quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html
hopla
Driemaal raden wat mijn farm spec ( Warlock) wordt?quote:Tapping: All player spells which cause a creature to become aggressive to you will now also immediately cause the creature to be tapped.
Zo ook gisteravond weer...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:23 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Silvermoon is geen weerstand, niemand daar, Orgrimmar worden ze harder uitgetrapt dan ze binnenrennen he.
MM verbetert vooral volley en steady shot die worden nu met 30% en 10% verminderd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 06:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Is het niet zo dat met de nieuwe patch juist MM weer net iets hoger dan BM zou moeten eindigen?
Het is altijd moeilijk te antwoorden op zulke dingen,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Noobinator het volgende:
Okee Damens en Heren..<- Had ff zin om dat te zeggen xD
Wat moet ik worden???
Aliance/Horde
Welke Race??
Welke Class??
GReetzz Mè!
Simpel antwoord.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Noobinator het volgende:
Wat moet ik worden???
Aliance/Horde
Welke Race??
Welke Class??
GReetzz Mè!
Goh , daar heb ik nou altijd ook last vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:57 schreef VatosLoco het volgende:
Gisteren naxx gedaan, 6 bosses, 2e op de lijst van dps, maar op bazen (single targets) stond ik 3e, moest een hunter en fury warrior voor laten, en alledrie hebben we soortgelijke gear. Die warrior heeft me in overal 5% geoutdpsedkan daar maar moeilijk mee omgaan eerlijk, pre TBC was ik dik eerste met soms wel 8% voorsprong op nr 2
kut blizz
Gelukkig zit hunter nerf er aan te komen in de volgende patch, maar aub nerf a fury warrior met 2 2handers
Draag dan gewoon een briefje op je rug in WoW met de woorden ''kick me''. Zoooveel mensen gaan op gnomes en human warriors in pvp.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef Noobinator het volgende:
OKee bedankt! Ik denk dat ik een Aliance Human Warrior Wordt!
Gwn lkkr veel damage doen en elwyn Forest is ook eggt ZOOO MOOI gemaakt!
Dus dat wordt mijn keus denkt ik
Nogmaals Bedankt!
Om maar te zwijgen over de UD roguesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef SweexNL het volgende:
Beter teveel tankers dan teweinig , in AD hebben we er best last van. Teveel hunters etc daar
Wij zijn 's nachts naar de ally cities gegaan, toen was zelfs IF en Stormwind helemaal leeg. Iets van 05:00 was het toenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:10 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zo ook gisteravond weer...
SM, eitje, UC ook, TB peanuts.... OG..... auchHeb ik die black warbear nog niet.
Schijterdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wij zijn 's nachts naar de ally cities gegaan, toen was zelfs IF en Stormwind helemaal leeg. Iets van 05:00 was het toen.
Haha ja daar waren wij te lui voorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijterd
Wij gingen gewoon om 21.00 ^^
Alleen in if 2 keer gewiped
Is ook de enige plek waar ally ooit isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijterd
Wij gingen gewoon om 21.00 ^^
Alleen in if 2 keer gewiped
Undead female affliction warlock.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Noobinator het volgende:
Wat moet ik worden???
Aliance/Horde
Welke Race??
Welke Class??
GReetzz Mè!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe en dan allemaal door die tunnel, die volgespamd word met AoE naturlijk.
Bij ons is het altijd zo:
[trade] Orgrimmar is under attack! they gonna kill Thrall!!
[trade] /care
[trade] Let them kill him
[trade] Yea they kill him every day, /care.
Dus ongeveer 90% van de allies loopt met zon warbear rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zoiets in General of trade channel zegt , dan krijg je hele leuke whispers ^^quote:
Nou dan weet ik niet op watvoor kut server jij speelt, maar op de 7 servers waar ik actief ben (geweest) krijg je alleen maar gz whispers.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:01 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Als je zoiets in General of trade channel zegt , dan krijg je hele leuke whispers ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |