Bluecard heten die dingen hierquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:42 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ze komen er alleen in met een greencard.
Het wordt hier iets minder koud dan in de VS, maar de uitbarsting van 1815 in Indonesië veroorzaakt in Europa al een misoogst en hongersnood.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:29 schreef Unrealist- het volgende:
Ja en de oorzaak voor heel wat meer confilcten. Stel dat half amerika heerhien komt als hij echt uitbarst. Dan kan je een hoop rellen verwachten om eten, water en land
Ook goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bluecard heten die dingen hier
Hmm,.. Tobameer! heerlijke vakantieplek!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef DiRadical het volgende:
[..]
De vorige was 640.000 jaar geleden, toen waren er nog geen moderne mensen (Homo Sapiens)
Maar er zijn meer supervulcanoes, de Toba catastrophe was maar 70.000 jaar geleden
Inderdaad.. hemellichamen kijken niet op een jaartje of 100 000quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef Unrealist- het volgende:
Hij was voor het laatst 640.000 jaar geleden uitgebarsten terwijl hij rond de 600.000 jaar uitbarst. Dus eigenlijk is hij al 40.000 jaar "te laat". Maargoed het zou net zo goed nog eens 1000 jaar stil kunnen blijven.
Nouja, dan heb ik alvast de tvp.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:01 schreef popolon het volgende:
Ik hoor net uit zeer betrouwbare bron dat 't nog zeker zo'n tienduizend jaar zal duren voordat er iets echt gaat gebeuren.
Wat heb je eraan om je zorgen te gaan maken? Als ie gaat uitbarsten kan je er toch niets aan doen... Je zou natuurlijk proviant in kunnen slaan... Maar of dat je verder gaat helpen weet ik ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:18 schreef paul280 het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe groot de kans is dat Yellowstone uitbarst.
Veel lichte aardbevingen lijken me nou eerlijk gezegd geen betrouwbare voorboden.
Als er nou heel veel van m5 en zwaarder waren geweest had ik me wel zorgen gemaakt.
Als het lang houdbaar is waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om je zorgen te gaan maken? Als ie gaat uitbarsten kan je er toch niets aan doen... Je zou natuurlijk proviant in kunnen slaan... Maar of dat je verder gaat helpen weet ik ook niet
oh mijn god.. sommige mensen zullen het nooit begrijpenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:40 schreef JohnDope het volgende:
De wereldburger moet nu meer geld gaan betalen, want als er veel geld betaald wordt, zal de vulkaan niet uitbarsten.
Dit heeft met Global Warming ook gewerkt, want sinds we Global Warming hebben afbetaald is het in eens ijskoud
Al zou de hele aarde bevroren zijn, dan blijven jullie nog volhouden dat dat door Global Warming komtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
oh mijn god.. sommige mensen zullen het nooit begrijpenDat het hier in Nederland en andere delen van de westerse wereld opeens koud is, wil nog niet zeggen dat de aarde nu afkoelt of zo
![]()
Al pleegt iedere lid van een regering collectief zelfmoord nadat ze zich hebben opgeheven, dan nog blijven "jullie" volhouden dat het een complot is om jou je centen af te pakken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Al zou de hele aarde bevroren zijn, dan blijven jullie nog volhouden dat dat door Global Warming komt
Ik zou willen dat het Global Warming verhaal een complot was, want dan had ik er vrede mee gehad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:36 schreef attila_de_hun het volgende:
Al pleegt iedere lid van een regering collectief zelfmoord nadat ze zich hebben opgeheven, dan nog blijven "jullie" volhouden dat het een complot is om jou je centen af te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |