Ja, mn baby was wat onrustig dus die mocht naast me liggen in bed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je nu al !!!!!!!!!
Welterusten Marrije !!!!!!!!
GELUKKIG NIEUWJAAR EN MORGEN GEZOND WEER OP

Toch geen nieuwe Mathara he!?quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ik heb in je fobo gespiekt...... ben jij dat die daar zo ziek in bed ligt.........?

Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
die lag dus écht met een drain........
maar dat was dus wel écht........
maar ik weet niet meer waar.......

Titel van je creatie: hersencel uit brein.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal een acceptabel 2009, met voldoende (zo mogelijk intense) geluksmomentjes toegewenst.

Dus toch bij je ouders, das beter dan onder een brug, zeker met dit weer. Scheelt in elk geval ook een hoop poen. Dat 2009 maar makkelijker mag worden dan 2008!quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen drup gehad, ben niet zo in de stemming. Daarbij drink ik alleen als het gezellig is. iig niet met mijn ouders

Morningquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:50 schreef FANN het volgende:
hier word ik nou blij van
http://www.telegraaf.nl/b(...)iljoen__.html?p=17,1
GOEIEMORGEN ALLEMAAL !!!!

Goeeeeeeedenmorgen allemaal!quote:Op donderdag 1 januari 2009 09:50 schreef FANN het volgende:
hier word ik nou blij van
http://www.telegraaf.nl/b(...)iljoen__.html?p=17,1
GOEIEMORGEN ALLEMAAL !!!!
 Voor iedereen: een super 2009!
  Voor iedereen: een super 2009!   

Kan je hem ook op de pof kopen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:20 schreef noekje het volgende:
Een goed en liefdevol jaar gewenst. Het jaar waarin de pofbroek helemaal in wordt.

Stomme FANN!

Dat je dat nog weet! Niet gekocht, vergetenquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Kaat, hoe beviel de sinaasappel-mango-banaan?
 maar ik zet hem alsnog op de lijst
 maar ik zet hem alsnog op de lijst   

Hij staat weer op de lijst!quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Sommige dingen vergeet je niet.

Hetzelfde, dochter wou gourmetten en youp gekeken, matige show trouwens.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mwah... ik heb niks speciaals gedaan. En jij?

Wel een goed begin van 2009.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:57 schreef Deisyy het volgende:
Boom eruit gegooid, ramen gelapt, wat een klote-dag is nieuwsjaarsdag toch altijd
En ik heb nog steeds pijn in mijn kop

Deze heeft er wel problemen mee....quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
Maar 50 auto's in de fik in Den Haag, dit oud&nieuw. Vorig jaar nog meer dan 100. Een mooi begin dus van een mooi nieuw jaar.
Kan iedereen nog tot 10 tellen op z'n vingers?

Bij nader inzien van deze onsmakelijke foto, valt het me op dat zijn pink lijkt op een besneden penis.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze heeft er wel problemen mee....
[ afbeelding ]

Onsmakelijk is ie zeker, bah!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij nader inzien van deze onsmakelijke foto, valt het me op dat zijn pink lijkt op een besneden penis.

Sowwiequote:
 , 'k had alenig maar gegoogeld op 'Vuurwerk hand"
  , 'k had alenig maar gegoogeld op 'Vuurwerk hand"  

quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds 10 vingers, maar die mogen er wel vanaf, want ze jeuken.

Je kon het hebben hoor Noek !quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:20 schreef noekje het volgende:
Een goed en liefdevol jaar gewenst. Het jaar waarin de pofbroek helemaal in wordt.

Stomme FANN!

jullie ook allemaal..... bezoekjes afgelegd vandaag...... nu eens kijken wat er te bikken valtquote:

quote:
 Neu niet zo heel erg... Maar ik ben al redelijk bij weer. Heb nog (steeds) boerenkool ..Maar ik wacht wel ff
  Neu niet zo heel erg... Maar ik ben al redelijk bij weer. Heb nog (steeds) boerenkool ..Maar ik wacht wel ff   

Huh? Wat is er met Fok dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef Soury het volgende:
Wie loopt Fok te verkutten btw.. Naar !!!!!!!!!!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |