Ik sluit me aan bij wat de andere vrouwen hier zeggen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen als ik zo de website van de link van Jelief doorlees dat de zenuwen een beetje toeslaan of ik dit wel allemaal kan. Gelukkig heb ik nog zat tijd om me er op voor te bereiden.
Heeft Fons nog aangegeven dat het anders smaakt dan voorheen? Want de samenstelling zal nu heel anders zijn denk ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja,commentaar van anderen...
Moest je mijn schoonmoeder horen toen ze op kraambezoek kwam en Fons lag aan de borst ipv Elodie...
Neen, maakt hem niet uit wat er in zit en of er wel iets is. Hij heeft heel die tijd 'droog' gedronken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Heeft Fons nog aangegeven dat het anders smaakt dan voorheen? Want de samenstelling zal nu heel anders zijn denk ik?
Toen Myrthe 10 dagen was heeft ze een weekend in het ziekenhuis gelegen voor observatie. Daar moest dat idd ook. De verpleegsters waren erg verbaasd toen Myrthe na de voeding lichter was dan ervoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:16 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
ik had het gister met mijn moeder over borstvoeding geven, nu zei zij dat in de tijd dat ze mij borstvoeding gaf ze voor en na de voeding moest wegen om te kijken hoeveel ik binnen kreeg.
Gaat dat nu nog steeds zo? Wegen jullie ook jullie kinderen voor en na de voeding om te kijken hoeveel ze binnen krijgen? Zo niet hoe weet je dan dat ze genoeg binnen krijgen?
Ik weet echt nog helemaal niks over borstvoeding
Van mij moest het niet echt, Fons weet gewoon nog steeds van geen ophouden...quote:
Logeren... Nou voorlopig niet hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef freecell het volgende:
Hier vond iedereen het doodnormaal dat ik borstvoeding ging geven.
Nu af en toe wat schoonouders die er op mopperen, omdat Leander dan nog niet kan komen logeren. Nuja, ik vind het een mooi excuus, logeren vind ik helemáál niet nodig voor een kind het zelf snapt.
Kom maar weer als hij 3 is
Dat is ook wel een van de rdenen dat Emma nog drinkt, lijkt mij erg handig met de stuwing.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Van mij moest het niet echt, Fons weet gewoon nog steeds van geen ophouden...
En moest het nu gewoon 'smorgens of 'savonds zijn, maar hij wil altijd....
Het is wel handig nu dat hij het teveel kan wegdrinken want Elodie krijgt misschien een halve borst leeg.
Dat dus!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Logeren... Nou voorlopig niet hoor.
Geweldige fotoquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Het wordt wel een beetje krap op schoot.
Alweer bijna een jaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Randa_v het volgende:
Kom niet veel meer hier, maar wil toch even trots zijn op mezelf dat ik alweer bijna een jaar borstvoeding geef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |