Later LS, slaap lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2009 06:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu maar ff slapen.
Ik weet niet hoe het is in rest van Nederland, maar hier totaal geen knalwerk meer. Huisdieren voelden het aan dus net met hondje uit geweest en kattenluik weer open gezet.
Tja, het leven gaat door.............

quote:

Jij ook de beste wensen voor 2009quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen
Koffie
Beste wensen

!

Ja, mn baby was wat onrustig dus die mocht naast me liggen in bed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je nu al !!!!!!!!!
Welterusten Marrije !!!!!!!!
GELUKKIG NIEUWJAAR EN MORGEN GEZOND WEER OP

Toch geen nieuwe Mathara he!?quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ik heb in je fobo gespiekt...... ben jij dat die daar zo ziek in bed ligt.........?

Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
die lag dus écht met een drain........
maar dat was dus wel écht........
maar ik weet niet meer waar.......

Titel van je creatie: hersencel uit brein.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal een acceptabel 2009, met voldoende (zo mogelijk intense) geluksmomentjes toegewenst.

Dus toch bij je ouders, das beter dan onder een brug, zeker met dit weer. Scheelt in elk geval ook een hoop poen. Dat 2009 maar makkelijker mag worden dan 2008!quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen drup gehad, ben niet zo in de stemming. Daarbij drink ik alleen als het gezellig is. iig niet met mijn ouders

Morningquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:50 schreef FANN het volgende:
hier word ik nou blij van
http://www.telegraaf.nl/b(...)iljoen__.html?p=17,1
GOEIEMORGEN ALLEMAAL !!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |