ik ook niet eerder .. maar ik mocht geen bavaria 0,0 en cola meer drinken, en toen zei ik: dan wordt het sinas of spa groen, mocht dat ook niet.. ik zit me echt suf te peinzen, maar feit is wel dat JJ nu een stuk rustiger is na die flesvoeding ...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef freecell het volgende:
Koolzuur?
Ik heb er nog nóóit van gehoord dat dat effect op de BV heeft?
Ik heb even gegoogled, maar ik kon alleen vinden dat sommige mensen denken dat de krampjes die de beeb heeft komen van koolzuur, maar niks op een betrouwbare site. En van krampjes kom je niet te weinig aan!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ook niet eerder .. maar ik mocht geen bavaria 0,0 en cola meer drinken, en toen zei ik: dan wordt het sinas of spa groen, mocht dat ook niet.. ik zit me echt suf te peinzen, maar feit is wel dat JJ nu een stuk rustiger is na die flesvoeding ...
Hm, hoewel ik totaal niet weet waarom Y bij je is weggehaald, en ik erg geneigd ben te denken "Het zal wel niet voor niets zijn dat ze je in de gaten houden"quote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef DJMO het volgende:
ik ben zo ontzettend bang dat als hij niet volgens de curves groeit/gaat groeien ze gaan zeggen: zie je wel dat die niet voor een kind kan zorgen!! en hem dan bij me weghalen ..
Gewoon bellen inderdaad en dan eventueel vragen of je ook dat advies op schrift kan krijgen zodat je gewoon met dat briefje kan zwaaien mocht er iemand problemen hebben. En zonder te veel op Big Brother Ruud te willen lijken, laat je niet gek maken door die gasten he?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef DJMO het volgende:
ik ga morgen idd wel bellen, want nu stoppen terwijl het zo lekker ging wil ik helemaal niet.. ik heb nu de problemen die ik wel had bij yolanda (kloofjes, slecht aanhappen en drinken) niet, en dat wilde ik graag zo houden!
Ik zou dat toch niet met zo'n stelligheid durven zeggen eigenlijkquote:Er zit dan ook nog de 4 maanden dip aan te komen, en als je langer gaat voeden dan een half jaar heb je ook grote kans dat je manneke onder het lijntje van het cb gaat duiken
dat van die 4 maanden of dat van die 6 maanden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:26 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet met zo'n stelligheid durven zeggen eigenlijk
Nou dat zegt toch ook al heel watquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:53 schreef DJMO het volgende:
hij huilt na de borst allen om zijn speen dakota verder issie gewoon rustig en tevreden...
Nou de bijeenkomsten voor voedende moeders zijn vaak overdag en dan meestal gewoon een ochtendje hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef Ticootje het volgende:
Naar een bijeenkomst komen is natuurlijk altijd wel goed DJMO. Je krijgt een hoop info en het is hartstikke gezellig. Een bijeenkomst bestaat vaak uit 2 avonden. In overleg kan je de kleine lekker meenemen, lekker bij je in de doek.
Ja in overleg he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:04 schreef nebelung het volgende:
Nou, bij de informatiebijeenkomsten hebben ze de baby ook wel bij zich. In de buik
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef nebelung het volgende:
Mijn dochter zit nu (as we speak) haar babypop toe te spreken dat ze melk moet drinken uit het borstje, want dat is héél lekker. Vroeg geleerd enzo![]()
(enfin, huishouden awaits)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |