ik hoef niet zo nodig vliegen te zienquote:
Joh, kan ik ook wel doen, maar daar heb ik geen zin inquote:
2 tieten in 1 klap dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoef niet zo nodig vliegen te zien
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bij zeggen; en dat zeg ik niet omdat ik zogenaamd een puber ben ofzo.
Ik heb vrienden die absoluut kunnen bevestigen dat mijn ouders zowat buitenaardse wezens zijn.
altijdquote:
Jawelquote:Op woensdag 31 december 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]hmm. mag ik ze eens analyseren?
ik mis jequote:Op woensdag 31 december 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even gauw naar de wc, ga me niet missen!!
gewoon lui zijn oniequote:Op woensdag 31 december 2008 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, kan ik ook wel doen, maar daar heb ik geen zin in
dat mag natuurlijk ookquote:Op woensdag 31 december 2008 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En 2 GROTE tieten in 1 klap dan?
ik heb je niet gemistquote:
quote:
dat met dat sms-enquote:Op woensdag 31 december 2008 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik heb al een tabblad, maar nou weet ik niet in welk topic ik ook wil gaan posten
kijk, dat hoor ik natuurlijk graagquote:Op woensdag 31 december 2008 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij wel aan het goede adres
je was ook zo snelquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat hoor ik natuurlijk graag![]()
deze moet natuurlk ook volquote:Op woensdag 31 december 2008 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan we daar even samen in spammen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |