idd, nou heb weinig te klagen..net vriend nog gesproken alles was goed dus heb vrij weinig te vertellen, en aangezien er bijna geen mensen zijn die op dit moment hun vriend/vriendin in Afghanistan of waar dan ook hebben zitten zal het dus wel stil blijven.In ieder geval op het fok forum niet denk ik dan...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Pumatje het volgende:
ja, maakt niet uit.
Ga gewoon verder met het topic
Waarom niet? Heb ik iets stoms gezegd?quote:
oh...wat vervelend is dat zeg! Maar maak je geen zorgen...veel missies worden ineens verlengd met een week zonder dat ze het zelf weten vantevoren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef Sjaaaak het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb ik iets stoms gezegd?![]()
Heb er niet veel verstand van, hij zit bij 12e, Wonju compagnie ofzo.
Heb hem sinds mijn vorige berichtje niet meer gesproken, best raar.
Jup, of dat hun vlucht opeens wordt gebruikt voor iets anders met prio en ze dan maar moeten wachten tot er ooit weer eens een vliegtuig beschikbaar is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Itt het volgende:
[..]
oh...wat vervelend is dat zeg! Maar maak je geen zorgen...veel missies worden ineens verlengd met een week zonder dat ze het zelf weten vantevoren.
sterkte!
bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jup, of dat hun vlucht opeens wordt gebruikt voor iets anders met prio en ze dan maar moeten wachten tot er ooit weer eens een vliegtuig beschikbaar is.
Geen nieuws is goed nieuws, ja zo werkt het vaak welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef Itt het volgende:
[..]
bijvoorbeeld!ach zoals mn vriend altijd zegt: zolang je niets hoort is het goed..
Heb je ondertussen a l iets gehoord van je vriend?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef Sjaaaak het volgende:
[..]
Hij komt iig vanaf de oranje kazerne (schaarsbergen).quote:Op maandag 5 januari 2009 01:04 schreef Pumatje het volgende:
[..]
er zijn meerdere bravo cie's van de luchtmobiele brigade![]()
welk bat ?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:53 schreef Sjaaaak het volgende:
Ik heb nog niets gehoord (door mijn eigen fout) maar zijn moeder wel. Ze zei dat hij eind januari pas weer terug komt naar Kamp Holland en hij mag 10 minuten per week bellen.
Lange tijd..
Hoe is het met jouw vriend nu dan?
Ja het kan zijn dat hij op een FOB zit (forward operating base) Dat is een klein kamp die wat dieper in het gebied ligt van waaruit veel patrouilles vertrekken. Daar zit je een bepaalde periode en dan wissel je weer. De middelen daar zijn erg schaars, dus als ze er al verbinding hebben, kan ik me voorstellen dat het zeer beperkt is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Sjaaaak het volgende:
Oh oke, dat kan inderdaad ook dat hij geen zin had om langer te bellen.
Maar ik weet niet waar hij nu precies zit en met wat hij bezig is. Op Kamp Holland mogen ze zo lang bellen als ze willen dat weet ik, maar kan het niet zo zijn dat omdat ie nu ergens buiten zit dat er een beperkt aantal telefoons is en iedereen een keer aan de beurt moet komen?
Sowieso doet hij altijd net of hij niet over de telefoon mag vertellen wat hij bijvoorbeeld gaat doen en waar als hij zoals nu langere tijd weg is. Is dat echt zo of doet hij stoer?
Dat heeft niets met stoer doen te maken, ze mogen niets belangijks vertellen over missies want dan kunnen er dingen uitlekken en dat is natuurlijk niet de bedoeling als ze een of andere verassingsaanval gepland hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Sjaaaak het volgende:
Maar ik weet niet waar hij nu precies zit en met wat hij bezig is. Op Kamp Holland mogen ze zo lang bellen als ze willen dat weet ik, maar kan het niet zo zijn dat omdat ie nu ergens buiten zit dat er een beperkt aantal telefoons is en iedereen een keer aan de beurt moet komen?
Sowieso doet hij altijd net of hij niet over de telefoon mag vertellen wat hij bijvoorbeeld gaat doen en waar als hij zoals nu langere tijd weg is. Is dat echt zo of doet hij stoer?
ja dat 10 minuten gedoe dat kan wel kloppen, buiten de poort wordt er normaal eigenlijk helemaal niet gebeld dus als hij dan maar 10 minuten kan bellen dan heeft dat inderdaad te maken met dat er nog anderen zijn die ook nog willen bellen.Mijn vriend heeft daar nooit de kans voor gekregen dus sjaaaak je mag blij zijn dat je vriendje kan bellen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef Pumatje het volgende:
die mogelijkheid is er uiteraard ook
was ik vergeten.
OPSEC dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Sjaaaak het volgende:
Als hij op patrouille is of in een FOB zit zijn de mogelijkheden beperkt, hoor. En ja, feind hört mit, dus nee, hij zal niet alles vertellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:40 schreef Sjaaaak het volgende:
Nee, niet stoms, maar dat soort gegevens moet je gewoon niet online plempen. Niet dat het veel kwaad kan, maar toch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef Sjaaaak het volgende:
[..]
Hm waarom denk je dat hij zo veranderd is? anders PM me effe!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:04 schreef Sjaaaak het volgende:
Haha, niet voor niets dus dat hij me dom houdtik ben het al..
Ben wel erg benieuwd hoe het met hem gaat, had het idee dat hij in de korte tijd daar al erg veranderd was.
Hij vertelde me dingen waarvan ik denk dat hij niet echt goed met moeilijke situaties over weg kan. Hopelijk letten ze daar goed op hem![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |