Tjee.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, moet echt goed voor de studie gaan zitten nu. Make or break.Er zijn nog zat oudjaren.
Jij staat heul op geen enkele van jouw foto's.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:23 schreef k_man het volgende:
Nou ja, allemaal? Ik ben natuurlijk gewoon een imaginair vriendje.
Ja ik vind het z'n tweetjes ook heel fijn, de laatste jaren.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Wij twijfelen nog, of naar het feest van golfers broer, of gewoon met zijn 2 + de bubbels... ik ga voor het laatste, heerlijk!
Nou daar is ook iets voor te zeggen: lekker dingen vieren als jíj dat wilt!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn verjaardag vier ik ook nooit in de zomer, ben dan meestal in het buitenland waar niemand weet dat ik jarig ben.
Valt wat te vieren als ik die tentamens haal. Is mij om het even in welk jaar.
Deze zeker?quote:Op woensdag 31 december 2008 01:25 schreef k_man het volgende:
Jawel, in m'n fobo staat er eentje en op Flickr ook (mapje Syrië). Niet heel herkenbaar ofzo, maar dat hoeft ook niet.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Wij twijfelen nog, of naar het feest van golfers broer, of gewoon met zijn 2 + de bubbels... ik ga voor het laatste, heerlijk!
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb net de kreeft alvast uit de diepvries gehaald en verheug me bij voorbaat al op de paar flessen bubbels en daarna Jools' Hootenanny 2008/09 op de BBC
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Had ik al verteld dat het optreden van Jools dat wij in april zouden gaan zien, niet doorgaat.![]()
Dubbelboeking in de schouwburg door het managementquote:Op woensdag 31 december 2008 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]wrom nie???
Ik hou zo van het woord hootenanny
Dubbelboeking vind ik daarentegen weer erg smerig klinken.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Dubbelboeking in de schouwburg door het management![]()
Ja 'hootenanny' is lekker
DB hè, geen DP.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dubbelboeking vind ik daarentegen weer erg smerig klinken.
En zo was ik stiekem toch bij jullie meet.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
OMFG jij bent de kok van El Mundo!!!!!11einzeinzeinz![]()
![]()
Gaakdoen, tot straks of zoquote:Op woensdag 31 december 2008 02:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou lekker doen toch?![]()
Slaap wel.
'Als een oud gebouw'quote:
Zolang de voorgevel maar blijft staan.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zolang de voorgevel maar blijft staan.
kres, volgende keer dus niet meer boeken bij Kras(..)reizen.quote:
Niet met de bus naar Parijs gaan dusquote:
* golfer volgt jouw voorbeeld en gaat achter die befaamde billen liggen.quote:
Ik heb het zelf niet geboekt....quote:Op woensdag 31 december 2008 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
kres, volgende keer dus niet meer boeken bij Kras(..)reizen.
Ennuh...toeristen in Parijs? Jeetje, daar hebben wij nou nooit last van gehad.
Ja was een veel betere optie geweest...quote:Op woensdag 31 december 2008 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet met de bus naar Parijs gaan dus![]()
Lekker met de trein de volgende keer en zelf een hotelletje boeken.
quote:
quote:
Weltrusten boys and girls.....quote:Op woensdag 31 december 2008 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer volgt jouw voorbeeld en gaat achter die befaamde billen liggen.
WTF ?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kolere, ik had waarschijnlijk niet eens op mijn werk mogen komen. Ik voel me nog steeds niet nuchter. Gelukkig hoef ik niet veel te doen en mag ik om half 1 naar huis. Nu ga ik effe een kwartier op de plee zitten.
Karrel zit in de purneauxbizznizzquote:Op woensdag 31 december 2008 09:04 schreef kres het volgende:
[..]
WTF ?
Je bestuurt toch geen grote machines of zo ?!
(Kres is ff lekker douchen)
Tezz en ik zijn meestal de eersten aangezien we allebei een jong kind hebbenquote:Op woensdag 31 december 2008 09:02 schreef kres het volgende:
Goedemorgen klodder...![]()
Ik maar denken dat ik er vroeg bij ben....![]()
Tja ik weet niet hoe groot zijn "machine" is ?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Karrel zit in de purneauxbizznizz
Ahaa.... Dat verklaart een hoop.....quote:Op woensdag 31 december 2008 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tezz en ik zijn meestal de eersten aangezien we allebei een jong kind hebben
Present!quote:Op woensdag 31 december 2008 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tezz en ik zijn meestal de eersten aangezien we allebei een jong kind hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |