abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64699873
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Pumatje het volgende:
ja, maakt niet uit.
Ga gewoon verder met het topic
idd, nou heb weinig te klagen..net vriend nog gesproken alles was goed dus heb vrij weinig te vertellen, en aangezien er bijna geen mensen zijn die op dit moment hun vriend/vriendin in Afghanistan of waar dan ook hebben zitten zal het dus wel stil blijven.In ieder geval op het fok forum niet denk ik dan...
pi_64808896
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:29 schreef Karrs het volgende:

[..]

Vraag dat nou niet
Waarom niet? Heb ik iets stoms gezegd?
Heb er niet veel verstand van, hij zit bij 12e, Wonju compagnie ofzo.

Heb hem sinds mijn vorige berichtje niet meer gesproken, best raar.
Whoop whoop, politie.
pi_64810940
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef Sjaaaak het volgende:

[..]

oh...wat vervelend is dat zeg! Maar maak je geen zorgen...veel missies worden ineens verlengd met een week zonder dat ze het zelf weten vantevoren.
sterkte!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:46:10 #104
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_64857262
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Itt het volgende:

[..]

oh...wat vervelend is dat zeg! Maar maak je geen zorgen...veel missies worden ineens verlengd met een week zonder dat ze het zelf weten vantevoren.
sterkte!
Jup, of dat hun vlucht opeens wordt gebruikt voor iets anders met prio en ze dan maar moeten wachten tot er ooit weer eens een vliegtuig beschikbaar is.
pi_64866415
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Jup, of dat hun vlucht opeens wordt gebruikt voor iets anders met prio en ze dan maar moeten wachten tot er ooit weer eens een vliegtuig beschikbaar is.
bijvoorbeeld! ach zoals mn vriend altijd zegt: zolang je niets hoort is het goed..
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:46:09 #106
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_64870263
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef Itt het volgende:

[..]

bijvoorbeeld! ach zoals mn vriend altijd zegt: zolang je niets hoort is het goed..
Geen nieuws is goed nieuws, ja zo werkt het vaak wel
pi_64909179
quote:

[..]

Heb je ondertussen a l iets gehoord van je vriend?
  zondag 11 januari 2009 @ 16:00:47 #108
211797 Esses
Splendide mendax
pi_64916838
quote:
Op maandag 5 januari 2009 01:04 schreef Pumatje het volgende:

[..]

er zijn meerdere bravo cie's van de luchtmobiele brigade

welk bat ?
Hij komt iig vanaf de oranje kazerne (schaarsbergen).
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_64990619
Ik heb nog niets gehoord (door mijn eigen fout) maar zijn moeder wel. Ze zei dat hij eind januari pas weer terug komt naar Kamp Holland en hij mag 10 minuten per week bellen.
Lange tijd..
Hoe is het met jouw vriend nu dan?
Whoop whoop, politie.
pi_65010009
eind januari pas weer terug? damn! mijn vriend komt als het goed is de 19de terug naar het kamp. En hoezo maar tien minuten bellen? Er staat toch geen limiet aan beltijd daar voor zover ik weet...Vind het echt lullig zeg!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:56:12 #111
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_65010684
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:53 schreef Sjaaaak het volgende:
Ik heb nog niets gehoord (door mijn eigen fout) maar zijn moeder wel. Ze zei dat hij eind januari pas weer terug komt naar Kamp Holland en hij mag 10 minuten per week bellen.
Lange tijd..
Hoe is het met jouw vriend nu dan?

je mag zo lang bellen als je wilt hoor..
denk dat hij gewoon geen zin heeft om langer dan 10 min te bellen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_65019525
Oh oke, dat kan inderdaad ook dat hij geen zin had om langer te bellen.
Maar ik weet niet waar hij nu precies zit en met wat hij bezig is. Op Kamp Holland mogen ze zo lang bellen als ze willen dat weet ik, maar kan het niet zo zijn dat omdat ie nu ergens buiten zit dat er een beperkt aantal telefoons is en iedereen een keer aan de beurt moet komen?

Sowieso doet hij altijd net of hij niet over de telefoon mag vertellen wat hij bijvoorbeeld gaat doen en waar als hij zoals nu langere tijd weg is. Is dat echt zo of doet hij stoer?
Whoop whoop, politie.
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:45:57 #113
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_65035807
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Sjaaaak het volgende:
Maar ik weet niet waar hij nu precies zit en met wat hij bezig is. Op Kamp Holland mogen ze zo lang bellen als ze willen dat weet ik, maar kan het niet zo zijn dat omdat ie nu ergens buiten zit dat er een beperkt aantal telefoons is en iedereen een keer aan de beurt moet komen?

Sowieso doet hij altijd net of hij niet over de telefoon mag vertellen wat hij bijvoorbeeld gaat doen en waar als hij zoals nu langere tijd weg is. Is dat echt zo of doet hij stoer?
Ja het kan zijn dat hij op een FOB zit (forward operating base) Dat is een klein kamp die wat dieper in het gebied ligt van waaruit veel patrouilles vertrekken. Daar zit je een bepaalde periode en dan wissel je weer. De middelen daar zijn erg schaars, dus als ze er al verbinding hebben, kan ik me voorstellen dat het zeer beperkt is.
pi_65055772
quote:

Dat heeft niets met stoer doen te maken, ze mogen niets belangijks vertellen over missies want dan kunnen er dingen uitlekken en dat is natuurlijk niet de bedoeling als ze een of andere verassingsaanval gepland hebben.
Mijn vriend houdt het altijd heel algemeen, hij vertelt wel dat ze iets gaan doen (bombarderen ofzo) maar niet waar en wanneer natuurlijk.
Maar ik kan me voorstellen dat je vriend er liever helemaal niets over kwijt wil.
Anyways..je zal het wel allemaal te horen krijgen zodra hij thuis is..op dit moment zitten ze gewoon in een andere wereld en hoe vervelend ik het soms ook vind om niet te weten wat hij doet en waar hij is, probeer ik het te respecteren dat het zo eenmaal eraan toe gaat in een oorlogsgebied.
Misschien wil ik niet eens weten wat ze doen want dan ga ik me alleen maar meer zorgen maken..
Hoelang moet je vriend nog?
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:36:30 #115
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_65056058
die mogelijkheid is er uiteraard ook
was ik vergeten.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_65061621
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef Pumatje het volgende:
die mogelijkheid is er uiteraard ook
was ik vergeten.
ja dat 10 minuten gedoe dat kan wel kloppen, buiten de poort wordt er normaal eigenlijk helemaal niet gebeld dus als hij dan maar 10 minuten kan bellen dan heeft dat inderdaad te maken met dat er nog anderen zijn die ook nog willen bellen.Mijn vriend heeft daar nooit de kans voor gekregen dus sjaaaak je mag blij zijn dat je vriendje kan bellen.
  FOK!fotograaf donderdag 15 januari 2009 @ 10:26:01 #117
145146 Andyy
pi_65061708
quote:

OPSEC dus
pi_65062208
quote:

Als hij op patrouille is of in een FOB zit zijn de mogelijkheden beperkt, hoor. En ja, feind hört mit, dus nee, hij zal niet alles vertellen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_65062364
quote:

[..]

Nee, niet stoms, maar dat soort gegevens moet je gewoon niet online plempen. Niet dat het veel kwaad kan, maar toch.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_65083810
Haha, niet voor niets dus dat hij me dom houdt ik ben het al..
Ben wel erg benieuwd hoe het met hem gaat, had het idee dat hij in de korte tijd daar al erg veranderd was.
Hij vertelde me dingen waarvan ik denk dat hij niet echt goed met moeilijke situaties over weg kan. Hopelijk letten ze daar goed op hem
Whoop whoop, politie.
pi_65096016
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef Sjaaaak het volgende:
Haha, niet voor niets dus dat hij me dom houdt ik ben het al..
Ben wel erg benieuwd hoe het met hem gaat, had het idee dat hij in de korte tijd daar al erg veranderd was.
Hij vertelde me dingen waarvan ik denk dat hij niet echt goed met moeilijke situaties over weg kan. Hopelijk letten ze daar goed op hem
Hm waarom denk je dat hij zo veranderd is? anders PM me effe!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:41:21 #122
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_65100998
Hey hallo,

Mijn vriend zit nu ook op TK. Ik begrijp je situatie erg goed. Gelukkig is mijn vriend meestal op het Kamp zelf, hij zit bij de LogBrig. De Thuisfrontdagen zijn erg nuttig. Je krijgt er neit alleen foto's en uitleg, maar er wordt ook altijd iets leuks gedaan voor de militair dáár én je hebt meestal een zwaai moment óf een live verbinding 1 op 1 met je "militair" Dat is altijd een erg bijzonder en fijn iets. elkaar even zien, horen en elkaars lach weer voelen. Ik kijk alweer uit naar 31 januari, dan is er weer een thuisfrontdag van mijn mannetje.

Ik heb het ook vaak even moeilijk, vooral als hij zegt op een bepaalde tijd online te zijn, en dan issie der niet. EN dan zul je altijd zien dat net op zo'n moment zijn vader me belt. Is al meerdere keren voorgekomen. Nou, ik kan je zeggen, dat je hem dan wel ff knijpt..

Tot nu toe was het steeds om iets leuks/gezelligs geweest, maar toch.

Edit:
er staat weer een filmpje op defensie site:
http://www.defensie.nl/mi(...)tie_in_Uruzgan_video

[ Bericht 12% gewijzigd door Mickytjuh op 16-01-2009 11:00:54 (Toevoeging video) ]
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_65106640
Lol ik knijp hem zowieso al als iemand me belt..stom is dat haha! Ik heb het filmpje gekeken, mijn vriend is nu bezig met die missie, maar ik heb hem natuurlijk niet gezien op tv...Hij heeft de neiging om altijd net buiten beeld te blijven, terwijl hij zegt dat er vaak cameraploegen met ze meegaan..pffh!
Hoelang is je vriend al op uitzending?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:42:18 #124
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_65107267
Pas sinds 9 December, Ik moet dus nog wachten tot eind april voor dat hij terug komt. maar we zitten nu wel op een kwart van de tijd!!

Mijn vriend blijft ook altijd uit 't zicht, alleen met oud en nieuw wassie ff in beeld :P
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_65107541
probeer http://thuisfrontachteron(...)98368a7cd97d37770622 eens, messageboard met lotgenoten, wou dat ik het eerder had gevonden haha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')