abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65557766
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

HIj viel me al tegen door een mes in de rug van Ajax te steken door halverwege het seizoen zonodig weg te gaan. Eigen fucking schuld dit.
Tsja, wat zou jij doen als Real Madrid bij je aanklopt? Een speler gaat echt geen 'nee' zeggen, helaas.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:13:06 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65557818
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tsja, wat zou jij doen als Real Madrid bij je aanklopt? Een speler gaat echt geen 'nee' zeggen, helaas.
Aan het begin weggaan voor veel geld of na het seizoen. Alsof hij een half jaartje later opeens niet meer in de belangstelling zou staan. NU naait ie Ajax gewoon, klaar.

Ik weet echt wel dat het zo werkt, maar schaf die hele transferwindow gewoon af, het gaat echt nergens over.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65557853
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Aan het begin weggaan voor veel geld of na het seizoen. Alsof hij een half jaartje later opeens niet meer in de belangstelling zou staan. NU naait ie Ajax gewoon, klaar.

Ik weet echt wel dat het zo werkt, maar schaf die hele transferwindow gewoon af, het gaat echt nergens over.
Ben het eens hoor .
Wintertransfers moeten verboden worden.
pi_65557985
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

100 procent mee eens. Maar toen ik het destijds over Huntelaar riep, was ik volgens velen een jaloerse vlegel.

Ik denk dat het ook werkt als het publiek het niet pikt. Huntelaar werd nu weer toegejuicht, alsof het heel normaal is om de boel in de steek te laten. Het zijn gewoon jongens met verstand die een contract tekenen en dan komt Real later maar weer en anders is het pech. Alsof hij bij Ajax zo weinig verdiende.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:22:26 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65558089
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef SCH het volgende:

[..]

100 procent mee eens. Maar toen ik het destijds over Huntelaar riep, was ik volgens velen een jaloerse vlegel.

Ik denk dat het ook werkt als het publiek het niet pikt. Huntelaar werd nu weer toegejuicht, alsof het heel normaal is om de boel in de steek te laten. Het zijn gewoon jongens met verstand die een contract tekenen en dan komt Real later maar weer en anders is het pech. Alsof hij bij Ajax zo weinig verdiende.
ja, maar jouw mening wordt gewoon per definitie tegen gesproken .

Nee, ik vind het ook gewoon achterlijk dat je als team, welk team dan ook, met een selectie aan een seizoen begint en in theorie je hele elftal weggekocht kan zien worden halverwege.

Als clubs als City het echt op hun heupen zouden hebben gehad en hun zinnen op de selectie van (bijv) AZ hadden gezet had AZ na de winterstop nog in accuut degradatiegevaar kunnen komen, om maar eens een overtrokken voorbeeld te noemen.

Maar ja, de FIFA en normaal, dat past niet...
Get woke, go broke!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:24:44 #166
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65558158
de FIFA heeft ooit expliciet gezegd dat de wintertransfer periode er was om ernstige blessures op te kunnen vangen.
Ze zijn echter weer zo dom geweest door te denken dat er verder geen regels aan vast gelegd hoeft te worden en dat de clubs het zelf wel fair zouden spelen.
pi_65558162
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Maar ja, de FIFA en normaal, dat past niet...
Maar spelers ook niet. Ik vind dat spelers vaak veel te weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben, zeker in ver houding tot hun inkomen e.d.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:26:09 #168
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65558200
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar spelers ook niet. Ik vind dat spelers vaak veel te weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben, zeker in ver houding tot hun inkomen e.d.
ja maar
"ik kan maar werken tot mijn 32e/35e en dus moet ik nu pakken wat ik pakken kan en van 5 ton per jaar kan ik echt geen goed pensioen opbouwen"

vrijdag 30 januari 2009 @ 10:26:41 #169
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65558216
quote:

[..]

De spelers denken alleen aan hun protefeuille. Wanneer ze bij Ajax 2 miljoen verdienen en bij Real 5 miljoen zijn ze snel verdwenen, evenals de zogenaamde clubliefde.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:27:15 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65558239
quote:

[..]

Dat is ook weer zo, maar daar zitten toch erg vaak van die louche zaakwarnemers achter. De spelers hebben toch altijd geld zat, maar die gasten teren op transfers...
Get woke, go broke!
pi_65558381
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef Prosac het volgende:
de FIFA heeft ooit expliciet gezegd dat de wintertransfer periode er was om ernstige blessures op te kunnen vangen.
Ze zijn echter weer zo dom geweest door te denken dat er verder geen regels aan vast gelegd hoeft te worden en dat de clubs het zelf wel fair zouden spelen.
Nou, in dit geval van Huntelaar volkomen legitiem dus.

Clubs zelf weten ook wel dat dit niet de ideale window is om aankopen te doen, ze missen immers een voorbereiding en moeten wennen aan het team.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:26 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

De spelers denken alleen aan hun protefeuille. Wanneer ze bij Ajax 2 miljoen verdienen en bij Real 5 miljoen zijn ze snel verdwenen, evenals de zogenaamde clubliefde.
Alleen denken aan hun portemonee?

Iets zegt me als ze dat ook kunnen verdienen in Australie, dat spelers toch bedenkingen krijgen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:43:59 #172
144262 thewishmaster
pi_65558733
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Iets zegt me als ze dat ook kunnen verdienen in Australie, dat spelers toch bedenkingen krijgen.
Dat lijkt me sterk. David Beckham zagen we ook in de Amerikaanse competitie en het valt niet te ontkennen dat het financiële aspect hierbij een rol speelt. Ik neem niet aan dat hij er heen ging voor het hoogstaande voetbal.
pi_65559197
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. David Beckham zagen we ook in de Amerikaanse competitie en het valt niet te ontkennen dat het financiële aspect hierbij een rol speelt. Ik neem niet aan dat hij er heen ging voor het hoogstaande voetbal.
Beckham is denk ik niet zo´n goed voorbeeld want hij is een bedrijf op zich, met zijn vrouw, zijn image en alles. En dat speelde denk ik ook mee met de keuze voor de VS.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:57:43 #174
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65559235
Ik denk dat al die spelers die voor Rusland kiezen wel een goed voorbeeld zijn. Of een Rivaldo die in Oezbekistan (ofzo) is gaan voetballen.
pi_65559243
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Wat SCH zegt.
En alsof Beckham nog iets voor het geld moet doen
Die gast is volgens mij de rijkste voetballer ter wereld.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:59:43 #176
144262 thewishmaster
pi_65559347
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat SCH zegt.
Hij heeft het meeste verdiend, maar zijn vermogen moet steeds aangevuld worden met zo'n vrouw.
pi_65559508
Er zullen natuurlijk altijd wel wat spelers zijn die het puur voor het geld doen. Maar ik denk dat onderschat wordt hoe belangrijk status is voor voetballers.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65559736
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat SCH zegt.
Dat soort figurem hebben nooit genoeg
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65561751
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat soort figurem hebben nooit genoeg
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_65562176
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65567426
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef SCH het volgende:
Met die aantekening dat Ajax met Huntelaar heeft geleurd. Eerst in de etalage gezet en toen zelfs aangeboden. Real trapte erin.

Je kunt voetballers niet verwijten dat ze weg willen, en niet dat ze weggaan als de club dat ook beter vindt voor de club. Als ze gaan lopen zeuren over gebrek aan motivatie wanneer ze moeten blijven of met de arbitragecommissie dreigen wel. Maar dat is wat anders.

Verder moeten die wintertransfers per onmiddellijk afgeschaft. Het dient alleen maar de rijkste clubs terwijl het sowieso competitievervalsend is. Belachelijk dat het bestaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65570943
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik hoorde zelfs dat Huntelaar door Ajax is aangeboden bij Real.

Verder neem ik Huntelaar helemaal niets kwalijk. Ik ben hem nog altijd dankbaar voor al zijn goals en ik ben er trots op dat hij drie jaar bij ons heeft gespeeld.
pi_65571192
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:26 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

En als jij bij een andere baas 2,5 keer zoveel kan verdienen, blijf jij je baas trouw omdat het zo'n fantastische kerel is?

Ok, het is een kromme vergelijking, maar ik snap Huntelaar wel hoor. Daarbij heeft geen enkele speler clubliefde. Ook Heitinga ging weg. Boeiend. Wees er trots op dat zulke jongens bij ons gespeeld hebben.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:38:50 #184
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65571553
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En als jij bij een andere baas 2,5 keer zoveel kan verdienen, blijf jij je baas trouw omdat het zo'n fantastische kerel is?

Ok, het is een kromme vergelijking, maar ik snap Huntelaar wel hoor. Daarbij heeft geen enkele speler clubliefde. Ook Heitinga ging weg. Boeiend. Wees er trots op dat zulke jongens bij ons gespeeld hebben.
Je baas kan dan nog concurrentie beding opnemen in het contract en is gebonden aan een opzegtermijn van 3 maanden. Als je het voetbalrecht gelijk wil trekken aan het arbeidsrecht, mag je dit er ook wel "gewoon" in opnemen.
pi_65572032
Voetballers moeten ook aan de toekomst denken. Ik snap best dat jongens weg willen uit Nederland, onze competitie stelt niks voor. Maar om als Beckham zijnde nou naar Amerika te gaan... Die kerel kan het toch nooit meer opmaken hehe
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:42:31 #186
144262 thewishmaster
pi_65578938
quote:

[..]

Trots zijn omdat Heitinga en Huntelaar bij Ajax gespeeld hebben? Die gasten mogen de schoenen van Stam en van Nistelrooy nog niet vast maken. Ik ben blij dat ze er zoveel geld voor gekregen hebben, maar met de tegenwoordige spelers uit de selectie van Ajax heb ik niet zoveel meer, het zijn zakkenvullende passanten. De club Ajax is hetgene waar ik trots op ben.
pi_65591513
quote:

Daarbij heeft geen enkele speler clubliefde.
Daar geloof ik dus niks van. Het is ook niet gek dat spelers een keer weggaan, ook niet erg, ook niet dat ze meer willen verdienen, het ging even over het moment waarop.
pi_65643140
Nul goals.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:13:09 #189
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65653621
quote:
Huntelaar definitief niet in CL

MADRID - Real Madrid heeft Lassana Diarra ingeschreven voor de Champions League meldt de UEFA. Dit betekent dat Klaas-Jan Huntelaar dit seizoen nu definitef niet kan deelnemen aan het Europese toernooi.

De Spaanse landskampioen wilde zowel Diarra als Huntelaar inschrijven voor het tweede deel van de Champions League. De UEFA wees dat verzoek echter tot twee keer toe af.

Volgens de regels mag de club slechts één winterstopaankoop inschrijven, die al eerder dit seizoen actief was in de UEFA Cup of Champions League. Huntelaar speelde met Ajax in het najaar al in de UEFA Cup. Diarra was met zijn oude club Portsmouth in hetzelfde toernooi actief.

Real Madrid speelt op 25 februari tegen Liverpool, twee weken later is de return.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 2 februari 2009 @ 13:58:49 #190
144262 thewishmaster
pi_65655157
Het verblijf van Huntelaar bij Real lijkt nu al op een deceptie uit te lopen.
pi_65655407
Jammer voor hem. Maar hij komt er wel, hij moet zich eerst bewijzen....
Love is in the air!
pi_65655519
Hij had beter kunnen blijven.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:23:05 #193
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65655897
Inderdaad, maar achteraf praten is altijd makkelijker.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 2 februari 2009 @ 14:38:21 #194
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_65656349
Hij doet zo z'n best om CL te spelen maar het wil (vooralsnog) gewoon niet lukken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_65656707
Dat lukt de meeste spelers van zijn niveau niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65656770
Als je geen kans krijgt om je te bewijzen, dan houdt het op hè.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:50:55 #197
144262 thewishmaster
pi_65656833
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef RayMania het volgende:
Als je geen kans krijgt om je te bewijzen, dan houdt het op hè.
Real Madrid is ook geen speeltuin waar je wedstrijden lang kunt aanmodderen zonder te scoren, bij zo'n topclub moet je er gelijk staan.
pi_65656974
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Real Madrid is ook geen speeltuin waar je wedstrijden lang kunt aanmodderen zonder te scoren, bij zo'n topclub moet je er gelijk staan.
Hij heeft alleen in zijn eerste wedstrijd in de basis gestaan, de rest van de wedstrijden moest hij het doen met een invalbeurt. Knappe jongen die dan nog weet te scoren (als je club al dik voorstaat).
  maandag 2 februari 2009 @ 14:56:52 #199
144262 thewishmaster
pi_65657050
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hij heeft alleen in zijn eerste wedstrijd in de basis gestaan, de rest van de wedstrijden moest hij het doen met een invalbeurt. Knappe jongen die dan nog weet te scoren (als je club al dik voorstaat).
Zelfs in de eerste seizoenshelft in de Nederlandse competitie tot zijn blessure maakte hij totaal geen indruk, wanneer ze hadden gedacht dat hij de man zou zijn die voor doelpunten zou zorgen hadden ze hem wel laten staan. Waarschijnlijk geven Raul en Higuain toch een stuk meer zekerheid op dat gebied.
pi_65657271
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:56 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Zelfs in de eerste seizoenshelft in de Nederlandse competitie tot zijn blessure maakte hij totaal geen indruk,
Ach ja, het is maar wat je er van verwacht. Omdat Huntelaar voor zijn doen minder scoorde dan normaal, maakte hij gelijk totaal geen indruk? Huntelaar scoorde zes keer in tien wedstrijden (poeh, wat slecht). El Hamdaoui scoorde in zijn laatste tien wedstrijden twee keer, maakt hij dan ook totaal geen indruk? Nee, dat is weer super allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')