Rekenwonderquote:Op woensdag 31 december 2008 16:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
twee bier á ¤1,50
en een bessen voor ¤3,-
Hoe weet je dat nou?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja daarmee is de fanclub toch wel behoorlijk uitgedroogd.
http://www.geenstijl.tv/2(...)aining_the_dele.htmlquote:
quote:U blijkt namelijk nog nooit zo massaal te hebben afgestemd op GeenStijl.TV. Per aflevering trokken Rutger en zijn mariniers gemiddeld 600.000 kijkers, met als uitschieter vorige week donderdag, toen maar liefst 812.000 mensen onze televisiester een slang zagen verorberen
Neehoor, 3x een andere bankrekening.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal je wel 2x geschrapt worden
uh ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?Waarom zou jij daar uitspraken over doen? Weet jij uit je hoofd hoeveel bezoekers GeenStijl trekt? Heb jij ervaring met het opzetten van een omroep en leden werven?
Touché!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.tv/2(...)aining_the_dele.html
[..]
Ja, ik bedoelde dat het de invloed van direct reageren niet erg veel invloed heeft op het succes.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.tv/2(...)aining_the_dele.html
[..]
Dat niet direct maar wel met pogingen om hypes op te zetten. Ze moeten 50.000 man zo gek krijgen om zich aan de nieuwe omroep te verbinden. Dat zal voor 90% moeten komen van de mensen die al iets met de desbetreffende site hebben en daarvan zal het overgrote deel dat belangstelling hebben er voor zorgen dat ze vrij snel inschrijven. Als ze hun eigen actieve leden al niet meekrijgen hoe moeten ze dan ooit op 50.000 komen?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef Steeven het volgende:
[..]
Want jij hebt ervaring met het opzetten van een omroep?
Heeft het FD ook maar enig belang om zich met het zure GS volk te verbindenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef huismerk het volgende:Ook verwacht ik wel dat Ponwed zich op en ten duur via de telegraaf en wellicht ook het FD zal presenteren aan potentiële leden.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Soort Buitenhof, alleen kritischer
Leuk als er straks 150.000 gevonden moeten wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat niet direct maar wel met pogingen om hypes op te zetten. Ze moeten 50.000 man zo gek krijgen om zich aan de nieuwe omroep te verbinden. Dat zal voor 90% moeten komen van de mensen die al iets met de desbetreffende site hebben en daarvan zal het overgrote deel dat belangstelling hebben er voor zorgen dat ze vrij snel inschrijven. Als ze hun eigen actieve leden al niet meekrijgen hoe moeten ze dan ooit op 50.000 komen?
Ja en Nee, maar juist in de beroepen waar geld rolt en veel jonge hoogopgeleiden mannen werken is de doelgroep van Geenstijl aanwezig. NewsMedia kan natuurlijk gewoon advertentie ruimte kopen in die krant.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heeft het FD ook maar enig belang om zich met het zure GS volk te verbinden?
Vraag mij af of men net zo eerlijk is geweest bij die enquettes over hun prive dingen zoals opleiding en werkquote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef huismerk het volgende:
[..]
Ja en Nee, maar juist in de beroepen waar geld rolt en veel jonge hoogopgeleiden mannen werken is de doelgroep van Geenstijl aanwezig. NewsMedia kan natuurlijk gewoon advertentie ruimte kopen in die krant.
De columns van veel FD-columnisten zijn over het algemeen vrij rechts en net zo zuur of zoet als geenstijl.
De Groene Amsterdammer heeft zo bijvoorbeeld veel leden voor LLiNK binnengehaald.
Het lanceren van hypes? Een omroep starten is toch iets anders dan een hype. Geenstijl verkoopt haar omroep niet als een kwaliteitsproduct maar als een stuk provocatie namens de - door mij eerder aangehaalde- groep mensen die zich niet in een van de politieke zuilen kan herkennen.
Gezien je reacties, is het eerder hoop dat ze het niet halen, dan dat het reëel is dat ze het niet halen. Ze zijn veel te zuur nl. De mediacampagne moet nog beginnen en wat mij betreft kan het alle kanten uit. Het lijkt me leuk als het ze lukt, maar als het ze niet lukt boeit me ook niet zoveel.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat niet direct maar wel met pogingen om hypes op te zetten. Ze moeten 50.000 man zo gek krijgen om zich aan de nieuwe omroep te verbinden. Dat zal voor 90% moeten komen van de mensen die al iets met de desbetreffende site hebben en daarvan zal het overgrote deel dat belangstelling hebben er voor zorgen dat ze vrij snel inschrijven. Als ze hun eigen actieve leden al niet meekrijgen hoe moeten ze dan ooit op 50.000 komen?
De enquête (zo schrijf je dat woord) waaruit Adformatie hun info haalde komt voor uit onderzoek wat gehouden werd onder een grote groep neutrale consumenten (dus niet aan een site gelieerd) aan deze mensen werd gevraagd welke sites ze bekeken. Adformatie en IDG hebben deze gegevens gecorrigeerd aan een netto index die weer bepaald is op een serie-geschakelde boxplot selectie naar leeftijd en internet gebruik.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vraag mij af of men net zo eerlijk is geweest bij die enquettes over hun prive dingen zoals opleiding en werk
vaak geven mensen zich beter voor dan ze werkelijk zijn.
Stuk meer al.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nounou, al 200 leden erbij sinds gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |