liefquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, mn baby was wat onrustig dus die mocht naast me liggen in bed.
Jij ook willem-jozef!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lief. weer 'ns wat anders dan dat 'gezeik' over katers en honden
![]()
een ieder veel geluk in 2009 en ook daarna.
thanks liesquote:
Hee zuurpruimquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks lies![]()
ik zag pas de volgende dag dat je op dat ijs stond(je fotootje). ijs zag er niet al te dik uit, slome (ik ben ijsmeester, hagendasz en zsoaw, vandaar).
als je er door was gedonderd had je dan ook een foto geleverd hier?![]()
talk to u leter, ff vuurwerk zoeken buiten
She's alivequote:
Thanks beeb en het allerbeste met alles terug!quote:
haha, jij ook een blij jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee zuurpruimEen goed 2009
Volgens mij ben je gewoon een wijf![]()
Het was dik genoeg!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks lies![]()
ik zag pas de volgende dag dat je op dat ijs stond(je fotootje). ijs zag er niet al te dik uit, slome (ik ben ijsmeester, hagendasz en zsoaw, vandaar).
als je er door was gedonderd had je dan ook een foto geleverd hier?![]()
talk to u leter, ff vuurwerk zoeken buiten
Hoi wj!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef willem-jozef het volgende:
hoi cc, leuk feestje gehad amongst gay belgica?
Het was allemaal pais en vree.quote:[b]Op donderdag 1 januari 2009 20:04 schreef liesje1979 het volgende:[/b
Gelukkig nieuwjaar Cc!
![]()
Geen ruzie gemaakt?![]()
![]()
Hierquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks beeb en het allerbeste met alles terug!
Ik ben sort of alive, geloof ik. Maar een prima afscheid van 2008 en een prima begin van 2009.
Mij hoor je niet klagen.
Leuke O&N gehad?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef Coos het volgende:
Goede morgen.![]()
De eerste week drink ik alleeen nog maar water![]()
Gourmetten tot half tien vanochtend.![]()
![]()
Nu eerst een kort beleefdheidsbezoekje in Leiden.
zo'n gayish avondje lijkt me inderdaad best vermoeiend met die luidruchtige smeerpijpenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi wj!
Het feestje was erg leuk en minder gay dan ik had verwacht. Er waren uiteindelijk maar drie nichten, waarvan eentje ook nog eens slechts half. Die heb ik 's nachts nog duidelijk moeten maken dat ik het echt enkel vriendschappelijk en platonisch bedoelde toen ik zei dat ie wat mij betreft niet op de bank hoefde slapen, maar het logeerbed wel met me kon delen.
En hij bleef maar naar me toe kruipen, snurkte en maakte de hele tijd smakgeluiden, dus echt chill heb ik niet geslapen.
Gelukkig kon ik vandaag nog even in m'n eigen bed liggen.
En nu ben ik officieel gecrasht.
Ah Coos, je hebt het allemaal overleefd!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef Coos het volgende:
Goede morgen.![]()
De eerste week drink ik alleeen nog maar water![]()
Gourmetten tot half tien vanochtend.![]()
![]()
Nu eerst een kort beleefdheidsbezoekje in Leiden.
Das wat voor Fann btwquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
Gisteren een boek 'gelezen' vol met dit soort prenten met teksten:
[ afbeelding ]
Enorme smeerpijpen zijn het inderdaad! Maar de hetero's hadden gelukkig de overhand en heb ik mijn zwaarbevochten maagdelijkheid niet prijs hoeven te geven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:24 schreef willem-jozef het volgende:
zo'n gayish avondje lijkt me inderdaad best vermoeiend met die luidruchtige smeerpijpen, viel dus mee, da's mooi.
so you're still a virgin?
talking about nancies.. lekker nummert:
Dat gun ik je in volle gloriequote:
quote:
Het heeft idd wel iets Lichtensteinerigs.quote:
Ik snap de hint/humor niet zoquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heeft idd wel iets Lichtensteinerigs.
Hollywood Babylon is goed zomersch balkonvoer. Ik heb het op het balkon (en diverse terrassen) in Marostica (I) gelezen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |