Wij zijn er tot een uur of 9, dan gaan we verder luisteren bij de buren.. van posten komt dan natuurlijk niets. Zo eerst even eten trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
Nog maar een paar uurtjes
Hebben de mensen hier trouwens plannen of gaan jullie ook tot het einde luisteren? Ik ben bij mijn ouders en die zijn ook helemaal gek van de top 2000 dus dat wordt met bo-rap het nieuwe jaar ingaan![]()
Jij mag wel even verderquote:
Mijn ouders vinden het niet zo. Ze houden sowieso al niet van Queen, Deep Purple, Led Zeppeling en dergelijke. Dus ik zit op m'n eigen kamertje de Top 2000 te luisteren, MSN te volgen, dit forum te volgen en het DVZ-forum (Efteling) te volgen. Straks Top2000 in Concert kijken!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
Hebben de mensen hier trouwens plannen of gaan jullie ook tot het einde luisteren? Ik ben bij mijn ouders en die zijn ook helemaal gek van de top 2000 dus dat wordt met bo-rap het nieuwe jaar ingaan![]()
Na dit uur ben ik van de computer weg. Maar de radio blijft de komende uren nog wel aanquote:Op woensdag 31 december 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
Ah tofquote:Op woensdag 31 december 2008 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn er tot een uur of 9, dan gaan we verder luisteren bij de buren.. van posten komt dan natuurlijk niets. Zo eerst even eten trouwens.
Insgelijks en newbie natuurlijk een extraatjequote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef cafca het volgende:
Misschien kom ik in de loop van de avond nog ff langs, maar mocht dit niet lukken, alvast allemaal een heel goed 2009 toegewenst!
Een stukje uit The Sound of Music... eh, Alice Cooper. Hier staat een uitgebreid stuk:quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef Zwansen het volgende:
ik als 20'er ken dit niet. Wat is dit?
Ik wil me hier bij aansluitenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef cafca het volgende:
Misschien kom ik in de loop van de avond nog ff langs, maar mocht dit niet lukken, alvast allemaal een heel goed 2009 toegewenst!
Alice Cooper. Nummers als Poison zijn ook wat bekender voor ons jongeren dan deze.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef Zwansen het volgende:
Halo of flies - Alice Cooper.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef Zwansen het volgende:
Alice Cooper.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:40 schreef Zwansen het volgende:
Wilde ik ook weten, dus ik had het al opgezocht: heeft toch op #5 gestaan in de Top 40quote:Op woensdag 31 december 2008 18:41 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat dit zo hoog staat.
Is volgens mij niet eens een echte hit geweest.
Of vergis ik me ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |