Jij ook willem-jozef!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lief. weer 'ns wat anders dan dat 'gezeik' over katers en honden
![]()
een ieder veel geluk in 2009 en ook daarna.
thanks liesquote:
Hee zuurpruimquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks lies![]()
ik zag pas de volgende dag dat je op dat ijs stond(je fotootje). ijs zag er niet al te dik uit, slome (ik ben ijsmeester, hagendasz en zsoaw, vandaar).
als je er door was gedonderd had je dan ook een foto geleverd hier?![]()
talk to u leter, ff vuurwerk zoeken buiten
She's alivequote:
Thanks beeb en het allerbeste met alles terug!quote:
haha, jij ook een blij jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee zuurpruimEen goed 2009
Volgens mij ben je gewoon een wijf![]()
Het was dik genoeg!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks lies![]()
ik zag pas de volgende dag dat je op dat ijs stond(je fotootje). ijs zag er niet al te dik uit, slome (ik ben ijsmeester, hagendasz en zsoaw, vandaar).
als je er door was gedonderd had je dan ook een foto geleverd hier?![]()
talk to u leter, ff vuurwerk zoeken buiten
Hoi wj!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef willem-jozef het volgende:
hoi cc, leuk feestje gehad amongst gay belgica?
Het was allemaal pais en vree.quote:[b]Op donderdag 1 januari 2009 20:04 schreef liesje1979 het volgende:[/b
Gelukkig nieuwjaar Cc!
![]()
Geen ruzie gemaakt?![]()
![]()
Hierquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks beeb en het allerbeste met alles terug!
Ik ben sort of alive, geloof ik. Maar een prima afscheid van 2008 en een prima begin van 2009.
Mij hoor je niet klagen.
Leuke O&N gehad?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef Coos het volgende:
Goede morgen.![]()
De eerste week drink ik alleeen nog maar water![]()
Gourmetten tot half tien vanochtend.![]()
![]()
Nu eerst een kort beleefdheidsbezoekje in Leiden.
zo'n gayish avondje lijkt me inderdaad best vermoeiend met die luidruchtige smeerpijpenquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi wj!
Het feestje was erg leuk en minder gay dan ik had verwacht. Er waren uiteindelijk maar drie nichten, waarvan eentje ook nog eens slechts half. Die heb ik 's nachts nog duidelijk moeten maken dat ik het echt enkel vriendschappelijk en platonisch bedoelde toen ik zei dat ie wat mij betreft niet op de bank hoefde slapen, maar het logeerbed wel met me kon delen.
En hij bleef maar naar me toe kruipen, snurkte en maakte de hele tijd smakgeluiden, dus echt chill heb ik niet geslapen.
Gelukkig kon ik vandaag nog even in m'n eigen bed liggen.
En nu ben ik officieel gecrasht.
Ah Coos, je hebt het allemaal overleefd!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:19 schreef Coos het volgende:
Goede morgen.![]()
De eerste week drink ik alleeen nog maar water![]()
Gourmetten tot half tien vanochtend.![]()
![]()
Nu eerst een kort beleefdheidsbezoekje in Leiden.
Das wat voor Fann btwquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:32 schreef Copycat het volgende:
Gisteren een boek 'gelezen' vol met dit soort prenten met teksten:
[ afbeelding ]
Enorme smeerpijpen zijn het inderdaad! Maar de hetero's hadden gelukkig de overhand en heb ik mijn zwaarbevochten maagdelijkheid niet prijs hoeven te geven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:24 schreef willem-jozef het volgende:
zo'n gayish avondje lijkt me inderdaad best vermoeiend met die luidruchtige smeerpijpen, viel dus mee, da's mooi.
so you're still a virgin?
talking about nancies.. lekker nummert:
Dat gun ik je in volle gloriequote:
quote:
Het heeft idd wel iets Lichtensteinerigs.quote:
Ik snap de hint/humor niet zoquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heeft idd wel iets Lichtensteinerigs.
Hollywood Babylon is goed zomersch balkonvoer. Ik heb het op het balkon (en diverse terrassen) in Marostica (I) gelezen,
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enorme smeerpijpen zijn het inderdaad! Maar de hetero's hadden gelukkig de overhand en heb ik mijn zwaarbevochten maagdelijkheid niet prijs hoeven te geven.![]()
Ik had gisteren ook boots aan, maar die waren niet echt gemaakt om veel in te lopen. Stonden wel leuk onder mijn jurkje, maar pijn lijden is ook maar af en toe leuk.
Om twee uur 's nachts heb ik me dus lekker omgekleed in mijn vertrouwde jeans en sneakers.
En nu ga ik denk ik eens een filmpje uitzoeken en me languit op de bank nestelen. Als ik deze peuk op heb en puf heb om op te staan, that is. Ik word oud.
Ik werk morgen ook maar een halve. Die is natuurlijk vanaf 13:00quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit echt serieus te overwegen of ik al naar bed ga, misschien nog even lezen, want ik moet morgen werken.
Wat doe je?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:58 schreef Soury het volgende:Sjesus ik zowaar Danny himself over de zeik
Zoek de link ff ..quote:
Jij of Dannyquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
Sjesus ik zowaar Danny himself over de zeik
Hahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Die is gaafquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:01 schreef Copycat het volgende:
Ben nu aan het luisteren. Mooi gedaan!
En daarna is het echt even schluss.
Deze dan, Soury?
[ afbeelding ]
Of is dat nichtenhumor?
Hihihihi ik kan nog postenquote:
Dit vraagt om een paintquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duurt even voor je ban in gaat!![]()
Serieus, je zal gister maar een ban hebben gehad!![]()
Als ie het serieus neemt is het een perm ban.. maar zo clever ben ik niet hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duurt even voor je ban in gaat!![]()
Serieus, je zal gister maar een ban hebben gehad!![]()
Sportiquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Soury! Bedankt voor de gezelligheid vannacht!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die fles had ik nog niet eens gezien Hahahahaaaa Bril poetsen momentquote:
Die gaat in me foboquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja das de flits he??quote:
Donequote:
Vond dat Del grappigerquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond je hele computer briljant!![]()
Gaat goed nu toch?? En uhhh volgens mij is het niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, Fok is dus al heel veel seconden, stuk, en er is niets aan te doen? Ofzo?
Zoals ik het las was er niets aan te doen, en liep dat ding maar door en door?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat goed nu toch?? En uhhh volgens mij is het niet zo moeilijk
Mmmmm ik weet er ietsie pietsie meer vanquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals ik het las was er niets aan te doen, en liep dat ding maar door en door?
Ik ben echt zo een noob op dat gebied!
Eigenlijk wel op meer gebieden ook!
Gevaarlijke muis, met gevaarlijke kennis!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm ik weet er ietsie pietsie meer vanMoet geen probleem zijn .. Mits het een zoekopdracht is die uitgevoerd moet worden. Maar als ik het zo lees is het niet welkom en kan je die query net zo makkelijk killen.
KILLL
Tja .. Denk het.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gevaarlijke muis, met gevaarlijke kennis!![]()
Waar is de rest eigenlijk? En waar is Manu, is die nog steeds in Spanje?
Dat heb ik ook .. Fuck januari en de feb. ook. Maart hoppelekee richting lentequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker voor hem!![]()
Ik ben eigenlijk alweer klaar met die kou ook. Doe maar voorjaar nu!
Ja en meteen lekker warm!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik ook .. Fuck januari en de feb. ook. Maart hoppelekee richting lente
Tis kutquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en meteen lekker warm!![]()
(Jemig Soury, we hebben het over het weer!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Zal ik ff paintenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
Ben jij die van dat forumquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij die van dat forumFlabber gedoe
Jij ook!quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef Flabberguest het volgende:Ook hier iedereen een bruisend 2009
* Flabberguest is bezig kater weg te drinken
Ik voel hem al bijna niet meer, nog een biertje en hij is weg denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij ook!![]()
Ik heb lekker geen kater!![]()
![]()
Das een leukequote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Mja Soury! Ik ga pitten!![]()
Heel veel plezier voor de nachtploeg!![]()
![]()
Slaap lekker Fok!
Je had 1 user en die heeft een banquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ik voel hem al bijna niet meer, nog een biertje en hij is weg denk ik
laa mmaaarrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:36 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ban? wie heeft er een ban daar?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Nee ik zocht je.. die spoilers ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Goeie reis gehad? En heb je alles zelf gereden?quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:40 schreef hondjes het volgende:
ben weer thuis,,in Nederland...
net 1670km gereden, vanmorgen om 10 uur vertrokken uit salou en stap nu net binnen...
Hoiquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:40 schreef hondjes het volgende:
ben weer thuis,,in Nederland...
net 1670km gereden, vanmorgen om 10 uur vertrokken uit salou en stap nu net binnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |