Nee, daarom niet. Jij weet niet hoe dusdanig ik 'm inschat. Ik leg het niet uit, omdat de uitleg niet standhoudt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij legt het je niet uit omdat hij je dusdanig dom inschat dat je het na de uitleg nog steeds niet zult begrijpen.
M weet dat ik niet dom ben...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij legt het je niet uit omdat hij je dusdanig dom inschat dat je het na de uitleg nog steeds niet zult begrijpen.
Jep alle aanvallen jegens de burgers nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
voor de liefhebbers van de waarheid. http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened
oh ja meki, ik dacht dat jij gebanned was? [Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
en veroordeel je de aanvallen op ambassades en op europese joden?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep alle aanvallen jegens de burgers niet
alle protesten tegen ambassades kan nog wel.
Maar zoalshetis: veroordeel jij de burgerdoden die Israel op zijn geweten heeft?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en jij ook nog de beste wensen voor 2009.
Nou ja waarheid.. noem het eerder subjectief-ideologisch bepaalde feiten interpreteren en promotenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
voor de liefhebbers van de waarheid. http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened
quote:About Us
Terrorism Awareness Project is a program of the David Horowitz Freedom Center.
For further information contact the Terrorism Awareness Project national director, Jeffrey Wienir.
ik betreur de burgerdoden als deze niks met hamas van doen hebben. absoluut. net zoals ik de burgerdoden van israel betreur.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar zoalshetis: veroordeel jij de burgerdoden die Israel op zijn geweten heeft?
Dat moet wel een goede organisatie zijn, die hebben net Wilders een prijs gegeven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja waarheid.. noem het eerder subjectief-ideologisch bepaalde feiten interpreteren en promoten
[..]
Als deze niks met het Israelische leger van doen hebben? Of gelden bijkomende vereisten alleen voor Palestijnen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik betreur de burgerdoden als deze niks met hamas van doen hebben. absoluut. net zoals ik de burgerdoden van israel betreur.
Scherp + 1000quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat moet wel een goede organisatie zijn, die hebben net Wilders een prijs gegeven.
ja burgers die niks met het israelische leger van doen hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als deze niks met het Israelische leger van doen hebben? Of gelden bijkomende vereisten alleen voor Palestijnen?
en unbans?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:50 schreef Triggershot het volgende:
Bans bespreken we niet op het forum.
Voor een korte duurquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:34 schreef B4CO het volgende:
Was jij idd niet gebanned Meki?
Eventueel per pm en zo naar betreffende mods, maar niet in discussietopics.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en unbans?
just curious, want ik gun het hem wel.
Nee hoor, was alleen nieuwsgierigquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Voor een korte duur
maar het lijkt wel of je er niet blij mee bent.
juist in dit topic. me dunkt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:00 schreef Specularium het volgende:
In dit topic elkaar gelukkig nieuwjaar wensen.![]()
Ben het er wel mee eens hoor.
dat kan alleen maar als de Palestijnen vrij zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:00 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee hoor, was alleen nieuwsgierig
Happy 2009!
dat we allemaal maar in vrede mogen leven zonder terreurgroepen zoals Hamas enzo
Dat kan pas als ze eerst zelf onderling de boel op orde hebben en niet steeds Israel de schuld geven van hun eigen wanorde en corruptiequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dat kan alleen maar als de Palestijnen vrij zijn
PALESTINA = FREE
Dus Hamas moet weg?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dat kan alleen maar als de Palestijnen vrij zijn
PALESTINA = FREE
Nee hoor, dat kan alleen als ze niet bezet en geterroriseerd worden door de israeliers.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:03 schreef B4CO het volgende:
[..]
Dat kan pas als ze eerst zelf onderling de boel op orde hebben en niet steeds Israel de schuld geven van hun eigen wanorde en corruptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |