Ik heb altijd gevonden dat moderators niet teveel in die TT's moeten gaan klooien, zolang ze enigszins voldoen aan de policy, gewoon laten staan. Maakt niet uit. En ik vind negatieve TT's over Marokkanen prima trouwens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Even een oprechte vraag hoor SCH.
En ik verwacht een even oprecht antwoord terug.
Niet om je te bashen maar wat als er een topic zou worden geopend met een schadelijke titel over Marokkanen, hoe zou jij dan reageren?
Natuurlijk mag je mening ventileren maar het kan ook op een andere manier lijkt me.

Dat is natuurlijk volstrekt willekeurig. Het is ook nooit zo geweest sp3c, jammer dat je daar weer een beetje over gaat draaien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:25 schreef sp3c het volgende:
we houden het tot op zekere hoogte zakelijk daaronder staan we vrijheid van meningsuiting toe

Waarom komt die net zo debiel en achtelijk over als jijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef Meki het volgende:
Kan iemand iets doen aan Slappy, die mij van alles beschuldigt van klonen
Ik heb geen enkele kloon, heb alleen deze user meer niet.

nee hoor dat is altijd al zo geweestquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk volstrekt willekeurig. Het is ook nooit zo geweest sp3c, jammer dat je daar weer een beetje over gaat draaien.

Waar koop je zo'n boekje met spelregels eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor dat is altijd al zo geweest
als iemand ergens te ver mee gaat dan wordt er gemod

En wat is te ver gaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor dat is altijd al zo geweest
als iemand ergens te ver mee gaat dan wordt er gemod

trial & errorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n boekje met spelregels eigenlijk?

In een TT?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:55 schreef sp3c het volgende:
nou dat is wanneer je moet stoppen en dan toch doorgaat

Aldus iemand met 50 notes in 1 weekquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef Meki het volgende:
Kan iemand Slappy tot verantwoording roepen

ja ook in een TT jaquote:

meki ??quote:

goeie editquote:

Chips, Bier, CNN, Muziek, Twitter, Leuke MSN contacten maken veel goedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:07 schreef Drugshond het volgende:
Dit zijn weer van die dagen dat [NWS] best wel lastig te modden is. En haast iedereen een katalysator zoekt om zijn eigen semi-politieke pamflet ten gehoor te brengen.
Dat kan soms vermoeiend zijn...(weet ik uit ervaring).

quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:06 schreef sp3c het volgende:
het valt nog wel mee
maar als jij mij gaat vertellen wat voor beleid ik al jaren gevoerd heb dan vind ik dat op zijn minst vreemd
quote:Laat maar vallen dan, het komt er toch wel van
Het geeft niet of je rent
'k Heb jou nooit gekend, 'k wil weten wie je bent
'k Wil weten wie je bent

Het zit natuurlijk in de nuance. Jij gaat meteen in de verdediging en niet op het punt in. Ik vind het op zijn zachtst gezegd vervelend hoe je hier op mij als user ingaat. Je kan op zijn minst doen alsof je de opmerkingen serieus neemt. Die hooghartige toon is gewoon niet nodig en wekt veel wrevel op. Neem eens de moeite om wat volzinnen te typen in plaats van zo vaak wat schampere opmerkingen te plaatsen. Scheelt een stuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:06 schreef sp3c het volgende:
het valt nog wel mee
maar als jij mij gaat vertellen wat voor beleid ik al jaren gevoerd heb dan vind ik dat op zijn minst vreemd

Tof dat je weer in FB-NWS bent... je was altijd een redelijke scherpslijper op de inhoud.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zit natuurlijk in de nuance. Jij gaat meteen in de verdediging en niet op het punt in. Ik vind het op zijn zachtst gezegd vervelend hoe je hier op mij als user ingaat. Je kan op zijn minst doen alsof je de opmerkingen serieus neemt. Die hooghartige toon is gewoon niet nodig en wekt veel wrevel op. Neem eens de moeite om wat volzinnen te typen in plaats van zo vaak wat schampere opmerkingen te plaatsen. Scheelt een stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |