Daarom ben jij ook al jaren een topmod. Jij hebt dat schoolmeestersgedoe helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:55 schreef sp3c het volgende:
trouwens, zoveel mensen laat ik niet bannen, ik houd er persoonlijk niet van
Welterusten.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Weer zo'n theoretisch geneuzel-topic....
* Elfletterig zucht en gaat slapen.
De regels zijn altijd arbitrair, vraag maar aan Elfletterigquote:Op woensdag 31 december 2008 01:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bang voor mij, gekker moet het niet worden.
Zeg Ryan3, ben jij eigenlijk überhaupt weleens geband? En hoe lang geleden dan en voor hoe lang? Want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je je hier nogal onnozel opstelt, omdat je simpelweg niet eens weet hoe het er normaal gesproken aan toegaat. Om de simpele reden dat de normale regels tot nu toe niet of nauwelijks op jou van toepassing zijn geweest.
ja dat mocht ook wel is gezegd worden ja ... door iemand anders dan mezelfquote:Op woensdag 31 december 2008 01:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook al jaren een topmod. Jij hebt dat schoolmeestersgedoe helemaal niet nodig.
?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De regels zijn altijd arbitrair, vraag maar aan Elfletterig
Ben wel paar keer terecht om onbenullige zaken en paar keer volkomen onterecht, want vanwege politieke redenen, geband geweest idd. Verder, ik gedraag me altijd. En als ik geband mocht worden, zit ik mijne tijd gewoon even uit. Ik zit ook niet elke dag op Fok!, dus zo erg vind ik dat niet. Ik heb ook geen evangelie mede te delen, mijn bijdragen op Fok! zou je kunnen zien in het teken van af en toe een kritische noot plaatsen. Dit ter lering en de vermaak.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bang voor mij, gekker moet het niet worden.
Zeg Ryan3, ben jij eigenlijk überhaupt weleens geband? En hoe lang geleden dan en voor hoe lang? Want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je je hier nogal onnozel opstelt, omdat je simpelweg niet eens weet hoe het er normaal gesproken aan toegaat. Om de simpele reden dat de normale regels tot nu toe niet of nauwelijks op jou van toepassing zijn geweest.
Zuiger.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben wel paar keer terecht om onbenullige zaken en paar keer volkomen onterecht, want vanwege politieke redenen, geband geweest idd. Verder, ik gedraag me altijd. En als ik geband mocht worden, zit ik mijne tijd gewoon even uit. Ik zit ook niet elke dag op Fok!, dus zo erg vind ik dat niet. Ik heb ook geen evangelie mede te delen, mijn bijdragen op Fok! zou je kunnen zien in het teken van af en toe een kritische noot plaatsen. Dit ter lering en de vermaak.
Weet je zelf wel wat het woord betekent? Want in deze context kan ik het woord niet echt plaatsen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De regels zijn altijd arbitrair, vraag maar aan Elfletterig
obviouslyquote:
Dat is gewoon onzin wat je hier neerzet, zahi kan al zolang als dat conflict duurt iedereen die ook maar de mildste en humaanste kritiek geeft tav Israel ongestoord voor ik weet niet wat uitmaken (pas onlangs werd er na aandringen 1 en ander weg gehaald), maar tav zahi is de afkorting bwvs plotseling de grote stepping stone waar jij ahw over valt???quote:Op woensdag 31 december 2008 01:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Zet dan gewoon een TVP neer![]()
[..]
Ja, daag.......iemand bij wijze van spreken voor randmongool uitmaken? En soms is iets niet alleen kritiek hoor, maar pure bash, zoals je soms ook bij moslimtopics ziet die ik dan ook weer mod.
En je kunt ook schelden door een boel rotzooi over de persoon te verkondigen in het topic zonder het woord klootzak etc. door de user gewoon te denigreren.
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben wel paar keer terecht om onbenullige zaken en paar keer volkomen onterecht, want vanwege politieke redenen, geband geweest idd. Verder, ik gedraag me altijd. En als ik geband mocht worden, zit ik mijne tijd gewoon even uit. Ik zit ook niet elke dag op Fok!, dus zo erg vind ik dat niet. Ik heb ook geen evangelie mede te delen, mijn bijdragen op Fok! zou je kunnen zien in het teken van af en toe een kritische noot plaatsen. Dit ter lering en de vermaak.
kun je gewoon behandelen tegenwoordig hoorquote:Op woensdag 31 december 2008 02:09 schreef Aoristus het volgende:
Dat betekent dat jullie melaats zijn, in de context van het woord
Nou ja, willekeur is je niet vreemd zo te zien.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat het woord betekent? Want in deze context kan ik het woord niet echt plaatsen.
Ja, piksie, ik heb geen evangelie mede te delen hoor, dus eh... ik zie mijn bijdragen niet als al te serieus idd.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]grappigste post tot nu toe. Wel spreek ik de hoop uit dat je jezelf ook niet al te serieus neemt.
Gelukkig maar. Ik ook niet, dus dan hebben we in elk geval nog iets gemeen.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, piksie, ik heb geen evangelie mede te delen hoor, dus eh... ik zie mijn bijdragen niet als al te serieus idd.
Nu ben je niet helemaal eerlijk hè, Lemmebske?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ook niet, dus dan hebben we in elk geval nog iets gemeen.
Niet? Vertel...quote:Op woensdag 31 december 2008 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nu ben je niet helemaal eerlijk hè, Lemmebske?
ik zie de discussie wel maar ik snap hem maar halfquote:Op woensdag 31 december 2008 02:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou ja, willekeur is je niet vreemd zo te zien.
Maar eh, guys, ik had geen idee dat hier een discussie gaande was.
Bye gones..
En dat neem jij serieus?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iets met zekere iemanden op de boot zetten?
En alles in het reine en nette uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |