ohja vergeten... die krijgt ook eenquote:
Ik hoor aan het begin de hele tijd de mama appelsap 'Even geleden' op z'n Brabants. Tnx Domienquote:
Lijkt me voor hier ook wel verstandig.. aangezien de jeugd ieder jaar weer aantoont dat ze er niet mee om kunnen gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 17:35 schreef Susi het volgende:
Volgens onze scheurkalender is Nederland een van de weinige landen waarbij we zélf het vuurwerk in de lucht schieten. Elders laat men het doen.
i'm tired of listening to this sooongquote:Op woensdag 31 december 2008 17:39 schreef Tourniquet het volgende:
Eeeeeeeeee Oooooooooo
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoor aan het begin de hele tijd de mama appelsap 'Even geleden' op z'n Brabants. Tnx Domien
Ik wilde nogwel foto's gaan makenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:38 schreef Litton-Lane het volgende:
dat wordt niks hier vannacht. Als er nu iets van vuurwerk afgaat (veel ook trouwens) dan zie je de mist oplichten
wij zijn een land vol doe het zelversquote:Op woensdag 31 december 2008 17:35 schreef Susi het volgende:
Volgens onze scheurkalender is Nederland een van de weinige landen waarbij we zélf het vuurwerk in de lucht schieten. Elders laat men het doen.
Da rijmt nie.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
i'm tired of listening to this sooong
Dat blijkt elke nieuwjaarsnacht wel op de EHBO. Mn vader was toenstraks gaan kijken bij een groepje dat een lawinepijl afstak, die geklemd zat tussen 2 met benzine gevulde jerrycans. Dan ben je ook niet helemaal fris imho.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij zijn een land vol doe het zelvers
Ik zet hem juist speciaal even over van radio2 naar 3fm om 5 voor 6quote:Op woensdag 31 december 2008 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Om 5 voor 6 gaat hier uit protest wel de radio uit
maakt niet uit. het past wel bij deze plaatquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat blijkt elke nieuwjaarsnacht wel op de EHBO. Mn vader was toenstraks gaan kijken bij een groepje dat een lawinepijl afstak, die geklemd zat tussen 2 met benzine gevulde jerrycans. Dan ben je ook niet helemaal fris imho.
klopt maar laten we ajb niet alles wat gevaarlijk kan zijn gaan verbiedenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat blijkt elke nieuwjaarsnacht wel op de EHBO. Mn vader was toenstraks gaan kijken bij een groepje dat een lawinepijl afstak, die geklemd zat tussen 2 met benzine gevulde jerrycans. Dan ben je ook niet helemaal fris imho.
Prima als die bontkraagjes van 14 graag een dag met vuurwerk willen gooien en hun vingers willen riskeren, prima, maar blijkbaar is het heel leuk om vuurwerk naar oude dametjes te gooien, andermans eigendommen op te blazen, enzovoort.. Er is een grens natuurlijk.. Anders kun je wapenbezit ook wel legaliserenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar laten we ajb niet alles wat gevaarlijk kan zijn gaan verbiedendeze regering is al bezig ons 50 jaar terug in de tijd te brengen
Da's vervelend zeg!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM staat hier niet aan. Jammer zeg, kan ik die toverballenjosti niet horen.
.
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:52 schreef Intrepidity het volgende:
Ik raad je aan 'm te downloaden en als ringtone in te stellen![]()
ja dat mag niet, daarvoor moet je handhaven. Zo zijn er nog tig voorbeelden.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Prima als die bontkraagjes van 14 graag een dag met vuurwerk willen gooien en hun vingers willen riskeren, prima, maar blijkbaar is het heel leuk om vuurwerk naar oude dametjes te gooien, andermans eigendommen op te blazen, enzovoort.. Er is een grens natuurlijk.. Anders kun je wapenbezit ook wel legaliseren
Hoeft Domien geen oud en nieuw te vieren ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:55 schreef Briggy het volgende:
Hier het programma voor het rest van de avond:
- 18-20 uur: 3FM Nos Headlines Jaaroverzicht 2008. Het afgelopen nieuwsjaar flitst in twee uur aan je voorbij met hoogte- en dieptepunten.
- 20-21 uur: Domien´s oliebollenmix. Neem een DJ met een enorme muzikale verzameling in huis en zeëen van tijd. Wat rolt daaruit? Precies...
- 21-22 uur: DJ Sandstorm 3FM Jaarmix. De man die op vrijdagavond regelmatig te horen is in Ekstra Weekend heeft zich uitgeleefd en een mooie mix gemaakt.
- 22-00 uur: 3VOOR12RADIO Eric Corton laat je de highlights van Pinkpop en Lowlands van 2008 herbeleven. Een mooi einde van een muzikaal topjaar!
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
* Briggy sluit aanquote:
Jij ook veel plezierquote:Op woensdag 31 december 2008 18:02 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl gaat douchen en klaarmaken voor O&N. Iedereen veel plezier vanavond en vannacht.
Have fun!! + fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 18:02 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl gaat douchen en klaarmaken voor O&N. Iedereen veel plezier vanavond en vannacht.
Heel erg fijne en goede jaarwisseling, DaMook. Tot volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef DaMook het volgende:
Zo, ik kom ook nog even snel afscheid nemen voor dit jaar.
Tot volgend jaar allemaal. Fijne jaarwisseling![]()
.
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef DaMook het volgende:
.
Hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef DaMook het volgende:
.
Tot volgend jaarquote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef DaMook het volgende:
.
Woei !quote:Op woensdag 31 december 2008 18:14 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
ik heb net geoefend en ik kan zelf dingen van een live stream halen en online plakken
![]()
*trots is*
Jij ook !quote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef WCpapiertje het volgende:
Iedereen hier een gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef WCpapiertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef WCpapiertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zie allemaal mooie lichtjes door de mist heen![]()
sirolf iigquote:Op woensdag 31 december 2008 18:31 schreef gerbenp het volgende:
Alvast iedereen een gelukkig nieuwjaar, als ik niet meer online kom... Wie neemt de Jaarmix van Domien en Sandstorm op?
Sandstorm = moiquote:Op woensdag 31 december 2008 18:31 schreef gerbenp het volgende:
Alvast iedereen een gelukkig nieuwjaar, als ik niet meer online kom... Wie neemt de Jaarmix van Domien en Sandstorm op?
Dankje, jij ook!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:31 schreef gerbenp het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:14 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
ik heb net geoefend en ik kan zelf dingen van een live stream halen en online plakken
![]()
*trots is*
Ik ga Guido Weijers kijken, hij's vet (Goeiemorgenquote:Op woensdag 31 december 2008 18:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom hier iedereen nog even lastig vallen tot de eerste jaar conference begint om half 9
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], je wordt nog wel een techneutje in de dop
Guido en Joep sluiten erg netjes op elkaar aanquote:Op woensdag 31 december 2008 18:44 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ik ga Guido Weijers kijken, hij's vet (Goeiemorgen)
Goed dat je 't zegt, zover was ik nog nietquote:Op woensdag 31 december 2008 18:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guido en Joep sluiten erg netjes op elkaar aan
Wie is Joep?quote:Op woensdag 31 december 2008 18:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guido en Joep sluiten erg netjes op elkaar aan
Angus not so Young anymorequote:Op woensdag 31 december 2008 18:50 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... mn moeder ging net naar AC/DC kijken. Ze wilde wel eens weten hoe Angus Young eruit ziet, voor het geval ze hem op straat tegen komt.
Toffe moederquote:Op woensdag 31 december 2008 18:50 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... mn moeder ging net naar AC/DC kijken. Ze wilde wel eens weten hoe Angus Young eruit ziet, voor het geval ze hem op straat tegen komt.
Das toch diegene die altijd op de stoep zitquote:
Oh ja! Die met een bord vol erwtensoep.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Das toch diegene die altijd op de stoep zit
Hoiquote:Op woensdag 31 december 2008 19:03 schreef MarijeH het volgende:
Goede avond. Heb zojuist het boek van Gerard Ekdom gelezen. Ik vond het een heel mooi boek, het leest als een trein. Het boek is nog niet helemaal uit.
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoi![]()
ook klaar voor de Oliebollen en Sandstormmix of ga je wat anders doen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling
Dankje! Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan vanavond 3fm te luisteren. Ben jij er ook klaar voor?
Dankje, jij ook een fijne jaarswisseling toegewenst.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Voor jou het zelfde gewenstquote:Op woensdag 31 december 2008 19:08 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |