Het is niet bij ons, dat wordt ieder jaar gewisseld. Maar als het bij anderen is, is het wel de gewoonte om 1 eflese wijn en vodka mee te nemen of zoiets.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je geen drank ingeslagen?
We waren er al vroeg bij.doosje champie, doos witte wijn, veel bier. n XTC en vim natuurlijk
![]()
word een avondje wel hahahahah
Waar zit je nu? London of in Portugal?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is niet bij ons, dat wordt ieder jaar gewisseld. Maar als het bij anderen is, is het wel de gewoonte om 1 eflese wijn en vodka mee te nemen of zoiets.
lucky youquote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef linebear het volgende:
[..]
ja, want ik heb heerlijke naaktfoto's van hemDuh....
Maar ik heb nog nooit zoveel onwaarheden in 1 bashing voor bij zien komen. EN nu ciao to zoquote:Op woensdag 31 december 2008 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet toch zodra er meer dan 2 homo's bij elkaar zijn dat er minimaal 1 gekwetst ego en een paar te lange tenen zijn te vinden
haha ken ik. heb ook ooit weleens een crush gehad op een hetero. En toch proberen hahahahquote:Op woensdag 31 december 2008 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat gaat niet gaan, want hij is niet van de herenliefde
en hij is je baas? je hebt goede blackmail opties.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:03 schreef linebear het volgende:
[..]
ja, want ik heb heerlijke naaktfoto's van hemDuh....
Kloptquote:Op woensdag 31 december 2008 15:42 schreef linebear het volgende:
oh ja, maar ja... die week is alweer bijna om...
Ik ben al 3 jaar single, dus IETS doe ik verkeerdquote:heb je foto gezien, je ziet er echt niet verkeerd uit... dus die liefde zal je wel vinden
nee die heeft dit jaar zijn 25 jarige huwelijksfeest gehadquote:Op woensdag 31 december 2008 16:07 schreef linebear het volgende:
zeg Stroekie, die man met die bril op foto twee is volgens mij wel van de herenliefde of niet ?1
ja hetero's zucht...
en je hebt niets geprobeerd?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:08 schreef linebear het volgende:
natuurlijk heb ik geen naaktfoto's van hem....
maar heb wel eens naast hem gestaan bij de urinoirs en weet wat ie in huis heeft en dat is niet mis
wat ik al zei... iemand zien douchen is nog niet echte liefdequote:Op woensdag 31 december 2008 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptMaar hij woont in mexico, dus da's hardly liefde he
[..]
Ik ben al 3 jaar single, dus IETS doe ik verkeerd
damn, volgens mij is mijn gaydar in de war door de mistquote:Op woensdag 31 december 2008 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die heeft dit jaar zijn 25 jarige huwelijksfeest gehad
ja mijn baan behouden of hem kluiven.... lastigquote:Op woensdag 31 december 2008 16:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en je hebt niets geprobeerd?![]()
Dit is juist de uitgelezen kans om hem eens flink te kluiven
Jep.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de toneelspeler is van het toneel verdwenen ?????????????????????????
ok, ik zal hem maandag gaan kluivenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
hahaha net of je je baan daardoor verliest als je de mannenpap laat welgevallen. haahahahaha
oh daar gaat mijn goede voornemen om vegetarier te wordenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:15 schreef linebear het volgende:
[..]
ok, ik zal hem maandag gaan kluiven
Preciesquote:Op woensdag 31 december 2008 16:11 schreef linebear het volgende:
[..]
wat ik al zei... iemand zien douchen is nog niet echte liefde![]()
Want dan heb ik wel veel liefde gehad hahaha
Me neither. Ben niet de knapste, maar kan volgens mij best zonder zak over m'n kop op straat. Zal niet de allerslimste zijn, maar heb wel een titel (drs) en 2 diploma's op zak. Heb een eigen appartement (koop) en een baan bij Philips. Heb best lieve en leuke vrienden. Heb een hobby/passie (dans) waar ik veel tijd aan besteed. Ik zoen niet vervelend is me gezegd. En in de omgang ben ik ook niet echt vervelend want er wordt me altijd door collega's, vrienden en kennissen gezegd dat ik lief en grappig en schattig ben.quote:Ja, weet niet wat je fout doet....
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:15 schreef linebear het volgende:
[..]
ok, ik zal hem maandag gaan kluiven
je moet de the Secret lezen hahahahahahquote:Op woensdag 31 december 2008 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Preciesdie illusie maak ik me ook ècht niet
[..]
Me neither. Ben niet de knapste, maar kan volgens mij best zonder zak over m'n kop op straat. Zal niet de allerslimste zijn, maar heb wel een titel (drs) en 2 diploma's op zak. Heb een eigen appartement (koop) en een baan bij Philips. Heb best lieve en leuke vrienden. Heb een hobby/passie (dans) waar ik veel tijd aan besteed. Ik zoen niet vervelend is me gezegd. En in de omgang ben ik ook niet echt vervelend want er wordt me altijd door collega's, vrienden en kennissen gezegd dat ik lief en grappig en schattig ben.
What's the problem?!
Ik lees veel, maar van die troep blijf ik af.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet de the Secret lezen hahahahahah
nee, denk dat het maandag weer niet gebeurt.... maar het is wel een van mijn goede voornemensquote:Op woensdag 31 december 2008 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
wat een skank ben je ook . hahaha
dat boek wil ik ook nog steeds lezen...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet de the Secret lezen hahahahahah
je gelooft toch niet in die bullshit?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef linebear het volgende:
[..]
dat boek wil ik ook nog steeds lezen...
nee, maar dat betekent niet dat ik het niet wil lezenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je gelooft toch niet in die bullshit?
he is absolutely wel fuckable...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
Sean Connery is not fuckable. Maar Brody Jenner wel![]()
![]()
We dragen gewoon onze eigen nette schoenen er onder. Kan prima.quote:
is ook een beetje onzinnig om voor 1 avond speciaal nieuwe schoenen te kopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We dragen gewoon onze eigen nette schoenen er onder. Kan prima..
Waaaaaat?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef linebear het volgende:
om de tent in mijn broek te laten verdwijnen
Waarom zijn julllie verkleed?quote:
nou, als je dan de fooitjes zelf mag houdenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Gellarboy het volgende:
We hoorden alleen dat de Engel zelf daar ook kostuums gehuurd heeft. Straks denken mensen dat we het personeel zijn..
Ja.... wilde ik ook "even" doen Word net pas wakkerquote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef Gellarboy het volgende:
Even zonnebanken. Laterrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |