Waar dan? Banken en postkantoren zijn dicht.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:22 schreef linebear het volgende:
[..]
je kan altijd nog met je creditcard geld opnemen
en automaten afgesloten?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar dan? Banken en postkantoren zijn dicht.
als het goed is, gewoon bij pinautomaten. Je kan je gewone pincode gebruiken...quote:Op woensdag 31 december 2008 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar dan? Banken en postkantoren zijn dicht.
Nope.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en automaten afgesloten?
of heb jij geen PIN code op je CC ?
Da's niet dezelfde als die van je pinpas toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:33 schreef linebear het volgende:
[..]
als het goed is, gewoon bij pinautomaten. Je kan je gewone pincode gebruiken...
dacht ik al. vroeg me al af of hij van onze familie was;)quote:Op woensdag 31 december 2008 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het heeft vroeger nog gescharreld met Frank Govers
in een ver verleden toen ik nog een CC had, werkte het bij mij wel zoquote:Op woensdag 31 december 2008 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet dezelfde als die van je pinpas toch?
Nee dat was dit jaar nog. En toen hebben ze'm inderdaad ook geblokkeerd voor de zekerheid. Nu is mijn portemonnee gewoon weg. Rijbewijs en pinpas opnieuw aangevraagd maar rond deze dagen duurt dat natuurlijk eeuwen. Pinpas is aangeboden door de postmeneer.... terwijl ik op werk zat en kan ik dus vrijdag pas ophalen bij het postkantoorquote:Op woensdag 31 december 2008 15:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit is nu al de 2e keer toch, toen met dat skimmen was toch ook rond kerst en oud en nieuw ?
nu echt kilo's kwijt raken... zorgen dat ze niet meer om me heen kunnen op het werk (figuurlijk gesproken)quote:Op woensdag 31 december 2008 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen hoertjes!
wat zijn de goede voornemens van julliej? stoppen met roken? meer sex?
Is dat hetzelfde? Nee.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
minder aardig zijn? dus being a total bitch.
Op dat nr deden de burka's de lapdancequote:love ja i was looking in all the wrong places....
Ik niet, maar we gaan ervoorquote:maar heb hoop voor 2009![]()
wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:37 schreef linebear het volgende:
[..]
nu echt kilo's kwijt raken... zorgen dat ze niet meer om me heen kunnen op het werk (figuurlijk gesproken)
Nee hij's nu op vakantie. En gezien de tijd zal ie niet onder de douche staanquote:Op woensdag 31 december 2008 15:38 schreef linebear het volgende:
[..]
jouw liefde staat toch onder de douche in Mexico....
O heb je een new lover? een mexicaantje?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij's nu op vakantie. En gezien de tijd zal ie niet onder de douche staan
Enne.... da's niet echt mijn liefde te noemen hoordat telt pas als je elkaar ziet (IRL)
een echte vent aan de haak slaanquote:Op woensdag 31 december 2008 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen hoertjes!
wat zijn de goede voornemens van julliej? stoppen met roken? meer sex?
ook nog op de afdeling HR en Payroll ?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef linebear het volgende:
ik werk als IT consultant... bij de concurrent van Stroekie
met zo'n collega hoef je niet ver te zoekenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een echte vent aan de haak slaan
de toneelspeler is van het toneel verdwenen ?????????????????????????quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij's nu op vakantie. En gezien de tijd zal ie niet onder de douche staan
Enne.... da's niet echt mijn liefde te noemen hoordat telt pas als je elkaar ziet (IRL)
Ben wel een SAP HCM Consultantquote:Op woensdag 31 december 2008 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook nog op de afdeling HR en Payroll ?
die beker laat ik aan mij voorbij gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 15:46 schreef linebear het volgende:
[..]
met zo'n collega hoef je niet ver te zoeken
vaak ligt de liefde ook voor je neus, zonder dat je het zelf ziet
zag het in je mailtje staan, toen moest ik wel even glimlachen...quote:Op woensdag 31 december 2008 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook nog op de afdeling HR en Payroll ?
lijkt me heel verstandigquote:Op woensdag 31 december 2008 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die beker laat ik aan mij voorbij gaan
prive en zakelijk moet je niet te veel door elkaar halen
zo iets loopt dan weer hier rond bij onze afdeling systeembeheerquote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef linebear het volgende:
[..]
lijkt me heel verstandigal zou ik dolgraag het met mijn manager doen
maar ja.... hetero en kinderen en zo
we zijn wel een beetje close, ivm coaching van mij....quote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef linebear het volgende:
[..]
lijkt me heel verstandigal zou ik dolgraag het met mijn manager doen
maar ja.... hetero en kinderen en zo
je weet toch zodra er meer dan 2 homo's bij elkaar zijn dat er minimaal 1 gekwetst ego en een paar te lange tenen zijn te vindenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
wat een gezeik allemaal de laatste tijd, maar enfin. Wij gaan gewoon met een groep vrienden thuis oud en nieuw vieren en dan om 1 uur de stad in. Op de rest van de opmerkingen geef ik verder geen antwoord, dat heb ik allang eerder gedaan. En nu ga ik even naar de slijter om wat drank te halen voor vanavond
welk gezeik ?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
wat een gezeik allemaal de laatste tijd, maar enfin. Wij gaan gewoon met een groep vrienden thuis oud en nieuw vieren en dan om 1 uur de stad in. Op de rest van de opmerkingen geef ik verder geen antwoord, dat heb ik allang eerder gedaan. En nu ga ik even naar de slijter om wat drank te halen voor vanavond
heb je geen drank ingeslagen?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef Nuno_G het volgende:
dat zou ik dus echt niet kunnen, als ik echt intensief met hem zou moeten werken zou ik de ene na de andere blunder maken omdat ik me van de hormonen weer geen houding weet te gevenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:52 schreef linebear het volgende:
[..]
we zijn wel een beetje close, ivm coaching van mij....
ligt heel vaak op het puntje van mijn tong, maar slik het altijd netjes in
ben je verliefd op een collega?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zou ik dus echt niet kunnen, als ik echt intensief met hem zou moeten werken zou ik de ene na de andere blunder maken omdat ik me van de hormonen weer geen houding weet te geven
en een aantal collega's kunnen dat zelfs aan mij zien als ik hem aan de telefoon heb
Ja daar kan ik aardig soppen op Hank de hunkquote:Op woensdag 31 december 2008 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je verliefd op een collega?
soms is het ook best lastig... maar ja werk en prive gescheiden houden he hihiquote:Op woensdag 31 december 2008 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zou ik dus echt niet kunnen, als ik echt intensief met hem zou moeten werken zou ik de ene na de andere blunder maken omdat ik me van de hormonen weer geen houding weet te geven
en een aantal collega's kunnen dat zelfs aan mij zien als ik hem aan de telefoon heb
maak er werk vanquote:Op woensdag 31 december 2008 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar kan ik aardig soppen op Hank de hunk
en nee ik heb geen foto om het te laten zien
je dacht toch ook niet dat ik een foto van mijn manager ga plaatsen hier...quote:Op woensdag 31 december 2008 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar kan ik aardig soppen op Hank de hunk
en nee ik heb geen foto om het te laten zien
he, jammerquote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef linebear het volgende:
[..]
je dacht toch ook niet dat ik een foto van mijn manager ga plaatsen hier...
nee dat gaat niet gaan, want hij is niet van de herenliefdequote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maak er werk vanof is het geen handtasje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |