Wel een goed begin van 2009.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:57 schreef Deisyy het volgende:
Boom eruit gegooid, ramen gelapt, wat een klote-dag is nieuwsjaarsdag toch altijd![]()
En ik heb nog steeds pijn in mijn kop
Deze heeft er wel problemen mee....quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:55 schreef Gert het volgende:
Maar 50 auto's in de fik in Den Haag, dit oud&nieuw. Vorig jaar nog meer dan 100. Een mooi begin dus van een mooi nieuw jaar.![]()
Kan iedereen nog tot 10 tellen op z'n vingers?
Bij nader inzien van deze onsmakelijke foto, valt het me op dat zijn pink lijkt op een besneden penis.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze heeft er wel problemen mee....
[ afbeelding ]
Onsmakelijk is ie zeker, bah!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij nader inzien van deze onsmakelijke foto, valt het me op dat zijn pink lijkt op een besneden penis.
Sowwiequote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds 10 vingers, maar die mogen er wel vanaf, want ze jeuken.
Je kon het hebben hoor Noek !quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:20 schreef noekje het volgende:
Een goed en liefdevol jaar gewenst. Het jaar waarin de pofbroek helemaal in wordt.![]()
![]()
Stomme FANN!
jullie ook allemaal..... bezoekjes afgelegd vandaag...... nu eens kijken wat er te bikken valtquote:
quote:
Huh? Wat is er met Fok dan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef Soury het volgende:
Wie loopt Fok te verkutten btw.. Naar !!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |