Alleen kostten van der Vaart en Heitinga respectievelijk 5 en 10 miuljoen, terwijl Huntelaar voor minimaal 20 miljoen Euro is verkocht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat hij volgende maand in die lijst staat waar van de Vaart en Heitinga ook in stonden.

VdV was 14/15 mil. toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen kostten van der Vaart en Heitinga respectievelijk 5 en 10 miuljoen, terwijl Huntelaar voor minimaal 20 miljoen Euro is verkocht.

Nee, zo'n 6 miljoen.quote:

HIj viel me al tegen door een mes in de rug van Ajax te steken door halverwege het seizoen zonodig weg te gaan. Eigen fucking schuld dit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Huntelaar valt nog erg tegen zeg

Dat ben ik nou eens helemaal met je eens! Maar vond je dat ook toen hij halverwege een ander seizoen van Heerenveen naar Ajax verhuisde?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj viel me al tegen door een mes in de rug van Ajax te steken door halverwege het seizoen zonodig weg te gaan. Eigen fucking schuld dit.

ja, ik heb echt een takkehekel aan die transferperiode in de winterstop. Moet watr mij betreft meteen afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik nou eens helemaal met je eens! Maar vond je dat ook toen hij halverwege een ander seizoen van Heerenveen naar Ajax verhuisde?

Tsja, wat zou jij doen als Real Madrid bij je aanklopt? Een speler gaat echt geen 'nee' zeggen, helaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj viel me al tegen door een mes in de rug van Ajax te steken door halverwege het seizoen zonodig weg te gaan. Eigen fucking schuld dit.

Aan het begin weggaan voor veel geld of na het seizoen. Alsof hij een half jaartje later opeens niet meer in de belangstelling zou staan. NU naait ie Ajax gewoon, klaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tsja, wat zou jij doen als Real Madrid bij je aanklopt? Een speler gaat echt geen 'nee' zeggen, helaas.

Ben het eens hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan het begin weggaan voor veel geld of na het seizoen. Alsof hij een half jaartje later opeens niet meer in de belangstelling zou staan. NU naait ie Ajax gewoon, klaar.
Ik weet echt wel dat het zo werkt, maar schaf die hele transferwindow gewoon af, het gaat echt nergens over.

100 procent mee eens. Maar toen ik het destijds over Huntelaar riep, was ik volgens velen een jaloerse vlegel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan het begin weggaan voor veel geld of na het seizoen. Alsof hij een half jaartje later opeens niet meer in de belangstelling zou staan. NU naait ie Ajax gewoon, klaar.
Ik weet echt wel dat het zo werkt, maar schaf die hele transferwindow gewoon af, het gaat echt nergens over.

ja, maar jouw mening wordt gewoon per definitie tegen gesprokenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]
100 procent mee eens. Maar toen ik het destijds over Huntelaar riep, was ik volgens velen een jaloerse vlegel.
Ik denk dat het ook werkt als het publiek het niet pikt. Huntelaar werd nu weer toegejuicht, alsof het heel normaal is om de boel in de steek te laten. Het zijn gewoon jongens met verstand die een contract tekenen en dan komt Real later maar weer en anders is het pech. Alsof hij bij Ajax zo weinig verdiende.

Maar spelers ook niet. Ik vind dat spelers vaak veel te weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben, zeker in ver houding tot hun inkomen e.d.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Maar ja, de FIFA en normaal, dat past niet...

ja maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar spelers ook niet. Ik vind dat spelers vaak veel te weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben, zeker in ver houding tot hun inkomen e.d.

De spelers denken alleen aan hun protefeuille. Wanneer ze bij Ajax 2 miljoen verdienen en bij Real 5 miljoen zijn ze snel verdwenen, evenals de zogenaamde clubliefde.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar spelers ook niet. Ik vind dat spelers vaak veel te weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben, zeker in ver houding tot hun inkomen e.d.

Dat is ook weer zo, maar daar zitten toch erg vaak van die louche zaakwarnemers achter. De spelers hebben toch altijd geld zat, maar die gasten teren op transfers...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]

Nou, in dit geval van Huntelaar volkomen legitiem dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef Prosac het volgende:
de FIFA heeft ooit expliciet gezegd dat de wintertransfer periode er was om ernstige blessures op te kunnen vangen.
Ze zijn echter weer zo dom geweest door te denken dat er verder geen regels aan vast gelegd hoeft te worden en dat de clubs het zelf wel fair zouden spelen.
Alleen denken aan hun portemonee?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De spelers denken alleen aan hun protefeuille. Wanneer ze bij Ajax 2 miljoen verdienen en bij Real 5 miljoen zijn ze snel verdwenen, evenals de zogenaamde clubliefde.

Dat lijkt me sterk. David Beckham zagen we ook in de Amerikaanse competitie en het valt niet te ontkennen dat het financiële aspect hierbij een rol speelt. Ik neem niet aan dat hij er heen ging voor het hoogstaande voetbal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Iets zegt me als ze dat ook kunnen verdienen in Australie, dat spelers toch bedenkingen krijgen.

Beckham is denk ik niet zo´n goed voorbeeld want hij is een bedrijf op zich, met zijn vrouw, zijn image en alles. En dat speelde denk ik ook mee met de keuze voor de VS.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. David Beckham zagen we ook in de Amerikaanse competitie en het valt niet te ontkennen dat het financiële aspect hierbij een rol speelt. Ik neem niet aan dat hij er heen ging voor het hoogstaande voetbal.

Wat SCH zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. David Beckham zagen we ook in de Amerikaanse competitie en het valt niet te ontkennen dat het financiële aspect hierbij een rol speelt. Ik neem niet aan dat hij er heen ging voor het hoogstaande voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |