Silvermoon is geen weerstand, niemand daar, Orgrimmar worden ze harder uitgetrapt dan ze binnenrennen he.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Val dan die stomme Orcs en trollen aan, maar niet het mooie Blood elf gebied
Silvermoon is uitgestorven gebiedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:23 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Silvermoon is geen weerstand, niemand daar, Orgrimmar worden ze harder uitgetrapt dan ze binnenrennen he.
Vorige week toch een leuke raid op Orgimmar gehad, met succesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Slappy het volgende:
[..]
Silvermoon is uitgestorven gebiedBij Orgrimmar komen ze nog niet eens binnen
Valt me tegen van de horde dan, aangezien die A:H ratio iets van 1:9 isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:51 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Vorige week toch een leuke raid op Orgimmar gehad, met succes
Edit:
Server Twisting Nether
Yep, horde is overpowered op Twisting Nether, elke dag raids op alliance towns, daarbij is het niet te geloven hoeveel mensen aan het ganken geslagen zijn aan horde kant, word er gek van. Ze vliegen alleen al rond om continue te ganken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Valt me tegen van de horde dan, aangezien die A:H ratio iets van 1:9 is
tsja. dat is helaas niet overal zo. Ik zie hier toch dagelijks dat the Crossroads wordt overvallen door hordes (ok slechte benamingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Yep, horde is overpowered op Twisting Nether, elke dag raids op alliance towns, daarbij is het niet te geloven hoeveel mensen aan het ganken geslagen zijn aan horde kant, word er gek van. Ze vliegen alleen al rond om continue te ganken.
Ja vriend van me is ook gekapt met z'n rogue, hij vond dat de class kapot wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:23 schreef VatosLoco het volgende:
Zo weer terug van vakantie, ehum 2 week vol wow spelenkan ik weer actief op me werk gaan meeposten
Bezig met een pala te lvlen, nu op lvl 62, damn wat zijn die sterk zeg
Daarbij meerdere rogues ontevreden met de loots in HC etc? Ik ben een pve rogue, ik gebruik geen daggers, of die crappy fist van strat HC 2.50 speed. Ik heb swords nodig, en die zijn niet te krijgen in HC. Voor elke class is er wel wat nice te krijgen in HC, gear en wapens. Alleen voor rogues vind ik het zwaar tegenvallen. Ik was altijd top op de dps lijst in de guild en moet nu genoegen nemen met een 3e plek, gasten die later dan mij 80 zijn geworden hebben al meer epics dan mij, terwijl ik dagelijk dungeons run. 1 Drop in gundrak (pants) heb ik, de rest van badges of created met LW
Ik gok in het midden maar ik kan er ook totaal naast zitten natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Windigo het volgende:
Over pvp gesproken:
[ afbeelding ]
Zoek mijn paladin
Hehe vond het wel een gaaf plaatje, leuk om te schieten iig. Heb mn pvp alleen maar ff niet aangezet toen hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik gok in het midden maar ik kan er ook totaal naast zitten natuurlijk!
Tja, ik heb de grasscutter OH gekocht van badges en ik heb als MH op dit moment de epic dagger van HoL-H. Die dagger was toch een grote upgrade voor me dus dan maar zo ff totdat er een leuke sword in range komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:23 schreef VatosLoco het volgende:
Daarbij meerdere rogues ontevreden met de loots in HC etc? Ik ben een pve rogue, ik gebruik geen daggers, of die crappy fist van strat HC 2.50 speed. Ik heb swords nodig, en die zijn niet te krijgen in HC. Voor elke class is er wel wat nice te krijgen in HC, gear en wapens. Alleen voor rogues vind ik het zwaar tegenvallen. Ik was altijd top op de dps lijst in de guild en moet nu genoegen nemen met een 3e plek, gasten die later dan mij 80 zijn geworden hebben al meer epics dan mij, terwijl ik dagelijk dungeons run. 1 Drop in gundrak (pants) heb ik, de rest van badges of created met LW
Heb je wel netjes even een /greet gedaan of niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hehe vond het wel een gaaf plaatje, leuk om te schieten iig. Heb mn pvp alleen maar ff niet aangezet toen haha
Ze zijn zelf aan het reqruiten voor rogues, wat normaal nooit gebeurd, niet veel mensen spelen nog hun rogue. Ik speel nu ook meer op mijn pala, join nog wel in naxx en hc, maar het is gewoon onzin dat ik zo laag in de dps lijst sta, zelfs op een single target.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vriend van me is ook gekapt met z'n rogue, hij vond dat de class kapot was. Hij had niet eens slechte gear, naxx 25 spul enzo, maar toch deden bijvoorbeeld arms warriors meer dps. Daarom is ie nu een dk aan het levellen en tot main aan het maken waarschijnlijk.
Ik heb een /wave en een /bye en een /hug gedaan toen ze met zijn allen de boot naar darnassus opgingenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Heb je wel netjes even een /greet gedaan of niet?
Nee dat kan prima, je kan ook via iDeal betalen of andere internet dingen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:18 schreef Noobinator het volgende:
Hee ,mensen! ik ben nieuw op dit Forum mar het bevalt me hier wel (gewoon even wat info)
Maar nu de vraag....
Is het het waard om WoW op een 60Day Time Cart Te Spelen of verlies ik dan teveel geld...
Ik ben 15 jaar en heb geen baantje... <---ook voor de nadere informatie xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
OH fist is ook niet te krijgen, alleen 71 blue uit Nexus en 80 epic gluth OH fist.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Tja, ik heb de grasscutter OH gekocht van badges en ik heb als MH op dit moment de epic dagger van HoL-H. Die dagger was toch een grote upgrade voor me dus dan maar zo ff totdat er een leuke sword in range komt.
Via badges is toch echte en OH fist te krijgen, ben even de naam kwijt, maar 2.50 speed :s niet echt een fijne offhand. Ziet er ook crappy uit, een berenkopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
OH fist is ook niet te krijgen, alleen 71 blue uit Nexus en 80 epic gluth OH fist.
Ja die greed idd, altijd droog als iemand zegt "I willl need on [greed]"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef GameMaster het volgende:
Ik weet welke je bedoelt , ik heb de oven handschoen " Greed " ook , met natuurlijk grasscutter.
Daar zullen ze bij de volgende patch wel iets aan doen denk ik. Net als dat die fokking retadins generved gaan worden. En terecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:10 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ze zijn zelf aan het reqruiten voor rogues, wat normaal nooit gebeurd, niet veel mensen spelen nog hun rogue. Ik speel nu ook meer op mijn pala, join nog wel in naxx en hc, maar het is gewoon onzin dat ik zo laag in de dps lijst sta, zelfs op een single target.
Ik heb deze discussie nu meerdere malen gevoerd in de guild, hun antwoord is continue "het gaat toch om de team prestatie" maar als rogue heb je alleen je single target dps, een fury warrior heet multi target dps (windfury etc) een hunter heeft kite, aspect en een pet. Waarom zou je nog een rogue mee moeten nemen in instancesClass is idd helemaal kapot.
Daarentegen zijn er nu volop dk's die ook volop op'ed zijn. (quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij de volgende patch wel iets aan doen denk ik. Net als dat die fokking retadins generved gaan worden. En terecht.
Locks zie je ook weinig in Northrend trouwens..Waar ik niet rouwig om ben, ik kan beide classes (locks en rogues) missen als kiespijn. `k ben een lvl 80 balance druid, en juist rogues en locks zijn het meest irritant om tegen te knokken.
Ik ben vandaag ook begonnen met het lvlen van een palaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
Retri paladins ftw. Ik ga duidelijk retri speccen als die dual spec er is. Lekker pve tanken en pvp ownen met retri.
Mja, na 4 jaar horde & mage spelen wel toe aan wat andersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
VetEcht een van de leukste classes vind ik. Vooral als je op een gegeven moment art of war en crusader strike hebt
.
Die van mij is ongeveer een jaar blijven steken op level 30. Totdat op een gegeven moment die patch kwam met de 80 talents en grote change. Toen werd het pas weer leuk om retri te spelen.
quote:We have added over 60 new graveyards to Kalimdor and the Eastern Kingdoms.
Geen idee hoe dat komt.. Zit je niet in battle op dat moment?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:49 schreef kastanova het volgende:
Okay, vage shit... Van het 1 op het andere moment kan ik geen chests meer openen... Slechts 1 seconde en dan de melding failed / interrupted.
Het vreemde is dat ik chest in m'n inventory nog wel gewoon kan openen...
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Wat wil je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Civilian het volgende:
Ik zit er aan te denken om m'n lvl80 Elemental shammy te gaan transferen.
Begin de huidige server een beetje zat te worden.
Weet iemand nog een aanrader qua server? Ik zit nu op Hellfire..
Nope. Restarten of reconnecten lost het probleem ook niet opquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef Civilian het volgende:
Geen idee hoe dat komt.. Zit je niet in battle op dat moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |