En nog bij jou in de buurt ook. Een perfecte tegenpartij, lijkt me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een gymnasiummeisje.
gymnasium betekent, 'plaats om naakt te zijn' in het oud-Grieks.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een gymnasiummeisje.
De droogbloeier is niet inheems, maar wel hier en daar verwilderd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gymnasium betekent, 'plaats om naakt te zijn' in het oud-Grieks. Nu jij weer
Als ik in de morele positie was je negativiteit aan te wrijven, zou ik het niet laten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:42 schreef Sam_Spade het volgende:
Alkmaar? Dat ligt in een andere provincie. Een vervelende provincie. Bovendien zit M. daar te headbangen.
Neem de Telegraaf, dekke tetten, GeenStijl en Unox.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef Aoristus het volgende:
Het is eigenlijk maar een heel gewoon meisje, what's the fuzz?
Die is naar mijn weten niet verdwenen, inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:45 schreef Sam_Spade het volgende:
Er is nog altijd de kroeg om de hoek.
Domme exleraar.quote:
O, dan voel ik me gebruikt. Bedanktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Neem de Telegraaf, dekke tetten, GeenStijl en Unox.
Leuke reclametruc....
Schuld van Amerika.quote:
Ik wachtte er even mee. Maar inderdaad: Wordt er gemarteld? Nou, ik heb een rondleiding gehad, en er was geen martelen te zien. Het zou kunnen dat er wat 'ongelukjes' gebeurd zijn, of wat individuele militairen te ver gegaan zijn...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Van Baalen verdient ook een enkeltje guantanamo. Wat een droeftoeter is het.
'martelen heb ik niet gezien als lid van de tweede kamer delegatie. Maar een ongeluk kan wel eens gebeuren.'
Uit de kamer schoppen, per direct.
Westerse wereld martelt: 'ongeluk'
Oké, oké... alle kritiek klopt.quote:Verachtelijk nazi'tje is het.
De Godwin-constante, is die er al? Als in: de snelheid waarmee 'Godwin!' geroepen wordt na het woord 'nazi'?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ook Godwin heeft 2009 weten te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |