abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 19 januari 2009 @ 22:34:10 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65227462
het ging ook gewoon goed nebelung, daarom zat dit hele gedoe me ook zo dwars .. ik weet dat stress ook invloed kan hebben op het humeur van je baby en op je melkproductie etc, en dat wat je als laatste zegt, daar las ik iets over via een link van ik dacht owlet, hyperlactatie toch?? .. heb ik nog aangestipt bij het cb, maar daar werd dus niet eens echt naar geluisterd, ja het advies om iedere voeding eerst wat melk te laten lopen voor het aanleggen meer niet. en als ik dat doe, werkt het nog amper want dan nog verslikt jr. zich in de eerste slokken melk lijkt wel..

ik ga morgen idd wel bellen, want nu stoppen terwijl het zo lekker ging wil ik helemaal niet.. ik heb nu de problemen die ik wel had bij yolanda (kloofjes, slecht aanhappen en drinken) niet, en dat wilde ik graag zo houden!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_65227476
Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat die situatie alles wat compliceert....
pi_65228212
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef DJMO het volgende:

ik ga morgen idd wel bellen, want nu stoppen terwijl het zo lekker ging wil ik helemaal niet.. ik heb nu de problemen die ik wel had bij yolanda (kloofjes, slecht aanhappen en drinken) niet, en dat wilde ik graag zo houden!
Gewoon bellen inderdaad en dan eventueel vragen of je ook dat advies op schrift kan krijgen zodat je gewoon met dat briefje kan zwaaien mocht er iemand problemen hebben. En zonder te veel op Big Brother Ruud te willen lijken, laat je niet gek maken door die gasten he?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 19 januari 2009 @ 23:45:41 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65230459
DJMO, als er vetbolletjes in zijn poep zitten, dan heb je een goede kans dat hij voldoende achtermelk binnenkrijgt. die is nameljik lekker vet en dat wordt niet allemaal even goed opgenomen en het overschot komt er dus weer uit als vetbolletjes.

verder sluit ik me aan bij bovenstaande dames
en wellicht dat je bij de diverse instanties aangeven dat je zenuwachtig wordt van de inhoud van de vele controles. wellicht dat er een mouw aan te passen valt.

succes met bellen morgen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 januari 2009 @ 08:47:07 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65234816
na de flesvoeding gisteren rond 8 uur, kwam hij vannacht om twee uur pas weer, toen om kwart voor zes en nu om kwart voor negen en hij drinkt prima

davinia zijn poep lijkt vaak op korrelige donkere mosterd .. sorry voor de plastische omschrijving, maar anders kan ik het niet uitleggen

en tearsong; ik zal mijn best doen (met me niet gek te laten maken dus)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_65234856
DJMO..blijven proberen hoor..zolang hij nog aankomt en niet afvalt..
en korrelmosterd is idd ook Elin's poep en die wordt steeds vatsiger dus het zal wel goed zijn..
Zolang JJ niet compleet van de kaart is en steeds moet huilen omdat hij honger heeft..lijkt me dat het gewoon goed gaat hoor

fuck t CB \O/
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 januari 2009 @ 08:53:42 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65234901
ik probeer net naar de sites van bvn en lll te gaan, maar ik kom op een regelpaneel inlogpagina??

hij huilt na de borst allen om zijn speen dakota verder issie gewoon rustig en tevreden...

pi_65234948
Contactpersonen La leche league

Borstvoeding natuurlijk

Ik kon gewoon op de sites komen, DJMO
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 januari 2009 @ 09:01:15 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65235002
die links lijken niet op de links in de op owlet dank je wel

pi_65235052
djmo, ik denk dat iedereen er zenuwachtig van zou worden met zoveel instanties op zn nek. Voor ons is het misschien makkelijk om te zeggen dat je je niet gek moet laten maken, maar elke week wegen wordt je wel gek van.

Er zit dan ook nog de 4 maanden dip aan te komen, en als je langer gaat voeden dan een half jaar heb je ook grote kans dat je manneke onder het lijntje van het cb gaat duiken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65235387
quote:
Er zit dan ook nog de 4 maanden dip aan te komen, en als je langer gaat voeden dan een half jaar heb je ook grote kans dat je manneke onder het lijntje van het cb gaat duiken
Ik zou dat toch niet met zo'n stelligheid durven zeggen eigenlijk
pi_65235965
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:26 schreef owlet het volgende:

[..]

Ik zou dat toch niet met zo'n stelligheid durven zeggen eigenlijk
dat van die 4 maanden of dat van die 6 maanden?
pi_65237625
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 08:53 schreef DJMO het volgende:
hij huilt na de borst allen om zijn speen dakota verder issie gewoon rustig en tevreden...
Nou dat zegt toch ook al heel wat Ik hoop dat je na wat telefonisch advies goed gerustgesteld bent. Als ik de berichtjes van jou zo las dacht ik echt dat de BV gewoon goed ging en dat je er tevreden over was dus ik hoop dat je er gewoon lekker mee door kan gaan zonder je al te veel zorgen te maken.
It's all up to you
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 januari 2009 @ 11:26:57 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65238377
ik ben er ook tevreden over Tearsong, alleen het CB niet ik heb inmiddels een nummer opgezocht van een consulente via vbn, ik ga haar even bellen en dan na overleg het hele verhaal mailen met alle uitleg erbij, met het mailtje terug kan ik dat meteen aan het CB laten zien, en desnoods ga ik naar een bijeenkomst om een schriftelijk advies te vragen aan haar

hij ligt nu na de 4e voeding van vandaag lekker rustig in zijn kinderwagen met de speen en ik hoor hem alleen pruilen als hij zijn speen kwijt is

pi_65238518
Naar een bijeenkomst komen is natuurlijk altijd wel goed DJMO. Je krijgt een hoop info en het is hartstikke gezellig. Een bijeenkomst bestaat vaak uit 2 avonden. In overleg kan je de kleine lekker meenemen, lekker bij je in de doek.
pi_65238884
De VBN heeft ook bijeenkomsten voor voedende moeders, DJMO. Die zijn vaak hartstikke leuk. Althans, hier wel altijd
Variety is the spice of life
pi_65239024
Volgens mij zou ik ook helemaal onzeker worden van al die controle's DJMO!
pi_65239397
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef Ticootje het volgende:
Naar een bijeenkomst komen is natuurlijk altijd wel goed DJMO. Je krijgt een hoop info en het is hartstikke gezellig. Een bijeenkomst bestaat vaak uit 2 avonden. In overleg kan je de kleine lekker meenemen, lekker bij je in de doek.
Nou de bijeenkomsten voor voedende moeders zijn vaak overdag en dan meestal gewoon een ochtendje hoor Er is dan ook een contactpersoon bij aan wie je vragen kunt stellen en natuurlijk wordt er ook veel 'gekletst'.

De avondbijeenkomsten waar jij het over hebt zijn meer voor aanstaande ouders die borstvoeding willen gaan geven, een voorbereiding op borstvoeding dus. Ik denk niet dat DJMO daar heel erg veel meer aan heeft nu.
It's all up to you
pi_65239573
Nou, bij de informatiebijeenkomsten hebben ze de baby ook wel bij zich. In de buik
pi_65239622
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:04 schreef nebelung het volgende:
Nou, bij de informatiebijeenkomsten hebben ze de baby ook wel bij zich. In de buik
Ja in overleg he?
It's all up to you
pi_65239686
pi_65239816
Mijn dochter zit nu (as we speak) haar babypop toe te spreken dat ze melk moet drinken uit het borstje, want dat is héél lekker. Vroeg geleerd enzo

(enfin, huishouden awaits)
pi_65240582
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef nebelung het volgende:
Mijn dochter zit nu (as we speak) haar babypop toe te spreken dat ze melk moet drinken uit het borstje, want dat is héél lekker. Vroeg geleerd enzo

(enfin, huishouden awaits)

Das lief!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 januari 2009 @ 15:16:51 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65246490
ik heb dus gebeld. JJ zit nog binnen de curve van 90 tot 200 gram per week, omdat hij ook alert is etc. genoeg natte luiers heeft en zijn ontlasting ook gewoon goed is, moet ik me niet meteen zorgen maken, er zijn nu eenmaal lichte en zwaardere kindjes .. omdat ik wel erg veel melk heb, moet ik voor de voeding de eerste melk afkolven en zorgen dat hij zo sneller de achtermelk naar binnen krijgt. als hij binnen drie uur weer komt, aanleggen aan de borst die hij als laatste had, anders gewoon aan de andere borst. als dat niet zoden genoeg aan de dijk zet, meer melk af gaan kolven en dat bijvoeden na de voeding. wel is wenselijk om de uiterlijk drie uur te voeden (dacht ik, ik kreeg telefonisch zoveel info dat ik afgesproken heb alles per mail te krijgen en dat verzoek heb ik net gemaild, ben net thuis van het bellen en boodschappen doen.) maar voorlopig dus niet bijvoeden met flesvoeding, omdat dat juist de melkproductie omlaag laat gaan en voor ik het weet om zeep geholpen heb. ik krijg dit advies dus ook per mail, dus dat gaat uitgeprint mee naar het consultatie bureau volgende week (oh en ik kan gewoon koolzuur blijven drinken, alleen met cafeïnehoudende dranken moet ik wel wat uitkijken. ik drink dus alleen nog maar mijn ochtendkoffie, en snachts schakel ik wel over op spa groen of sinas)

bedankt iedereen voor het helpen en meedenken!!! dikke voor allemaal

pi_65247092
Mooizo DJMO!

Mensen, wat is wijsheid? Leander kijkt me al bijan 2 maanden het eten uit de mond, kwijlt, piept om eten en wat érg gelukkig toen hij laatst aan mijn banaan mocht likken (niks binnengekregen, alleen even likken )

Nu drinkt hij op het moment bij de voeding om 15:00 ronduit beroerd Hij drinkt wel, maar lang niet zoveel als anders, heeft echt na een minuut of 5 wel weer genoeg gehad en gaat dan spelen.

En dat is dus een ideaal moment om hem dan om een uur of 4 een beetje geprakte banaan of appel te gaan geven
Maar hij is nog maar 5 maanden en een beetje.

Ik zit nu tussen 'wel doen, want hij geeft aan er aan toe te zijn en heeft er zin in en er is nu een handig moment' en 'niet doen, want hij is nog geen 6 maanden' in.
Opinies gaarne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')