Tsja, wat zou jij doen als Real Madrid bij je aanklopt? Een speler gaat echt geen 'nee' zeggen, helaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj viel me al tegen door een mes in de rug van Ajax te steken door halverwege het seizoen zonodig weg te gaan. Eigen fucking schuld dit.
Aan het begin weggaan voor veel geld of na het seizoen. Alsof hij een half jaartje later opeens niet meer in de belangstelling zou staan. NU naait ie Ajax gewoon, klaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tsja, wat zou jij doen als Real Madrid bij je aanklopt? Een speler gaat echt geen 'nee' zeggen, helaas.
Ben het eens hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan het begin weggaan voor veel geld of na het seizoen. Alsof hij een half jaartje later opeens niet meer in de belangstelling zou staan. NU naait ie Ajax gewoon, klaar.
Ik weet echt wel dat het zo werkt, maar schaf die hele transferwindow gewoon af, het gaat echt nergens over.
100 procent mee eens. Maar toen ik het destijds over Huntelaar riep, was ik volgens velen een jaloerse vlegel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan het begin weggaan voor veel geld of na het seizoen. Alsof hij een half jaartje later opeens niet meer in de belangstelling zou staan. NU naait ie Ajax gewoon, klaar.
Ik weet echt wel dat het zo werkt, maar schaf die hele transferwindow gewoon af, het gaat echt nergens over.
ja, maar jouw mening wordt gewoon per definitie tegen gesprokenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]
100 procent mee eens. Maar toen ik het destijds over Huntelaar riep, was ik volgens velen een jaloerse vlegel.
Ik denk dat het ook werkt als het publiek het niet pikt. Huntelaar werd nu weer toegejuicht, alsof het heel normaal is om de boel in de steek te laten. Het zijn gewoon jongens met verstand die een contract tekenen en dan komt Real later maar weer en anders is het pech. Alsof hij bij Ajax zo weinig verdiende.
Maar spelers ook niet. Ik vind dat spelers vaak veel te weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben, zeker in ver houding tot hun inkomen e.d.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Maar ja, de FIFA en normaal, dat past niet...
ja maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar spelers ook niet. Ik vind dat spelers vaak veel te weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben, zeker in ver houding tot hun inkomen e.d.
De spelers denken alleen aan hun protefeuille. Wanneer ze bij Ajax 2 miljoen verdienen en bij Real 5 miljoen zijn ze snel verdwenen, evenals de zogenaamde clubliefde.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar spelers ook niet. Ik vind dat spelers vaak veel te weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben, zeker in ver houding tot hun inkomen e.d.
Dat is ook weer zo, maar daar zitten toch erg vaak van die louche zaakwarnemers achter. De spelers hebben toch altijd geld zat, maar die gasten teren op transfers...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, in dit geval van Huntelaar volkomen legitiem dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef Prosac het volgende:
de FIFA heeft ooit expliciet gezegd dat de wintertransfer periode er was om ernstige blessures op te kunnen vangen.
Ze zijn echter weer zo dom geweest door te denken dat er verder geen regels aan vast gelegd hoeft te worden en dat de clubs het zelf wel fair zouden spelen.
Alleen denken aan hun portemonee?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De spelers denken alleen aan hun protefeuille. Wanneer ze bij Ajax 2 miljoen verdienen en bij Real 5 miljoen zijn ze snel verdwenen, evenals de zogenaamde clubliefde.
Dat lijkt me sterk. David Beckham zagen we ook in de Amerikaanse competitie en het valt niet te ontkennen dat het financiële aspect hierbij een rol speelt. Ik neem niet aan dat hij er heen ging voor het hoogstaande voetbal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Iets zegt me als ze dat ook kunnen verdienen in Australie, dat spelers toch bedenkingen krijgen.
Beckham is denk ik niet zo´n goed voorbeeld want hij is een bedrijf op zich, met zijn vrouw, zijn image en alles. En dat speelde denk ik ook mee met de keuze voor de VS.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. David Beckham zagen we ook in de Amerikaanse competitie en het valt niet te ontkennen dat het financiële aspect hierbij een rol speelt. Ik neem niet aan dat hij er heen ging voor het hoogstaande voetbal.
Wat SCH zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. David Beckham zagen we ook in de Amerikaanse competitie en het valt niet te ontkennen dat het financiële aspect hierbij een rol speelt. Ik neem niet aan dat hij er heen ging voor het hoogstaande voetbal.
Hij heeft het meeste verdiend, maar zijn vermogen moet steeds aangevuld worden met zo'n vrouw.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat SCH zegt.
En alsof Beckham nog iets voor het geld moet doen
Die gast is volgens mij de rijkste voetballer ter wereld.
Dat soort figurem hebben nooit genoegquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat SCH zegt.
En alsof Beckham nog iets voor het geld moet doen
Die gast is volgens mij de rijkste voetballer ter wereld.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat soort figurem hebben nooit genoeg
Met die aantekening dat Ajax met Huntelaar heeft geleurd. Eerst in de etalage gezet en toen zelfs aangeboden. Real trapte erin.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat het ook werkt als het publiek het niet pikt. Huntelaar werd nu weer toegejuicht, alsof het heel normaal is om de boel in de steek te laten. Het zijn gewoon jongens met verstand die een contract tekenen en dan komt Real later maar weer en anders is het pech. Alsof hij bij Ajax zo weinig verdiende.
Ik hoorde zelfs dat Huntelaar door Ajax is aangeboden bij Real.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tsja, wat zou jij doen als Real Madrid bij je aanklopt? Een speler gaat echt geen 'nee' zeggen, helaas.
En als jij bij een andere baas 2,5 keer zoveel kan verdienen, blijf jij je baas trouw omdat het zo'n fantastische kerel is?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De spelers denken alleen aan hun protefeuille. Wanneer ze bij Ajax 2 miljoen verdienen en bij Real 5 miljoen zijn ze snel verdwenen, evenals de zogenaamde clubliefde.
Je baas kan dan nog concurrentie beding opnemen in het contract en is gebonden aan een opzegtermijn van 3 maanden. Als je het voetbalrecht gelijk wil trekken aan het arbeidsrecht, mag je dit er ook wel "gewoon" in opnemen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En als jij bij een andere baas 2,5 keer zoveel kan verdienen, blijf jij je baas trouw omdat het zo'n fantastische kerel is?
Ok, het is een kromme vergelijking, maar ik snap Huntelaar wel hoor. Daarbij heeft geen enkele speler clubliefde. Ook Heitinga ging weg. Boeiend. Wees er trots op dat zulke jongens bij ons gespeeld hebben.
Trots zijn omdat Heitinga en Huntelaar bij Ajax gespeeld hebben? Die gasten mogen de schoenen van Stam en van Nistelrooy nog niet vast maken. Ik ben blij dat ze er zoveel geld voor gekregen hebben, maar met de tegenwoordige spelers uit de selectie van Ajax heb ik niet zoveel meer, het zijn zakkenvullende passanten. De club Ajax is hetgene waar ik trots op ben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En als jij bij een andere baas 2,5 keer zoveel kan verdienen, blijf jij je baas trouw omdat het zo'n fantastische kerel is?
Ok, het is een kromme vergelijking, maar ik snap Huntelaar wel hoor. Daarbij heeft geen enkele speler clubliefde. Ook Heitinga ging weg. Boeiend. Wees er trots op dat zulke jongens bij ons gespeeld hebben.
Daar geloof ik dus niks van. Het is ook niet gek dat spelers een keer weggaan, ook niet erg, ook niet dat ze meer willen verdienen, het ging even over het moment waarop.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Daarbij heeft geen enkele speler clubliefde.
quote:Huntelaar definitief niet in CL
MADRID - Real Madrid heeft Lassana Diarra ingeschreven voor de Champions League meldt de UEFA. Dit betekent dat Klaas-Jan Huntelaar dit seizoen nu definitef niet kan deelnemen aan het Europese toernooi.
De Spaanse landskampioen wilde zowel Diarra als Huntelaar inschrijven voor het tweede deel van de Champions League. De UEFA wees dat verzoek echter tot twee keer toe af.
Volgens de regels mag de club slechts één winterstopaankoop inschrijven, die al eerder dit seizoen actief was in de UEFA Cup of Champions League. Huntelaar speelde met Ajax in het najaar al in de UEFA Cup. Diarra was met zijn oude club Portsmouth in hetzelfde toernooi actief.
Real Madrid speelt op 25 februari tegen Liverpool, twee weken later is de return.
Real Madrid is ook geen speeltuin waar je wedstrijden lang kunt aanmodderen zonder te scoren, bij zo'n topclub moet je er gelijk staan.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef RayMania het volgende:
Als je geen kans krijgt om je te bewijzen, dan houdt het op hè.
Hij heeft alleen in zijn eerste wedstrijd in de basis gestaan, de rest van de wedstrijden moest hij het doen met een invalbeurt. Knappe jongen die dan nog weet te scoren (als je club al dik voorstaat).quote:Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Real Madrid is ook geen speeltuin waar je wedstrijden lang kunt aanmodderen zonder te scoren, bij zo'n topclub moet je er gelijk staan.
Zelfs in de eerste seizoenshelft in de Nederlandse competitie tot zijn blessure maakte hij totaal geen indruk, wanneer ze hadden gedacht dat hij de man zou zijn die voor doelpunten zou zorgen hadden ze hem wel laten staan. Waarschijnlijk geven Raul en Higuain toch een stuk meer zekerheid op dat gebied.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft alleen in zijn eerste wedstrijd in de basis gestaan, de rest van de wedstrijden moest hij het doen met een invalbeurt. Knappe jongen die dan nog weet te scoren (als je club al dik voorstaat).
Ach ja, het is maar wat je er van verwacht. Omdat Huntelaar voor zijn doen minder scoorde dan normaal, maakte hij gelijk totaal geen indruk? Huntelaar scoorde zes keer in tien wedstrijden (poeh, wat slecht). El Hamdaoui scoorde in zijn laatste tien wedstrijden twee keer, maakt hij dan ook totaal geen indruk? Nee, dat is weer super allemaal.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zelfs in de eerste seizoenshelft in de Nederlandse competitie tot zijn blessure maakte hij totaal geen indruk,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |