Heel veel afvallen, en daarna jezelf inwikkelen in zilverpapierquote:Op maandag 12 januari 2009 12:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als ik iets kan vinden waardoor ik op een fluitbekzeenaald ga lijken wel
Nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Heeft er nog iemand onlangs een fluitbekzeenaald gezien? Of heeft iemand misschien nog nieuwe weetjes over deze mysterieuze beestjes?
Geluksvogelquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:14 schreef cressisub het volgende:
Vanaf volgende week ben ik dagelijks in de natuurlijke leef omgeving van de fluitbekzeenaald te vinden.
Mocht ik nog opmerkelijk, verrassend, interessant, erotisch of wereld schokkend gedrag waarnemen, zal ik het zo snel mogenlijk via dit medium melden.
Maak je foto's?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:14 schreef cressisub het volgende:
Vanaf volgende week ben ik dagelijks in de natuurlijke leef omgeving van de fluitbekzeenaald te vinden.
Mocht ik nog opmerkelijk, verrassend, interessant, erotisch of wereld schokkend gedrag waarnemen, zal ik het zo snel mogenlijk via dit medium melden.
Nee, dit zijn vredelievende beestjes. Lees dit topic rustig door en laat je overdonderden door de schoonheid van dit wonder van de evolutie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
zijn dat die vissen die een lul inzwemmen?
Nee, dat is de Candiru.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
zijn dat die vissen die een lul inzwemmen?
En een vis van één meter lang zwemt niet zomaar je lul inquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Nee, dat is de Candiru.
Een fluitbekzeenaald is daar vééééél te beschaafd voor.
Goeie tipquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:27 schreef cressisub het volgende:
Ja, fluitbekzeenaalden zwemmen o.a. in de Rode Zee.
Mocht je er een ontmoeten, bedenk dan; bekijk ik een fluitbekzeenaald, of bekijkt een fluitbekzeenaald mij ?
Ga trouwens nooit een discussie aan met een fluitbekzeenaald. J.Y. Cousteau heeft het ooit geprobeerd en daarna overwogen om zijn werk op te geven en zich te richten op duivenmelken.
Niks te zien hoor, daar. Maar je moeder vroeg of je aan tafel wou komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef cressisub het volgende:
Kijk eens met een spiegel in je reet en zoek de verschillen, Pappie_Culo
Lintwormen zijn rond, hebben ogen en leven in zee?quote:
Uiteraard het laatste.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:55 schreef cressisub het volgende:
Fluitbekzeenaalden nieuws van deze week :
Gisteren 20 Februarie werd op duikstek Murray Garden bij Dahab een staaltje opmerkelijk fluitbekzeenaald gedrag waargenomen.
Een fluitbekzeenaald volgde voor een opvallendlange tijd een duiker onder water. Hierbij moet worden op gemerkt dat betreffende duiker vrouwelijk was en roze vinnen droeg.
Zijn fluitbekzeenaalden natuurlijk aan getrokken door roze voorwerpen of wilde deze fluitbekzeenaald de duikster wijzen op haar wansmakkelijke uitrusting keuze ?
Meer nieuws volgt.
En? Foto's!!1!!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga met carnaval als fluitbekzeenaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |