quote:Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.ajaxfans.net/n(...)ar-een-boete-op.html
Wat een jokers.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.ajaxfans.net/n(...)ar-een-boete-op.html
Omdat hij genoeg vliegtuigen had kunnen nemen die al eerder vertrokken zodat hij zelfs met vertraging op tijd was geweest. Bijvoorbeeld door op zondagavond al terug te keren richting Madrid.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Schandalig dat Huntelaar een boete krijgt, wat kan hij er aan doen dat dat vliegtuig vertraging oploopt, dit noemen ze toch overmacht? Kijk Drenthe mag niet te laat komen, die heeft een horloge zo zwaar als een pasgeboren baby om zijn polsen.
Als je het mij vraagt: symboolpolitiek.
Keywords: te laat, Huntelaar, horloge²
Hij had ook twee vluchten eerder kunnen nemen om ruim op tijd te zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Schandalig dat Huntelaar een boete krijgt, wat kan hij er aan doen dat dat vliegtuig vertraging oploopt, dit noemen ze toch overmacht? Kijk Drenthe mag niet te laat komen, die heeft een horloge zo zwaar als een pasgeboren baby om zijn polsen.
Als je het mij vraagt: symboolpolitiek.
Keywords: te laat, Huntelaar, horloge²
Bron?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Edit: Lees net dat hij wel in de basis begint. Leuk.
Dat zou mooi zijn. Hopelijk komt ie niet te laat.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Edit: Lees net dat hij wel in de basis begint. Leuk.
voor 5 euro kan je hem via mij volgenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:33 schreef ub40_bboy het volgende:
linkje naar wedstrijd pls.
En zelf komen janken om links naar de negendarter van Barneveld.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor 5 euro kan je hem via mij volgen
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En zelf komen janken om links naar de negendarter van Barneveld.
hij staat er in orquote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Al bekend of hij zometeen in de basis begint? Lijkt me niet toch?
ditoquote:Op zondag 4 januari 2009 16:44 schreef ErikN het volgende:
Ik heb net stream gekocht via sport1.nl, 3 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |