Zeg, dit is trouwens de versie van Open all night die ik je aanraadde:quote:
Ah, dank. Ik ben dus niet de enige die regelmatig oude delen doorbladert.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Zeg, dit is trouwens de versie van Open all night die ik je aanraadde:
Als jij troost uit zoiets kunt halen, dan denk ik dat je gelukkig moet zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:25 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik troost me maar met de gedachte dat communisme het dodelijkste verzinsel ter wereld is. Een schrale troost, voorwaar.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als jij troost uit zoiets kunt halen, dan denk ik dat je gelukkig moet zijn
http://edition.cnn.com/20(...).diamonds/index.htmlquote:Tiny diamonds found in the soil are "strong evidence" a comet exploded on or above North America nearly 13,000 years ago, leading to the extinction of dozens of mammal species, according to a study.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_prehistoric_mammalsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is wel een hele grote kat.
En een grote vis:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is wel een hele grote kat.
ga eens sokken kopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef Sam_Spade het volgende:
Sommige mensen mag je best voor Nazi uitmaken. Dat is de Wet van Aprospade De Withstrate.
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Die man noemt zich liberaal. Als van Baalen liberaal is dan is Boze_appel een communist.
Zou Elsevier hier nog over berichten, of alleen iets met een mogelijke elfstedentocht?quote:NASA scientists: over 2 trillion tons of ice has melted since 2003
New satellite data presented by NASA scientists shows the loss of an estimated 2 trillion tons of ice from Greenland, the Antarctic and the North Poll: proof positive of global warming's dramatic effects, they claimed. [..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |