Wittgenstein.quote:
Die hohe Wonne ganz Liebling des Volks zu sein.quote:
Gödel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En van wie is die op z´n beurt een kloon
goed begin van 2009quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O, dan voel ik me gebruikt. Bedankt
Die man noemt zich liberaal. Als van Baalen liberaal is dan is Boze_appel een communist. Het probleem met mensen als van Baalen en Cheney ent is dat ze zich op een glijdende schaal begeven en hun argumentatie voor elk willekeurige maatregel gebruikt kan worden. Ok, er zijn meer problemen met hun, dit is er maar 1 van.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wachtte er even mee. Maar inderdaad: Wordt er gemarteld? Nou, ik heb een rondleiding gehad, en er was geen martelen te zien. Het zou kunnen dat er wat 'ongelukjes' gebeurd zijn, of wat individuele militairen te ver gegaan zijn...
Hans van Baalen is hét type man dat je nodig hebt om van een vrije samenleving een politiek-correcte totalitaire samenleving te maken. Verachtelijk nazi'tje is het.
De eerste Teef actie van het jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Yildiz het volgende:
Nu zie ik het, van Baalen loopt ons gewoon te teeven.
in bikini?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Sam_Spade het volgende:
Monidique is door z'n zusje met sterretjes het ijs opgejaagd.
In het harnas.quote:
Hans van Baalen:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef Reya het volgende:
Als politicus moet je ook denken aan je carriere na de Tweede Kamer, en Hans van Baalen is duidelijk bezig een columnistenbaantje bij Elsevier veilig te stellen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik ben geobsedeerd door Monidique.
Laat er nou net een zeker kampement op Cuba spoedig leeg komen te staan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef One_of_the_few het volgende:
'supersnelrecht'
Wat als er een nog snellere manier komt, hoe noemen we dat? Extreem-mega-super-snelrecht
Je zal dan maar in het mega-super-snelrecht traject komen. Ben je jaren en jaren bezig voor 1 zitting.
Stuur een brief naar de Fancy.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef One_of_the_few het volgende:
'supersnelrecht'
Wat als er een nog snellere manier komt, hoe noemen we dat? Extreem-mega-super-snelrecht
Je zal dan maar in het mega-super-snelrecht traject komen. Ben je jaren en jaren bezig voor 1 zitting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |