Die vind ik juist andersomquote:Op woensdag 31 december 2008 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
- shirt (in plaats van overhemd)
Jij verdient het om opgesloten te worden bij me opa in Oostenrijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo erg als mensen van die woorden gebruiken waarvan ze denken dat ze netjes zijn maar die gewoon nogal vreselijk (en) fout zijn:
- kostuum (in plaats van pak)
- pantalon(in plaats van broek)
- colbert (in plaats van jasje)
- mantel(in plaats van jas)
- anklets(in plaats van sokken)
- shirt (in plaats van overhemd)
- sweater (in plaats van trui)
- toilet (in plaats van wc)
- appartement (in plaats van huis, althans al mensen iets zeggen als "Ik ga nog even naar mijn appartement toe', niet als het van belang is wat voor soort huis ze hebben)
- dineren (in plaats van eten)
- wellicht (in plaats van misschien; al is dat een beetje een twijfelgeval,maar zeker in spreektal wat overdreven imo)
- trottoir (in plaats van stoep)
- claxonneren (in plaats van toeteren)
- wagen (in plaats van auto)
- fauteuil (in plaats van stoel)
- sofa (in plaats van bank)
- portefeuille (in plaats van portemonnee)
- wand (in plaats van muur)
- taartje (in plaats van gebakje)
- hmm, de rest ben ik helaas vergeten...
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:51 schreef Malle_beer het volgende:
ahahahahahaa, patat in plaats van friet OMG!!!![]()
![]()
Dan heb je het mis joh.quote:
ik zie de fout nietquote:Op woensdag 31 december 2008 19:51 schreef Malle_beer het volgende:
ahahahahahaa, friet in plaats van patat OMG!!!![]()
![]()
Hey!quote:
Ik ookquote:
jimmy slaapt nu ookquote:Op woensdag 31 december 2008 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hey!Jij ook hier.
![]()
Hoe gaat 't met jimmy? Noddie is tot nu toe rustig. Hij slaapt nu even.
neenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:53 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Amai, het is toch patat, zeker!?
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Synoniem voor kandelaar?
Kaarsding?
Ik kan beter opschrijven waar ik me niet druk om maak. Wie zegt dat ik het wil verbieden?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:52 schreef Apfelsaft het volgende:
Waar je je zoal druk om kunt makenDus volgens jou zouden alle synoniemen verboten moeten worden?
jimmy ook?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nog even en dan naar de kroeg
Kaarselaar? Kaarseloeres? Verkaarsmenietje?quote:
kan·de·laar de; m -s, -laren kaarsdrager, soms met verschillende armenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kaarselaar? Kaarseloeres? Verkaarsmenietje?
dat lijkt me niet verstandig, die blijft vanavond in zijn kooitjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |