ik ook niet eerder .. maar ik mocht geen bavaria 0,0 en cola meer drinken, en toen zei ik: dan wordt het sinas of spa groen, mocht dat ook niet.. ik zit me echt suf te peinzen, maar feit is wel dat JJ nu een stuk rustiger is na die flesvoeding ...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef freecell het volgende:
Koolzuur?
Ik heb er nog nóóit van gehoord dat dat effect op de BV heeft?
Ik heb even gegoogled, maar ik kon alleen vinden dat sommige mensen denken dat de krampjes die de beeb heeft komen van koolzuur, maar niks op een betrouwbare site. En van krampjes kom je niet te weinig aan!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ook niet eerder .. maar ik mocht geen bavaria 0,0 en cola meer drinken, en toen zei ik: dan wordt het sinas of spa groen, mocht dat ook niet.. ik zit me echt suf te peinzen, maar feit is wel dat JJ nu een stuk rustiger is na die flesvoeding ...
Hm, hoewel ik totaal niet weet waarom Y bij je is weggehaald, en ik erg geneigd ben te denken "Het zal wel niet voor niets zijn dat ze je in de gaten houden"quote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef DJMO het volgende:
ik ben zo ontzettend bang dat als hij niet volgens de curves groeit/gaat groeien ze gaan zeggen: zie je wel dat die niet voor een kind kan zorgen!! en hem dan bij me weghalen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |