dat boek wil ik ook nog steeds lezen...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet de the Secret lezen hahahahahah
je gelooft toch niet in die bullshit?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef linebear het volgende:
[..]
dat boek wil ik ook nog steeds lezen...
nee, maar dat betekent niet dat ik het niet wil lezenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je gelooft toch niet in die bullshit?
he is absolutely wel fuckable...quote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef mike_hunt het volgende:
Sean Connery is not fuckable. Maar Brody Jenner wel![]()
![]()
We dragen gewoon onze eigen nette schoenen er onder. Kan prima.quote:
is ook een beetje onzinnig om voor 1 avond speciaal nieuwe schoenen te kopen.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We dragen gewoon onze eigen nette schoenen er onder. Kan prima..
Waaaaaat?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef linebear het volgende:
om de tent in mijn broek te laten verdwijnen
Waarom zijn julllie verkleed?quote:
nou, als je dan de fooitjes zelf mag houdenquote:Op woensdag 31 december 2008 17:06 schreef Gellarboy het volgende:
We hoorden alleen dat de Engel zelf daar ook kostuums gehuurd heeft. Straks denken mensen dat we het personeel zijn..
Ja.... wilde ik ook "even" doen Word net pas wakkerquote:Op woensdag 31 december 2008 17:07 schreef Gellarboy het volgende:
Even zonnebanken. Laterrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |