quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, soort van lurkstand!![]()
Slaap lekker Soury!![]()
Geeft nietsquote:Op donderdag 1 januari 2009 04:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor iedereen een heel gelukkig 2009
Sorry dat ik ineens niet meer zielig was gisteravond.
Dacht gewoon lekker op de SC te zitten en ff bakkie doen bij de buuf.
Maar daar kreg haar schoonzoon praatjes over darten.
Heb ik daar mijn dartbord opgehangen en we hebben Bosnië - Nederland gespeeld.
Met 301 double out won ik op mijn sloffen. Daarna een in- out... en verloor ik.
Dus het stond in 2008 5-1
Maar qua gezelligheid was het helemaal top.
Welke buurman komt er ook ff langs met twee koffertjes, met een schroefboor en slagboor om een darbord op te komen hangen?
En het mooiste was toch dat ik bij het aftellen op de 3.2.1 tadaa... Meteen mijn zoontje aan de lijn had, voor alle visite een gelukkig nieuw jaar te hebben gewent.
Daarom blijf ik ook altijd thuis op oudejaarsavond, want mijn zoontje wil ik als eerste een gelukkig nieuw jaar wensen en nu had ik het beiden, met de buuf en haar familie en als eerste mijn ventje.
Sorry SC jullie zijn een goede derde
Bedankt en jij ook he?quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geeft nietsIk ben blij dat je het leuk hebt gehad
![]()
Gelukkig nieuwjaar
i knowquote:Op donderdag 1 januari 2009 04:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedankt en jij ook he?
En je weet het he?
Slaap lekker Liesjequote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb alweer mijn eerste blunder van het jaar....
De buren hadden de hele parkeerplaats leeg weten te krijgen, dus iedereen verwachtte er veel van.
Begin van de avond was er ook heel veel vuurwerk en carbit....
Na 12 uur weer ff kijken. Was wel iets van vuurwerk, meer van die kleine fonteintjes enzo, niet echt spectaculair.
Dus ik ging de buren langs ze de beste wensen toe te wensen en ook naar de overkant, waar de vrouw van een buurman en haar kids wonen.
Die zaten al de hele dag van afstandje te kijken hoe vader en zoonlief aan het vuurwerk en carbit aan het afsteken waren.
Dus ik wens haar een gelukkig nieuw jaar en zei erbij dat ze de hele dag wel een heel goed uitzicht had vanaf haar bordeel....
OOOOOOOOOOOOOOPS
Ik bedoelde natuurlijk haar bordes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |