quote:Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.ajaxfans.net/n(...)ar-een-boete-op.html
Wat een jokers.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.ajaxfans.net/n(...)ar-een-boete-op.html
Omdat hij genoeg vliegtuigen had kunnen nemen die al eerder vertrokken zodat hij zelfs met vertraging op tijd was geweest. Bijvoorbeeld door op zondagavond al terug te keren richting Madrid.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Schandalig dat Huntelaar een boete krijgt, wat kan hij er aan doen dat dat vliegtuig vertraging oploopt, dit noemen ze toch overmacht? Kijk Drenthe mag niet te laat komen, die heeft een horloge zo zwaar als een pasgeboren baby om zijn polsen.
Als je het mij vraagt: symboolpolitiek.
Keywords: te laat, Huntelaar, horloge²
Hij had ook twee vluchten eerder kunnen nemen om ruim op tijd te zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Schandalig dat Huntelaar een boete krijgt, wat kan hij er aan doen dat dat vliegtuig vertraging oploopt, dit noemen ze toch overmacht? Kijk Drenthe mag niet te laat komen, die heeft een horloge zo zwaar als een pasgeboren baby om zijn polsen.
Als je het mij vraagt: symboolpolitiek.
Keywords: te laat, Huntelaar, horloge²
Bron?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Edit: Lees net dat hij wel in de basis begint. Leuk.
Dat zou mooi zijn. Hopelijk komt ie niet te laat.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Edit: Lees net dat hij wel in de basis begint. Leuk.
voor 5 euro kan je hem via mij volgenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:33 schreef ub40_bboy het volgende:
linkje naar wedstrijd pls.
En zelf komen janken om links naar de negendarter van Barneveld.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor 5 euro kan je hem via mij volgen
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En zelf komen janken om links naar de negendarter van Barneveld.
hij staat er in orquote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Al bekend of hij zometeen in de basis begint? Lijkt me niet toch?
ditoquote:Op zondag 4 januari 2009 16:44 schreef ErikN het volgende:
Ik heb net stream gekocht via sport1.nl, 3 euro.
Villarreal is dan 10x keer dan de Graafschapquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
minimaal, villareal is een soort van de graafschap
Scheelde weinig net.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Philip10 het volgende:
Gele kaart al weer binnen, ik verwacht eigenlijk wel een goaltje.
Mits 90 minutenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Philip10 het volgende:
Gele kaart al weer binnen, ik verwacht eigenlijk wel een goaltje.
Aanname bij die grote kans was ook prima. Alleen wilde hij het te technisch afmaken.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Alleen zijn aanname in begin was goed
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.atdhe.net/live-tv-2016.html
maar ook terecht?quote:
Hij scoorde wel een gele kaart. Geen slechte start van Huntelaar overigens, ook geen goed.. gewoon, normaal..quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Blauwjongetje het volgende:
Real wint.
Huntelaar scoort niet, eerlijk gezegt ook niet verwacht.
quote:Hollandse fiesta bij de Koninklijke
MADRID - ‘Ik zag die bal komen. In een flits keek ik naar de grensrechter die zijn vlag omlaag hield. Ik zocht instinctief naar de lange hoek en dacht alleen maar: hij moet erin! Het verpest mijn dag niet echt, maar natúúrlijk had ik willen scoren. Zeker in mijn debuutwedstrijd en in een situatie die ik als spits al zo vaak doeltreffend heb afgerond.’’
Klaas-Jan Huntelaar keek zondagavond in een inmiddels verlaten Bernabéu-stadion met een mengeling van tevredenheid en teleurstelling terug op zijn eerste optreden voor Real Madrid. De nieuwe spits besefte dat hij zich al meteen in de harten van fans en medespelers had kunnen spelen, als hij in de 40ste minuut de loepzuivere voorzet van Sergio Ramos had afgerond.
Nu blijft uit zijn debuutwedstrijd staan dat hij een klein aandeel had in de 1-0 waarmee de uitblinkende Arjen Robben de competitietopper tegen Villarreal besliste.
Robben zette halverwege de eerste helft aan voor zijn zoveelste gevaarlijke dribbel, toen Huntelaar in het strafschopgebied het moment zag om ruimte te maken. Zijn loopje van een meter schiep precies het gat dat Robben nodig had om nog wat verder door te lopen en de bal hard in de hoek te krullen.
Behalve Huntelaar kwamen ook Robben, Sneijder, Drenthe en Van der Vaart in actie tegen Villarreal. Drenthe en Van der Vaart vielen na rust in. Pas een paar uur voor de aftrap had Huntelaar gehoord dat hij zou starten in Reals eerste competitieduel van 2009.
Trainer Juande Ramos had op de slottraining van zaterdagmorgen net als iedereen gezien hoe Huntelaar vier keer scoorde in een partijspel. Hij besloot de zesde Nederlander in de ‘Koninklijke’ geschiedenis meteen in het diepe te gooien, ook al dateerde zijn laatste wedstrijd van twee maanden terug. Op 9 november scheurde Huntelaar als Ajacied tegen Sparta zijn enkelband.
Er was dus sprake van een debuut zonder ook maar enige vorm van ritme. En dat in een volgepakt Bernabéu. In een periode van crisis. Tegen één van de beste ploegen uit de Primera Division.
,,Ik ben blij met de keuze die de trainer heeft gemaakt,’’ zei Huntelaar. ,,Ik wil mezelf hier meteen profileren. Het was zeker wennen na twee maanden zonder wedstrijd, maar zenuwachtig was ik niet en bij de andere spelers voelde ik het vertrouwen.’’
De werkdag was voor de spits al vijf uur voor de aftrap begonnen. Om 12 uur ’s middags verzamelde de selectie zoals altijd bij het stadion, waar eerst lichtjes werd getraind.
Daarna zette de spelersbus koers naar het Mirassiera Suites-hotel voor een lunch en een korte siesta. Om tien over drie waren Huntelaar en Wesley Sneijder de eerste spelers die zich in trainingspak weer bij de touringcar melden voor de rit terug naar Bernabéu.
Voordat Huntelaar voor het oog van dik 80.000 toeschouwers zijn plek in de punt van de aanval innam, nam Raúl hem tijdens de warming-up nog even apart. De captain van Real vormde ooit een succesvol spitsenduo met Fernando Morientes, een aanvaller van wie Huntelaar zelf vindt dat hij er qua stijl wat van weg heeft. ,,Wat Raúl zegt tijdens zo’n warming up? Hij benadrukte vooral dat ik ervoor moest gaan en van mijn eerste wedstrijd moest genieten. Suerte, zeggen ze hier als ze je geluk wensen.’’
In de aanloop naar zijn debuut sprak Huntelaar ook met Ruud van Nistelrooy. De geblesseerde spits nodigde zijn vervanger bij hem thuis uit voor het eten en probeerde een eerste beeld te schetsen van wat Huntelaar moet verwachten in het gevecht met topverdedigers uit de Primera División.
Zijn eerste 56 minuten in Real-shirt voelden ook op dat vlak als een ontgroening. Huntelaar kreeg al direct een gele kaart,toen hij eigen balverlies probeerde te corrigeren. Verder kreeg hij bij zijn eerste drie duels geen enkele keer de overtreding mee. Huntelaar, lachend: ,,Ze hadden me al voorbereid dat scheidsrechters hier gele kaarten bij het leven geven.’’
Voor steun waren Huntelaar en Raúl ’t meest aangewezen op Sneijder en Arjen Robben. Sneijder was de middenvelder die hangend op links veel opbouwwerk verrichte en alle corners en vrije trappen opeiste. Robben staat sinds vier wedstrijden vast op de rechterflank, waar hij alle vrijheid heeft om zich met acties en dribbels uit te leven.
In de rug van dit viertal speelden Gago en de andere nieuwkomer Lassana Diarra voor het eerst samen. Zij zullen moeten zorgen voor een betere balans in een ploeg die nog altijd twaalf punten achter staat op koploper FC Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |