ow, hmm.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thuis is alcohol min of meer taboe.
nee joh, daar heb ik kats gin tied veurquote:Op woensdag 31 december 2008 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ik had gezegt over mn ex.
Ik weet t niet. Maar als ik alcohol wil drinken in huis, zijn ze gelijk bang dat ik alcoholist ben.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, hmm.
tjah, het zal zo wel zijn redenen hebben
Wat ben je allemaal aan eht doen dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee joh, daar heb ik kats gin tied veur
heeft je pa of ma er misschien problemen mee gehad? of vrienden/familie van je ouders?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet t niet. Maar als ik alcohol wil drinken in huis, zijn ze gelijk bang dat ik alcoholist ben.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heeft je pa of ma er misschien problemen mee gehad? of vrienden/familie van je ouders?
nich met miequote:Op woensdag 31 december 2008 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit maar wat te ouwehoeren met kearls en wiev'n op msn, en beetje WoW'en
Kom je ook helpen met ons doel voor 00.00?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit maar wat te ouwehoeren met kearls en wiev'n op msn, en beetje WoW'en
Nee, ook niet met mij. Maar dat hoeft ook niet, dan heb ik meer tijd voor ditquote:
hmm, dan vind ik het toch een beetje vreemd.quote:
en ik zit nog in andere topics, vandaar dat jij sneller gaat hierquote:Op woensdag 31 december 2008 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ook niet met mij. Maar dat hoeft ook niet, dan heb ik meer tijd voor dit
Nee, mijn ouders zijn er gelijk helemaal bang voor. Maar ik moet heel eerlijk zeggen, ze zijn zowiezo al wat... raar..quote:Op woensdag 31 december 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan vind ik het toch een beetje vreemd.
mijn ma noemt mij ook wel eens (voor de gein) een alcoholist als ik de avond ervoor eens hardstikke dikke was
Ik wilde ondertussen ook andere topics doen, maar dan halen we dit doel nietquote:Op woensdag 31 december 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik zit nog in andere topics, vandaar dat jij sneller gaat hier
2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
dit is trouwens wel een goede oefening om aan mijn nieuwe ramplank te wennen
tjah, dat zeg je soms wel eens gauw van je ouders. mijne zijn ook wel raar.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders zijn er gelijk helemaal bang voor. Maar ik moet heel eerlijk zeggen, ze zijn zowiezo al wat... raar..
tabbladen in FFquote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde ondertussen ook andere topics doen, maar dan halen we dit doel niet
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat zeg je soms wel eens gauw van je ouders. mijne zijn ook wel raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |