Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
je bent niet eens op msn om het topic door te gevenquote:
dat was de pafipo waar ik het vorige topic binnenwandeldequote:
veel plezier met je zakdoekquote:
Rol keukenpapierquote:Op woensdag 31 december 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
veel plezier met je zakdoek
een hele rol nog welquote:
Ja, voor het geval ik het nodig hebquote:
je hebt d'r zin in oniequote:Op woensdag 31 december 2008 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, voor het geval ik het nodig heb
Wouter, zullen we voor het laatst in 2008 even lekker gaan spammen?
is toch zat voor 288 posts?quote:
goede instellingquote:Op woensdag 31 december 2008 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nieuwe voornemens, nieuwe jongens
Als jij mij helptquote:Op woensdag 31 december 2008 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is toch zat voor 288 posts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Heb je meegekregen wat ik zei in het vorige topic over mn ex?quote:
ak d'r zin an heb, en mien ni-je ramplank metwarktquote:
nopequote:Op woensdag 31 december 2008 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je meegekregen wat ik zei in het vorige topic over mn ex?
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ak d'r zin an heb, en mien ni-je ramplank metwarkt
als ik er zin in heb, en als mijn nieuwe(=ni-je) toetsenbord(=ramplank) meewerktquote:
nu nog drankquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik er zin in heb, en als mijn nieuwe(=ni-je) toetsenbord(=ramplank) meewerkt
die is ook wel best leukquote:Op woensdag 31 december 2008 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat kunnen jullie gewoon niet ontkennen
Helaas niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die is ook wel best leuk
van jezelf?
how that?quote:Op woensdag 31 december 2008 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mweh, kan ik thuis niet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 31 december 2008 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
how that?Thuis is alcohol min of meer taboe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
wat opgezocht?quote:Op woensdag 31 december 2008 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar heb je het nou opgezocht of..?
ow, hmm.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thuis is alcohol min of meer taboe.
nee joh, daar heb ik kats gin tied veurquote:Op woensdag 31 december 2008 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ik had gezegt over mn ex.
Ik weet t niet. Maar als ik alcohol wil drinken in huis, zijn ze gelijk bang dat ik alcoholist ben.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, hmm.
tjah, het zal zo wel zijn redenen hebben
Wat ben je allemaal aan eht doen dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee joh, daar heb ik kats gin tied veur
heeft je pa of ma er misschien problemen mee gehad? of vrienden/familie van je ouders?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Maar als ik alcohol wil drinken in huis, zijn ze gelijk bang dat ik alcoholist ben.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heeft je pa of ma er misschien problemen mee gehad? of vrienden/familie van je ouders?
nich met miequote:Op woensdag 31 december 2008 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit maar wat te ouwehoeren met kearls en wiev'n op msn, en beetje WoW'en
Kom je ook helpen met ons doel voor 00.00?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit maar wat te ouwehoeren met kearls en wiev'n op msn, en beetje WoW'en
Nee, ook niet met mij. Maar dat hoeft ook niet, dan heb ik meer tijd voor ditquote:
hmm, dan vind ik het toch een beetje vreemd.quote:
en ik zit nog in andere topics, vandaar dat jij sneller gaat hierquote:Op woensdag 31 december 2008 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ook niet met mij. Maar dat hoeft ook niet, dan heb ik meer tijd voor dit
Nee, mijn ouders zijn er gelijk helemaal bang voor. Maar ik moet heel eerlijk zeggen, ze zijn zowiezo al wat... raar..quote:Op woensdag 31 december 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan vind ik het toch een beetje vreemd.
mijn ma noemt mij ook wel eens (voor de gein) een alcoholist als ik de avond ervoor eens hardstikke dikke was
Ik wilde ondertussen ook andere topics doen, maar dan halen we dit doel nietquote:Op woensdag 31 december 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik zit nog in andere topics, vandaar dat jij sneller gaat hier
2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
dit is trouwens wel een goede oefening om aan mijn nieuwe ramplank te wennen
tjah, dat zeg je soms wel eens gauw van je ouders. mijne zijn ook wel raar.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders zijn er gelijk helemaal bang voor. Maar ik moet heel eerlijk zeggen, ze zijn zowiezo al wat... raar..
tabbladen in FFquote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde ondertussen ook andere topics doen, maar dan halen we dit doel niet
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat zeg je soms wel eens gauw van je ouders. mijne zijn ook wel raar.
ik hoef niet zo nodig vliegen te zienquote:
Joh, kan ik ook wel doen, maar daar heb ik geen zin inquote:
2 tieten in 1 klap dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoef niet zo nodig vliegen te zien
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bij zeggen; en dat zeg ik niet omdat ik zogenaamd een puber ben ofzo.
Ik heb vrienden die absoluut kunnen bevestigen dat mijn ouders zowat buitenaardse wezens zijn.
altijdquote:
Jawelquote:Op woensdag 31 december 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]hmm. mag ik ze eens analyseren?
ik mis jequote:Op woensdag 31 december 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even gauw naar de wc, ga me niet missen!!
gewoon lui zijn oniequote:Op woensdag 31 december 2008 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, kan ik ook wel doen, maar daar heb ik geen zin in
dat mag natuurlijk ookquote:Op woensdag 31 december 2008 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En 2 GROTE tieten in 1 klap dan?
ik heb je niet gemistquote:
quote:
dat met dat sms-enquote:Op woensdag 31 december 2008 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik heb al een tabblad, maar nou weet ik niet in welk topic ik ook wil gaan posten
kijk, dat hoor ik natuurlijk graagquote:Op woensdag 31 december 2008 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij wel aan het goede adres
je was ook zo snelquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat hoor ik natuurlijk graag![]()
deze moet natuurlk ook volquote:Op woensdag 31 december 2008 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan we daar even samen in spammen?
Ja klopt. Nog 3 kwartier voor 200 posts.quote:
dat gaat nu niet lukkenquote:
met je pafipoquote:Op woensdag 31 december 2008 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja klopt. Nog 3 kwartier voor 200 posts.
nee, maar ik heb al bier op, en ga nu niet in de auto zittenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is je vriendinnetje bij je?
je lijkt er wel verliefd opquote:Op woensdag 31 december 2008 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ikook altijd met mijn pafipo's
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar ik heb al bier op, en ga nu niet in de auto zitten
Nee, ik ben verliefd op Bart, dat weet je toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je lijkt er wel verliefd op
maar je houdt toch ook nog wel van mij?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben verliefd op Bart, dat weet je toch?
komt door mij natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar je houdt toch ook nog wel van mij?
tjah, vind het wel erg maatschappelijk sociaal van mijquote:
quote:
Is het ookquote:Op woensdag 31 december 2008 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, vind het wel erg maatschappelijk sociaal van mij
joah, ik bun d'r nog walquote:
quote:
OOOoohw Nathaliequote:
goedzo, grote meidquote:Op woensdag 31 december 2008 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, ik had je alweer gevonden
iets met dat andere topicquote:
lekker geil dingquote:
* rulerofdeath wacht afquote:
moet je ook niet zo vaak hergebruiken.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je ook niet zo vaak hergebruiken.
1 keer kont afvegen en dan weggooien
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath heeft PM
wat zou dat zijn?
dat dacht ik al welquote:
het moet lukkenquote:
een sms die maar niet verstuurd wil wordenquote:
Iedereen is al te druk met nieuwjaarssmsjesquote:Op woensdag 31 december 2008 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een sms die maar niet verstuurd wil worden
ja hoorquote:
mijn mobiel wil ze niet versturenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iedereen is al te druk met nieuwjaarssmsjes
dus ik moet je bellenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb besloten dit jaar niet aan nieuwjaarssmsjes te doen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn mobiel wil ze niet versturen
je hebt zin in seksquote:Op woensdag 31 december 2008 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben moe, heb het warm, en. jaa
nou, ik ben bang van wel. maarjaquote:Op woensdag 31 december 2008 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, ligt vast niet aan je mobiel
Jaman, ik heb een fucking tekort..quote:
Why?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik ben bang van wel. maarja
als ik wil bellen, heb jij geen beltegoed nodigquote:
belastingaftrekbaar?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaman, ik heb een fucking tekort..
Mooie woordspeling wel
Weet ikquote:Op woensdag 31 december 2008 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik wil bellen, heb jij geen beltegoed nodig
Ik snap m niet?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
sorry, daar zat gewoon een leuke woordspeling in
belastingaftrekbaarquote:
sing a song with mequote:
* TheGirlNextDoor zingt: 'Nobody wants to hear you sing about tragedy'quote:
ik heb mangs ook nog andere dingenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nounou, waar blijf je toch steeds?
doe jij dat?quote:
Ja, stommerd. Dat mag niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb mangs ook nog andere dingen
stout meisjequote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, stommerd. Dat mag niet.
Ik hoor je verslaving te zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]sorry
maar ik ben bang dat ik te verslaafd ben om daar mee op te houden
ik stel mij beschikbaarquote:
ben je ook aan het worden nuquote:Op woensdag 31 december 2008 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoor je verslaving te zijn
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je ook aan het worden nu
nee, en trekken via de digitale snelweg werkt ook niet zoquote:Op woensdag 31 december 2008 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch ben je niet hier.
Inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2008 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, en trekken via de digitale snelweg werkt ook niet zo
sint isidorushoevequote:Op woensdag 31 december 2008 23:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
He Wouter, waar woon je ookalweer?
Ai. Dat is dan jammerquote:Op woensdag 31 december 2008 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sint isidorushoeve
(gemeente haaksbergen)
ik heb zonet voor de 20e keer naar mijn lege glas gegrepenquote:
hoezo?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb zonet voor de 20e keer naar mijn lege glas gegrepen
wordt tijd dat ik een nieuwe haal
moet ik injecteren?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nu eigenlijk wel weer last van mn voorhoofd
euhmz ik heb ze niet geteld vanmiddagquote:Op woensdag 31 december 2008 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha
En je hoeveelste glas was dat?
Hahahquote:Op woensdag 31 december 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
euhmz ik heb ze niet geteld vanmiddag
misschien wil ik morgen wel fietsenquote:
kloptquote:Op woensdag 31 december 2008 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh wat ben ik toch een spamslet
dan valt het wel te doen ja, maar dat bier gaat zo snelquote:Op woensdag 31 december 2008 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn glazen heb ik wel geteld, maar ik heb dan ook geen alcohol, dus is tellen niet zo moeilijk
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien wil ik morgen wel fietsen
Het stroomt ook altijd zo snel naar beneden.. net als wijnquote:Op woensdag 31 december 2008 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan valt het wel te doen ja, maar dat bier gaat zo snel
dat wijn heb ik nooit last vanquote:Op woensdag 31 december 2008 23:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het stroomt ook altijd zo snel naar beneden.. net als wijn
Jij drinkt geen wijn?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat wijn heb ik nooit last van
dat zijn wijquote:
neequote:
ik heb alleen een lege bierflesquote:Op woensdag 31 december 2008 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met onze nieuwjaarskniepertjes.
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb alleen een lege bierfles
alweer een pafipoquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
maar nu moet ie toch echt even volgespammed worden
joah, nog eam deurzett'nquote:
ik doe nu m'n bestquote:
't wil ook haast nich aans met oequote:
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 31 december 2008 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
't wil ook haast nich aans met oe
goedzo, grote meidquote:
moar de loatste paar topiclapo's waar'n van miequote:
hetzelfde hequote:Op woensdag 31 december 2008 23:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekkerding dat je er bent
Kloptquote:Op woensdag 31 december 2008 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moar de loatste paar topiclapo's waar'n van mie
Dus ik moet de laatste 25 in mn eentje doen?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
en nu ga ik nieuw bier halen, ik greep weer naar mijn lege fles
nee, want ik heb al nieuwequote:Op woensdag 31 december 2008 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus ik moet de laatste 25 in mn eentje doen?
het is ook heel even lopen en wat pakkenquote:
Nja, kon toch dat je helemaal naar beneden moest ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is ook heel even lopen en wat pakken
Hahaquote:Op woensdag 31 december 2008 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
gelukkig niet. het goede goud wordt in boekelo gebrouwen
mijn computer staat altijd benedenquote:Op woensdag 31 december 2008 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nja, kon toch dat je helemaal naar beneden moest ofzo?
Okee. Dat kan ookquote:Op woensdag 31 december 2008 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn computer staat altijd beneden
waar?quote:
en of dat kanquote:
na 0:00 ofzo?quote:
Nee?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt het aan jouw kant ook trager?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |