Tjee.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, moet echt goed voor de studie gaan zitten nu. Make or break.Er zijn nog zat oudjaren.
Jij staat heul op geen enkele van jouw foto's.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:23 schreef k_man het volgende:
Nou ja, allemaal? Ik ben natuurlijk gewoon een imaginair vriendje.
Ja ik vind het z'n tweetjes ook heel fijn, de laatste jaren.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Wij twijfelen nog, of naar het feest van golfers broer, of gewoon met zijn 2 + de bubbels... ik ga voor het laatste, heerlijk!
Nou daar is ook iets voor te zeggen: lekker dingen vieren als jíj dat wilt!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn verjaardag vier ik ook nooit in de zomer, ben dan meestal in het buitenland waar niemand weet dat ik jarig ben.
Valt wat te vieren als ik die tentamens haal. Is mij om het even in welk jaar.
Deze zeker?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef k_man het volgende:
Jawel, in m'n fobo staat er eentje en op Flickr ook (mapje Syrië). Niet heel herkenbaar ofzo, maar dat hoeft ook niet.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Wij twijfelen nog, of naar het feest van golfers broer, of gewoon met zijn 2 + de bubbels... ik ga voor het laatste, heerlijk!
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb net de kreeft alvast uit de diepvries gehaald en verheug me bij voorbaat al op de paar flessen bubbels en daarna Jools' Hootenanny 2008/09 op de BBC
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Had ik al verteld dat het optreden van Jools dat wij in april zouden gaan zien, niet doorgaat.![]()
Dubbelboeking in de schouwburg door het managementquote:Op woensdag 31 december 2008 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]wrom nie???
Ik hou zo van het woord hootenanny
Dubbelboeking vind ik daarentegen weer erg smerig klinken.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Dubbelboeking in de schouwburg door het management![]()
Ja 'hootenanny' is lekker
DB hè, geen DP.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dubbelboeking vind ik daarentegen weer erg smerig klinken.
En zo was ik stiekem toch bij jullie meet.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
OMFG jij bent de kok van El Mundo!!!!!11einzeinzeinz![]()
![]()
Gaakdoen, tot straks of zoquote:Op woensdag 31 december 2008 02:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou lekker doen toch?![]()
Slaap wel.
'Als een oud gebouw'quote:
Zolang de voorgevel maar blijft staan.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zolang de voorgevel maar blijft staan.
kres, volgende keer dus niet meer boeken bij Kras(..)reizen.quote:
Niet met de bus naar Parijs gaan dusquote:
* golfer volgt jouw voorbeeld en gaat achter die befaamde billen liggen.quote:
Ik heb het zelf niet geboekt....quote:Op woensdag 31 december 2008 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
kres, volgende keer dus niet meer boeken bij Kras(..)reizen.
Ennuh...toeristen in Parijs? Jeetje, daar hebben wij nou nooit last van gehad.
Ja was een veel betere optie geweest...quote:Op woensdag 31 december 2008 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet met de bus naar Parijs gaan dus![]()
Lekker met de trein de volgende keer en zelf een hotelletje boeken.
quote:
quote:
Weltrusten boys and girls.....quote:Op woensdag 31 december 2008 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer volgt jouw voorbeeld en gaat achter die befaamde billen liggen.
WTF ?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kolere, ik had waarschijnlijk niet eens op mijn werk mogen komen. Ik voel me nog steeds niet nuchter. Gelukkig hoef ik niet veel te doen en mag ik om half 1 naar huis. Nu ga ik effe een kwartier op de plee zitten.
Karrel zit in de purneauxbizznizzquote:Op woensdag 31 december 2008 09:04 schreef kres het volgende:
[..]
WTF ?
Je bestuurt toch geen grote machines of zo ?!
(Kres is ff lekker douchen)
Tezz en ik zijn meestal de eersten aangezien we allebei een jong kind hebbenquote:Op woensdag 31 december 2008 09:02 schreef kres het volgende:
Goedemorgen klodder...![]()
Ik maar denken dat ik er vroeg bij ben....![]()
Tja ik weet niet hoe groot zijn "machine" is ?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Karrel zit in de purneauxbizznizz
Ahaa.... Dat verklaart een hoop.....quote:Op woensdag 31 december 2008 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tezz en ik zijn meestal de eersten aangezien we allebei een jong kind hebben
Present!quote:Op woensdag 31 december 2008 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tezz en ik zijn meestal de eersten aangezien we allebei een jong kind hebben
Meet was errug leuk. Milou heeft zich voorbeeldig gedragenquote:Op woensdag 31 december 2008 09:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Present!
Alhoewel mijn kind zich net afvroeg waarom in godsnaam de wekker afging op mijn vrije dag, hihi! Maar goed, druk dagje. Familie uit Italie is er (van mijn man) en vanavond geven we een party bij mijn ouders thuis (het huisje van mijn schoonouders is net te klein voor al het Italie-geweld) dus ik 'moet' zometeen de keuken in.
Hoe was de tapasmeet??????
Ohh ik loop achter...sorryquote:Op woensdag 31 december 2008 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zit al lang niet meer in de bizz....
Ik moet morgenochtend werken. Niet al teveel bubbels dus.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb 2 flessen Chardonnay brut gehaald, hebben nog een rosé cava en natuurlijk om 12 uur het echte werk![]()
Ik voel mijn kater van morgenochtend nu al
Maakt niks uit hoor!quote:Op woensdag 31 december 2008 09:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohh ik loop achter...sorryDat krijg je ervan als je geen inet meer thuis hebt
Oehh lekker sjoppenquote:Op woensdag 31 december 2008 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maakt niks uit hoor!
Dew olken beginnen een beetje weg te trekken. Ik denk dat ik gewoon effe ga slapen als ik thuis kom en dan als mijn vriendinnetje thuis kom op sta om kleren te kopen zodat we nieuw het nieuwjaar in kunnen.
Je eten klinkt lekker! Bij mij schoonmoeder hebben we gewoon allerhande hapjes en dta zal hoogstwaarschijnlijk wel genoeg vullen. Vooralsnog heb ik me voor genomen om het vanavond rustig aan te doen. Zondag is er bij het voetbal een nieuwjaarsborrel, dan gaa ik weer loos.
@ Muadib: Is jou avatra van Storm, of van Martin Lawrence?
P.s. Hebben jullie A millie al opgezocht op youtube?
Nee, Barry Godber.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
@ Muadib: Is jou avatra van Storm, of van Martin Lawrence?
quote:
Milou is heel erg lief kind als dit allemaal zo lees.....quote:Op woensdag 31 december 2008 09:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Gut, Milou gister als eerste wat ze zei: bij Me-Mo zitten![]()
Wat ruik je lekker kres, welk luchtje heb je op
En jij wou nog ff slapen straks ??quote:Op woensdag 31 december 2008 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kres, ik heb er vijf in gedaan.
Zo wat af moet is af, nog 2,5 uur.
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:56 schreef kres het volgende:
[..]
Milou is heel erg lief kind als dit allemaal zo lees.....![]()
Hmmm..? Tha axe effect werkt toch....?! of niet ?
Kom maar op....quote:Op woensdag 31 december 2008 09:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
foto's zien?
En Milou is idd errug lief![]()
Goedemorgen Isaquote:Op woensdag 31 december 2008 10:03 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenZo, ik voel me Kut.
Slecht geslapen, verkeerde been uit bed èn ongesteld
Hmmm dat zag er leuk uit...quote:
Wat zij zegt...quote:Op woensdag 31 december 2008 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou zijn afwas echt never nooit doen, MK. Je bent te goed voor deze wereld. Hij wast zijn eigen vieze zooi maar af.
quote:Op woensdag 31 december 2008 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou zijn afwas echt never nooit doen, MK. Je bent te goed voor deze wereld. Hij wast zijn eigen vieze zooi maar af.
Huiskamer te veranderen.. ?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tis in dit geval ook wel eigenbelang, want anders heb ik geen ruimte en pannen om te koken vanaaf![]()
Verder doe ik eik nooit meer een ruk hier in huis.
Straks alleen nog even wasje draaien en ik heb permissie om de huiskamer te veranderen
De oude menschjens zijn Bluezz en Golfer, Steer is de jonge pinda en CNK de oude,Isa is met sjaal, Borisz met bril, Muad is die leuke, Liejannuh met bril, Lein is die met dat vrolijke hoofd, en ik sta ook op 1 foto en zit aan t hoofd van de tafel(ook met bril)quote:Op woensdag 31 december 2008 10:09 schreef kres het volgende:
[..]
Hmmm dat zag er leuk uit...
Milou erg lief...
Dit is wel grappig.... Nu zie ik de gezichten achter de namen maar dan weet ik nog niet wie bij welke naam hoort.....
Gratis tip: gewoon lekker weer je bed in gaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Idem!quote:Op woensdag 31 december 2008 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het erg op prijs stellen als foto's van mij niet zomaar naar onbekende mensen worden gestuurd.
Vragen of die sollicitant in een lroeg wat met je gaat drinken. En geef hem/haar die baan, leuk begin van het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
Gratis tip: gewoon lekker weer je bed in gaan.
Ik heb zojuist mijn bureau leeggeruimd en ben nu nog even de laatste dingen aan het doen voordat ik naar huis ga.
Toch bijna jammer van die sollicitant die zo nog langs komt.
Ik ben ongesteld, wat is jouw excuus?quote:Op woensdag 31 december 2008 10:18 schreef Liejannuh het volgende:
Idem!
MK, wil jij je post aanpassen?
Waar werk je ik wil je best een lift geven naar Amersfoort.. Woon in Leusden....quote:Op woensdag 31 december 2008 10:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb een stomme baan en moet straks waarschijnlijk met de bus naar het station in Amersfoort omdat ik hier anders helemaal nooit weg kom.
wat moet ik aanpassen dan? had linkje via pm gedaan nl.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Idem!
MK, wil jij je post aanpassen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld, wat is jouw excuus?
Amersfoort Noord.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:25 schreef kres het volgende:
[..]
Waar werk je ik wil je best een lift geven naar Amersfoort.. Woon in Leusden....![]()
ahhh meis tochquote:Op woensdag 31 december 2008 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Geloof dat we dan prima voornemens voor 2009 hebben, Liejannuh.
En mijn pc crasht op je joetjoep filmpje.Mijn pc weigert little miss sunshine af te spelen
De ironie.
Eigenlijk moet ik vandaag niemand zien, ik weet nu al dat ik ruzie ga maken, Om niks.
En o hemel, nu heb ik tranen in mijn ogen, Ben echt de labielste doos ever vandaag
quote:Op woensdag 31 december 2008 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
Getver! Er zit een haar in mn yoghurt!
Ok, het is mijn eigen haar, maar hij zat wel in mn yoghurt.
quote:Op woensdag 31 december 2008 10:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
beter dan yoghurt in je haar.... van die spermaklodders...
Nou dat komt goed uit. Ga zelf rond die tijd ook weg..... Moet om drie uur in Zeewolde zijn...quote:Op woensdag 31 december 2008 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Amersfoort Noord.
Maar ik wil wel om 2 uur ofzo naar huis.
Die gaat het zwaar krijgen met jou vandaag... ???quote:Op woensdag 31 december 2008 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo mijn bedpartner maar eens wakker maken. Die slaapt nog als doornroosje verder
Oei. Typisch gevalletje van onbeperkt chocolade eten vandaag.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:03 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2008 10:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oei. Typisch gevalletje van onbeperkt chocolade eten vandaag.
Zie hier de relativiteitstheorie; één haar op je hoofd is te weinig, één haar in je yoghurt is te veel.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
Getver! Er zit een haar in mn yoghurt!
Ok, het is mijn eigen haar, maar hij zat wel in mn yoghurt.
Jij bent vrouw, jij bent veiligquote:Op woensdag 31 december 2008 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:
is het nog veilig om te komen isa?
Welneequote:Op woensdag 31 december 2008 11:09 schreef Memento-Mori het volgende:je gaat toch niet al te klef doen metr je verloofde he? zit ik tussen 3 "stelletjes"
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[insert alle vloeken die er bestaan] wüsthof in mijn vinger....tranen staan in mijn ogen, veel bloed
Reactie van Milou: mamama!! wat is er? ohhh bloed!!! Milou politie bellen!!!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:30 schreef kres het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Meisje toch.....
Laat Isa er ff naar kijken...![]()
erop ? Help dat ?
Sweet...quote:Op woensdag 31 december 2008 11:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Reactie van Milou: mamama!! wat is er? ohhh bloed!!! Milou politie bellen!!!
En ze pakt mijn foon en gaat een heel (fantasie)gesprek aan dat mama bloed heeft en een pleister moet hebben![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef kres het volgende:
[..]
Sweet...![]()
Het is echt een heeeeeel lief kind he ????![]()
![]()
Ja Lein!! Vertel eens!! Dat heb ik ook gemist nlquote:Op woensdag 31 december 2008 11:42 schreef MuadDib het volgende:
Schiet me opeens nog iets te binnen over gisteravond: Waarom mocht Jezus eigenlijk niet meekijken?
Kan me voorstellen. Jammer! Ik had wel even mee willen gluren op jullie avondje!quote:
hmm, okeequote:Op woensdag 31 december 2008 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
bluezz voelde zich ongemakkelijk
quote:Op woensdag 31 december 2008 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
bluezz voelde zich ongemakkelijk
slaapze voor straksquote:Op woensdag 31 december 2008 12:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Alemaal een fijne jaarwisseling!
Ik ga naar huis en slapen!
Er gaan sms'jes rond hier;quote:Op woensdag 31 december 2008 12:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Alemaal een fijne jaarwisseling!
Ik ga naar huis en slapen!
Dat zijn geen leuke berichten zo ten tijde van feestdagen.... Eigenlijk zijn dat soort berichten nooit leuk, ongeacht de tijd van het jaar...quote:Op woensdag 31 december 2008 13:07 schreef Memento-Mori het volgende:
de man is op, eet en drinkt bijna niks meer wil zn medicijnen niet innemen en dat al 6 weken,oma kon t nu niet meer aan, dus is hij opgenomen, ligt de hele dag op bed, continu benauwd. Hoop voor mn opa dat t niet al te lang meer gaat duren zo
hoorde net dat opa 2e kerstdag nog naar ziekenhuis was geweest maar ze kunnen niet smeer doen, zijn hart is te zwak
quote:Op woensdag 31 december 2008 09:25 schreef MuadDib het volgende:
Zeg Steer, heb jij het nagerecht-bordje nog stiekem meegenomen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:30 schreef Bluezz het volgende:
En Milou is op haar schattigst als ze zit te poepen, ik met een papiertje in mijn hand sta te wachten om haar billetjes af te vegen en MeMo ons gezelschap komt houden![]()
sushiquote:Op woensdag 31 december 2008 15:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier ga ik zo sushi maken, maar de mister besluit opeens dat hij eerst falafel wil, dus die piept even voor in de keuken.
Reageer je altijd zo heftig op op religieuze uitingen? Of alleen tijdens het eten?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:30 schreef Bluezz het volgende:
@ Jezus, ik wil daar gewoon niks mee te maken hebben, en ik word misselijk als zo'n kruis boven mijn eten hangt
Wij hebben ook spruitjes gekocht, maar dan voor morgen. Dan eten we wild (uitverkoop bij de AH) met spruitjes en aerdeppels.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Dat grazen klinkt goed dudewij hebben wel netjes spruitjes gekocht... maar of die vandaag ook gegeten gaan worden is nog maar de vraag natuurlijk
@ steer, toen we thuiskwamen moest golfer wel rennen, dus mss toch niet de lidl
Rustige darmen hierquote:Op woensdag 31 december 2008 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn maag is aan het rebelleren. Het zijn óf die Lidl-appels die ik gisteren gegeten heb (en bij verschillende tests kwam Lidl voor groente & fruit als beste uit de bus) of die tapas.
Maar als het met jullie allemaal goed gaat, toss ik die appels wel weg.
En deze ook in je vorige poestquote:Op woensdag 31 december 2008 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en die kon er ook nog wel bij.
Najaa en dan moeten jullie nog aan de bubbels??quote:Op woensdag 31 december 2008 16:04 schreef golfer het volgende:
Er heeft er hier eentje een tik van de molen opgelopen, geloof ik.
Gaat ze opeens de binnenkant van de ramen lappen.
Ja!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Hey Dude, zijn jullie eik thuis vanavond?
Zeg, Isa, en de rest van je gasten dan?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Isabeau het volgende:een idee hoe handig of onhandig het is, we zien wel
(wat was je huisnummer?)
Nee he, ik weet het, en ik ben er trots opquote:
38!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Isabeau het volgende:een idee hoe handig of onhandig het is, we zien wel
(wat was je huisnummer?)
Hij is al klaar en ik heb me daarna gewassen.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Het ruikt hier naar kreeft, er kwam net een heel slaperig poesje van boven met haar neus in de lucht
quote:Op woensdag 31 december 2008 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee he, ik weet het, en ik ben er trots op
Loop me al weken te ergeren...en nu golfer niet meer rookt blijft het wel lekker langer clean, heerlijk
Maar voor de rest ben/kan ik niet zo'n poetsert hoor, wast maar waar, maar hey tis niet belangrijk.
Het ruikt hier naar kreeft, er kwam net een heel slaperig poesje van boven met haar neus in de lucht
Ok, we stappen in de autoquote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
38!
En de rest van deze gasten is ook welkom.
waarom woon je zover wegquote:Op woensdag 31 december 2008 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
38!
En de rest van je gasten is ook welkom.
Jullie ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij is thuis!
Veel plezier allemaal vanaaf![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:11 schreef puntloos het volgende:
Ik besta niet. Ik ontken alles.
Ahhh ik zie dingen die er niet zijn!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:11 schreef puntloos het volgende:
Ik besta niet. Ik ontken alles.
u??quote:
Ah, een oude bekende.quote:
We gingen zo eten toch?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Gingen we nog thee drinken?
Zullen we zo maar gaan dan?quote:
Hob, zal ik ons badje even voor je aanzettenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:01 schreef MissHobje het volgende:
![]()
Zo ik ben er ook weer na een lange koude vermoeidende dag brrrrrrrrrrrrrr
Ben door en door koud bluh..
Lekker kiploempia's in de oven
We zijn naar 1 van de eerste try-outs van die show van hem geweest op 13 december.quote:
Ja dat las ik eerder idd..quote:Op woensdag 31 december 2008 20:05 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn naar 1 van de eerste try-outs van die show van hem geweest op 13 december.
Vond het wel aardig maar niet echt heel erg sterk.
Wel leuk op TV hoor, de top 2000 a gogo enzo, ik vind het juist wél leukquote:Op woensdag 31 december 2008 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo ben er ook ffGeen ruk op tv
![]()
Heerlijk gegeten met heerlijke bubbels erbij, op de achtergrond classic fm
En dan horen dat het favoriete nummer van Jamai óók tot mijn favorieten hoort: God Only Knows...quote:Op woensdag 31 december 2008 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Wel leuk op TV hoor, de top 2000 a gogo enzo, ik vind het juist wél leuk
Jamaiquote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef MuadDib het volgende:
En dan horen dat het favoriete nummer van Jamai óók tot mijn favorieten hoort: God Only Knows...
Oh ja. Dat herinnert mij er aan die sushi van ons uit de koeling te halen. Bedankt.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
zitten Isa, Lein. Memo en puntloos nu echt lekker sushi bij duderinnetje te eten?
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste glaasje bubbels is hier al ingeschonken.
Ik zit al aan mijn 3e glaasje bubbelsquote:Op woensdag 31 december 2008 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja. Dat herinnert mij er aan die sushi van ons uit de koeling te halen. Bedankt.
Eerste glaasje bubbels is hier al ingeschonken.
Die hier op nummer 2 samenwonen zijn 83 en 79 jaar oud.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hoop dat die zusjes die samenwonen op nr. 2 er ook zijn.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit je in het slanktopic af te lebberen![]()
Lekker!quote:Op woensdag 31 december 2008 22:40 schreef borisz het volgende:
Lekker wat bitterballen en andere minihapjes de frituur ingooien
Harder, als de fles in de zon stond....quote:Op woensdag 31 december 2008 23:10 schreef Bluezz het volgende:
No thanx
Wisten jullie dat een champiekurk wel met 40 km per uur kan knallen????
Ik geniet hier van mijn begrafenis/all time favo liedquote:Op woensdag 31 december 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
Colin Blunstone over Alan Parsons op Ned 3![]()
![]()
Hey jij elfje hoe was het in je kasteeltje????quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:05 schreef DarkElf het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Dat jullie allemaal een heerlijkt 2009 gaan krijgen.
*proost
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey jij elfje hoe was het in je kasteeltje????
Net belde bloesekind, ik ben weer helemaal happy
Kasteel was super, volgende kerst gaan we , als t effe kan, weer wegquote:Op donderdag 1 januari 2009 00:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey jij elfje hoe was het in je kasteeltje????
Net belde bloesekind, ik ben weer helemaal happy
Wij kijken/luisteren lekker naar Jools op de BBC, traditiequote:Op donderdag 1 januari 2009 00:37 schreef krakkemieke het volgende:
Voor degenen die flieft zijn.....http://www.youtube.com/watch?v=v2TQT5nk7es
De muziek, niet het filmpje.
U2 Steerquote:Op donderdag 1 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Telefoon maar oppakt.![]()
Veel goede dingen in het nieuwe jaar aan jullie allen toegewenst.
Ja gvd net 3 seconden voordat ik hun telefoonnummer had geselecteerd belden ZIJ.quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
U2 Steer
Enneh, ik belde hem altijd... dus nu even gewacht... en ja hoor hij belde zelfen tóch is dat een lekker gevoel
quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja gvd net 3 seconden voordat ik hun telefoonnummer had geselecteerd belden ZIJ.![]()
Oh well.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:35 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer en Bluezz gaan nu achter elkaars befaamde billen liggen vraagtekn.
Kun je nagaan hoe het voor ons isquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
NieuwjaarsSMS van stipjes. Verrassend.![]()
Ik hoop toch echt dat in 2009 ik niet wéér zo'n belachelijke crush krijg. Zwaar vermoeiend.![]()
Jullie ook.quote:
Julliequote:
Nou allenigje dan, happy 09quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:18 schreef mascara-klodder het volgende:
JullieLigt er hier één keihard KO achter me
Ben allenig
![]()
Ach gossie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:18 schreef mascara-klodder het volgende:
JullieLigt er hier één keihard KO achter me
Ben allenig
![]()
Voor jou ook alle goeds voor 2009 Mieke! Je verdient hetquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:20 schreef krakkemieke het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar voor jou en Milou, mascara/klodder!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:21 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe even lekker stil nu... hopelijk op tijd wakker om naar het strand te gaan en de nieuwjaarsduik te doen
Vanaaf blijkbaar nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
Kan ie niet tegen drank?
Komt goed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Maarre dat 2009 het jaar mag worden dat Milou en ikke met jou en Bloes eens een strandwandeling gaan maken en heelveel en lekker eten
Heeft denk ik ook te maken met én werken en 's avonds tot laat + drank, zou ik ook niet trekken denk ikquote:
Lijkt me echt supertofquote:
I know... vinnut voor de rest ook geen probleem. Krijg eerder een zorggevoelquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook te maken met én werken en 's avonds tot laat + drank, zou ik ook niet trekken denk ik
Blij dat ik alleen maandag gewerkt heb en de rest vd week vrij ben
Nou! Nu moet ik huilen! Ik ben dat niet gewend..... Dank je Mascara!quote:Op donderdag 1 januari 2009 02:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor jou ook alle goeds voor 2009 Mieke! Je verdient het
gewoon doen, meissiequote:Op donderdag 1 januari 2009 02:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb de neiging om naar een paar deuren verderop te gaan, daar klinkt nog muziek![]()
Ohgossie, dat was niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou! Nu moet ik huilen! Ik ben dat niet gewend..... Dank je Mascara!
cnk noemde mij ook k*twijf toen ik dat nr opzettequote:Op donderdag 1 januari 2009 02:44 schreef golfer het volgende:
Zet dat k*twijf van mij opeens Abba op met 'Happy new year'.
Zit dat stomme deuntje opeens in mijn kop.
je krijgt later vandaag een pm van mijquote:Op donderdag 1 januari 2009 02:48 schreef krakkemieke het volgende:
Het was het lekkere soort huilen MK.
Ik zou graag komen op een meet, maar ik zit in de schuldhulpverlening.
Ik heb net teveel weekgeld van de stadsbank, anders zou ik in aanmerking komen voor de voedselbank. Ik ben niet zielig, maar een meet zit er niet in.
Ik weet niet beterquote:Op donderdag 1 januari 2009 08:03 schreef MissHobje het volgende:
Dankje wel Tong80
Slaap lekker voor zometeen
al met al heb ik nu 2 nachten steeds naar uurtje 2 a 3 geslapen
Moet kunnen toch
quote:Op donderdag 1 januari 2009 09:45 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het wel gehoord!
Maar wat was ik moe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |