Uiteraardquote:Op woensdag 31 december 2008 18:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
je bedoelt Music van John Miles?
![]()
Hoe kom je daar nou toch bij??
Vind ik welquote:
Ik ben nog maar 15quote:Op woensdag 31 december 2008 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten?
Lol. Wat heeft avond uit de top 500 daar nu mee te maken?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben dat met je eens. Avond moet de top 500 uit!
Als je tips voor goede muziek wilt: http://www.last.fm/user/Peace_manquote:Op woensdag 31 december 2008 18:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 15Dus sinds kort ben ik oude muziek aan het ontdekken, en vanzelfsprekend ken ik nog niet zoveel.
Spamsletquote:Op woensdag 31 december 2008 18:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je tips voor goede muziek wilt: http://www.last.fm/user/Peace_man
Omdat Avond niet in de schaduw mag staan van liedjes als Testament en Verdronken Vlinder.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol. Wat heeft avond uit de top 500 daar nu mee te maken?
Dan is het je vergevenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 15Dus sinds kort ben ik oude muziek aan het ontdekken, en vanzelfsprekend ken ik nog niet zoveel.
Your musical compatibility with Peace_man is Highquote:Op woensdag 31 december 2008 18:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik volgens jou dus niks met muziek, goed dat ik dat dan nu weetquote:
JIj bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n goede smaak hebt.quote:
Mocht je willen!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
JIj bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n goede smaak hebt.![]()
Even ontopic maar, voor er modjes beginnen te mopperen. Ik heb niks met die Frans Halsema, maar ik kan dit nummer gewoon niet lelijk vinden.
Graag gedaanquote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik volgens jou dus niks met muziek, goed dat ik dat dan nu weet
Hahaquote:Op woensdag 31 december 2008 18:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij zijn er tot een uur of 9, dan gaan we verder luisteren bij de buren.. van posten komt dan natuurlijk niets. Zo eerst even eten trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
Nog maar een paar uurtjes
Hebben de mensen hier trouwens plannen of gaan jullie ook tot het einde luisteren? Ik ben bij mijn ouders en die zijn ook helemaal gek van de top 2000 dus dat wordt met bo-rap het nieuwe jaar ingaan![]()
Jij mag wel even verderquote:
Mijn ouders vinden het niet zo. Ze houden sowieso al niet van Queen, Deep Purple, Led Zeppeling en dergelijke. Dus ik zit op m'n eigen kamertje de Top 2000 te luisteren, MSN te volgen, dit forum te volgen en het DVZ-forum (Efteling) te volgen. Straks Top2000 in Concert kijken!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
Hebben de mensen hier trouwens plannen of gaan jullie ook tot het einde luisteren? Ik ben bij mijn ouders en die zijn ook helemaal gek van de top 2000 dus dat wordt met bo-rap het nieuwe jaar ingaan![]()
Na dit uur ben ik van de computer weg. Maar de radio blijft de komende uren nog wel aanquote:Op woensdag 31 december 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
Ah tofquote:Op woensdag 31 december 2008 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn er tot een uur of 9, dan gaan we verder luisteren bij de buren.. van posten komt dan natuurlijk niets. Zo eerst even eten trouwens.
Insgelijks en newbie natuurlijk een extraatjequote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef cafca het volgende:
Misschien kom ik in de loop van de avond nog ff langs, maar mocht dit niet lukken, alvast allemaal een heel goed 2009 toegewenst!
Een stukje uit The Sound of Music... eh, Alice Cooper. Hier staat een uitgebreid stuk:quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef Zwansen het volgende:
ik als 20'er ken dit niet. Wat is dit?
Ik wil me hier bij aansluitenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef cafca het volgende:
Misschien kom ik in de loop van de avond nog ff langs, maar mocht dit niet lukken, alvast allemaal een heel goed 2009 toegewenst!
Alice Cooper. Nummers als Poison zijn ook wat bekender voor ons jongeren dan deze.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef Zwansen het volgende:
Halo of flies - Alice Cooper.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef Zwansen het volgende:
Alice Cooper.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef Zwansen het volgende:
Wilde ik ook weten, dus ik had het al opgezocht: heeft toch op #5 gestaan in de Top 40quote:Op woensdag 31 december 2008 18:41 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat dit zo hoog staat.
Is volgens mij niet eens een echte hit geweest.
Of vergis ik me ?
Nee die kwam om half 7 op TVquote:Op woensdag 31 december 2008 18:42 schreef Zwansen het volgende:
acdc natuurlijk. Ken alleen kun echt leuke nummers.
Furnier klink eerder Fransquote:Op woensdag 31 december 2008 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alice Cooper.
Heeft dacht ik Nederlandse voorouders
De jaarlijst van de Top40 in 1973:quote:Op woensdag 31 december 2008 18:41 schreef tong80 het volgende:
Of vergis ik me ?
Okquote:Op woensdag 31 december 2008 18:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wilde ik ook weten, dus ik had het al opgezocht: heeft toch op #5 gestaan in de Top 40
Halo of flies 1973 28-07-1973 5 10quote:Op woensdag 31 december 2008 18:41 schreef tong80 het volgende:
Of vergis ik me ?
Helaas. Dat is idd wel irritant, dat ze door intro's heen praten.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:46 schreef ScottTracy het volgende:
Piano ManGa nou niet door die mondharmonica praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |