quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff dan kom je maar niet.
Eh, 31-en kan opzich ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moest eens weten met hoeveel km/h dat kwakje vn jou eruit komt!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat knap als je dat haalt
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff dan kom je maar niet.
waar in zeeland woon je trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom er meermalen per jaar heb er leuke vrienden wonen
Jemigquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Het hele topic vol in de tijd tussen 22:19 en 23:20
Dus in 1 uur en 1 minuut
Was het niet 45 km/h ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moest eens weten met hoeveel km/h dat kwakje vn jou eruit komt!
Dus jij kan ruim 2 meter ver spuiten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh, 31-en kan opzich ook wel![]()
![]()
[..]
Het is volgens mij alweer een tijd terug dat we dat gehaald haddenquote:
Het kan nog sneller toch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is volgens mij alweer een tijd terug dat we dat gehaald hadden
Nou hoeveel km/h danquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
[..]
tja de zielige singles die de hele avond niets beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Adolecens het volgende:
Tiefusch... alweer een topic vol...
Kan wel.. maar dit is nog bi te houden.. nog sneller echt niet meer hoor..quote:
Een vluggertje van een uurtje is toch nog best wel lang.quote:
Als hij dat kan, dan verdient hij een lintjequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij kan ruim 2 meter ver spuiten.
ik heb toch afentoe bij t refreshen niks nieuws meegenomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan wel.. maar dit is nog bi te houden.. nog sneller echt niet meer hoor..
Nu?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is prima om klaar te komen
maar soms wil je gewoon een echte voelen
(en de rest eromheen is dan ook fijn)
Dat is waar. Dit gaat toch nog redelijk snel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan wel.. maar dit is nog bi te houden.. nog sneller echt niet meer hoor..
Ja hallo, waarom moeten we het plafond halen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
Hmmmmzz sex met knuffels![]()
toch beter dan al dat speelgoed hoor
toch jammer als jullie nu het plafond al niet meer halen, wat blijft er dan over als jullie boven de 40 zijn? dan haal je net de 20 centimeter?
2 meter dat is echt niks.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij kan ruim 2 meter ver spuiten.
Als je nog wat anders doet dan is het erg slecht bij te houden....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja de zielige singles die de hele avond niets beters te doen hebben
dan krijg je dat
Dat is alleen maar gemakkelijker poetsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
toch jammer als jullie nu het plafond al niet meer halen, wat blijft er dan over als jullie boven de 40 zijn? dan haal je net de 20 centimeter?
prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je nog wat anders doet dan is het erg slecht bij te houden....
Het kan sneller.. maar als je dan even iets langer doet over het maken van een bericht.. dan blijf je echt bezig.. Zo druk als vorig topic was ik nog nooit (incl smsen tussendoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb toch afentoe bij t refreshen niks nieuws meegenomen
t kan dus wel sneller
sex met knuffels?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
Al 4 posts in 1 minquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Dit gaat toch nog redelijk snel.
31-en is makkelijk hoor, ik leer het je wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
[..]
oh tis een dorp geen stadquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
31-en is makkelijk hoor, ik leer het je wel.![]()
Enne, die topictitel.Enne topic gaat indd. vrij snel. Ik moet echt niet teveel meer zeggen en langzaam loslaten want ik zou hier zitten tot 2 uur ofzo.
![]()
Btw, ik ga hier niet mijn dorp noemen, dat vind ik beetje te specifiek zo midden in het topic.
Waarom niet. Lekker zacht toch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
ik zie hele rare dingen voor me nu...
Waarom moet ik het plafond halen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
Ik dacht volgens mij hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
zucht.... nee dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
Je kan toch ook je woonplaats PM-en ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enne, die topictitel.Enne topic gaat indd. vrij snel. Ik moet echt niet teveel meer zeggen en langzaam loslaten want ik zou hier zitten tot 2 uur ofzo.
![]()
Btw, ik ga hier niet mijn dorp noemen, dat vind ik beetje te specifiek zo midden in het topic.
daar hebben ze een naam voorquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
Vind ik grappigquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet ik het plafond halen?![]()
Ik zie het nut niet
Ja dat kan maar daar begin ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch ook je woonplaats PM-en ofzo.
zo belangrijk is t nu ook weer nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch ook je woonplaats PM-en ofzo.
Furries.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar hebben ze een naam voor
hoe heet dat okalweer van die mensen in van die grote teddyberen 9en andere knuffelachtige dingen) verkleden en dan met elkaar sex hebben
Dat noemen ze verknipt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar hebben ze een naam voor
hoe heet dat okalweer van die mensen in van die grote teddyberen 9en andere knuffelachtige dingen) verkleden en dan met elkaar sex hebben
Totdat hij net voor het zingen de kerk uitgaat en dan ff flink ver schiet en je neus verstopt zitquote:
zolang t niet in je ogen komt kan t weinig kwaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Totdat hij net voor het zingen de kerk uitgaat en dan ff flink ver schiet en je neus verstopt zit
Nee, ze heeft gelijk, daar is een naam voorquote:
Voor je het staat heel FOK! voor je deur. Inderdaad dat is geen goed idee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat kan maar daar begin ik ook niet aan.
quote:
Oew... Zodra je je 2 maanden wil verlengen PM je me??quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang t niet in je ogen komt kan t weinig kwaad
In je neus wel dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang t niet in je ogen komt kan t weinig kwaad
ja daar ken ik dat ook van hahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk, daar is een naam voorHeb een keer een aflevering van CSI gezien, waarin dat ook voor kwam
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Totdat hij net voor het zingen de kerk uitgaat en dan ff flink ver schiet en je neus verstopt zit
Waarom?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
Wat je al niet kan leren van CSI.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk, daar is een naam voorHeb een keer een aflevering van CSI gezien, waarin dat ook voor kwam
dan zegt t *POEF* en komt er een stofwolkjequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je kerel zoeken die heel lang niet is klaar gekomen en die dan heel lang teasen en dan het even afmaken.
Hoezo? Wou je de kleine inladen en deze kant opkomen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*zucht* breng me niet in verleiding
31-en ken ik wel, of in iedergeval ik kon hetquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
we zitten toch al de hele avond te pmenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew... Zodra je je 2 maanden wil verlengen PM je me??
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zegt t *POEF* en komt er een stofwolkje
hehe nee sommige die kunnen dat spontaan ook als ze het elke dag doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je kerel zoeken die heel lang niet is klaar gekomen en die dan heel lang teasen en dan het even afmaken.
zoiets al blijft die avatar van jou me tegenhoudenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoezo? Wou je de kleine inladen en deze kant opkomen?
Elk voordeel heeft zijn nadeel , hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe nee sommige die kunnen dat spontaan ook als ze het elke dag doenzoeen had ik er maar die had verder alleen maar nadelen dus toch maar gedumpt
Tja zo heeft iedereen toch wel iets raars. Er zijn nog wel vreemdere dingen dan dit. En het is trouwens een fetish.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat je al niet kan leren van CSI.
Maare, als ik een vriend zou hebben, die me verkleed als teddybeer probeert te verleiden dan lach ik hem eerst uit en als ik dan bijgekomen ben, lach ik hem nog een keer uit om hem vervolgens te vertellen dat hij lekker zelf met zijn teddybeer mag gaan spelen en hij terug mag komen als ik klaar is (gekomen).
Fietsen verleer je ook nooitquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
31-en ken ik wel, of in iedergeval ik kon het
Ow, dan heb je denk ik de verkeerde Adolecens te pakken...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we zitten toch al de hele avond te pmen
je wil een real life foto?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets al blijft die avatar van jou me tegenhouden
Tuurlijk heeft iedereen iets raars. Maar dit vind ik gewoon beetje te ver gezocht zeg maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja zo heeft iedereen toch wel iets raars. Er zijn nog wel vreemdere dingen dan dit. En het is trouwens een fetish.
gvd heeft die die hele serie foto's van me gehadquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan heb je denk ik de verkeerde Adolecens te pakken...
komaanquote:
Ja, er zijn nog veel fetishen. Een van de bekenste fetishen is voetfetish.quote:
Hee! Want doen al die PM's hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gvd heeft die die hele serie foto's van me gehad
noooooooit van gehoord wat is dat dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog veel fetishen. Een van de bekenste fetishen is voetfetish.
Ja dat is ook wel zo. 31en is tof.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar duurt even voordat je alles weer herrinnert
Dan wacht ik wel op de Duimelot.rar series...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gvd heeft die die hele serie foto's van me gehad
Je zit hm toch niet voor de gek te houden he?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
noooooooit van gehoord wat is dat dan?
Tja zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Waar ligt jouw grens?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft iedereen iets raars. Maar dit vind ik gewoon beetje te ver gezocht zeg maar.
En ja, tuurlijk zijn er nog vreemdere dingen, das ook allemaal prima. Maar kom mij er niet voor opzoeken.
Fetischen zijn meestal een beetje apart (ook interessant trouwens).
iig daar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Waar ligt jouw grens?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zit hm toch niet voor de gek te houden he?
Meen je dit serieus? In Seks staat een topic over voetfetish. Lees dat maar. Of anders google maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? In Seks staat een topic over voetfetish. Lees dat maar. Of anders google maar.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom ik nu onder die afspraak met die ander uitquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel op de Duimelot.rar series...
Door mij foto's te sturenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom ik nu onder die afspraak met die ander uit
Door zijn fobo te checken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wat heb jij de laatste tijd toch met foto'squote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door mij foto's te sturen![]()
al weet ik niet echt waar het over gaat
fotofetish?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat heb jij de laatste tijd toch met foto's
Als je m al foto's en al gestuurd hebt, was het gesprek wel leuk kennelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wat heb je gezegt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Over fetish trouwens gesproken. Een oud scharrel begon ooit zomaar uit het niets (toen hij al geen scharrel meer was) dat hij een soort van luierfetish heeft en of ik daar iets mee wou doen met hem.. of anders gewone seks (wat ook niks aan was met hem)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Over fetish trouwens gesproken. Een oud scharrel begon ooit zomaar uit het niets (toen hij al geen scharrel meer was) dat hij een soort van luierfetish heeft en of ik daar iets mee wou doen met hem.. of anders gewone seks (wat ook niks aan was met hem)
Sorry.. het is niet zo mijn ding..quote:
Ja, nu kunnen we dit topic niet meer binnen een uur volkrijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Murmeli het volgende:
het tempo zakt
Wees blijquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nu kunnen we dit topic niet meer binnen een uur volkrijgen.
Ben ik stiekem ook wel beetje. Ben ik misschien toch beeetje bijtijds op mijn bed.quote:
Makkelijk , ik weet wel wat single gerelateerde onderwerpen als het moetquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nu kunnen we dit topic niet meer binnen een uur volkrijgen.
sja ik d8 met ado te pmen he dus mijn insteek was een stuk pikanterquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je m al foto's en al gestuurd hebt, was het gesprek wel leuk kennelijk
Houd ze gewoon allebei aan
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik ben er even vandoor.. want ga toch maar even een begin maken aan het opruimen plaatselijk scheren
Wel trusten voor straks alvast.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik stiekem ook wel beetje. Ben ik misschien toch beeetje bijtijds op mijn bed.
Hmmm het genot van slapen.
Dat kan toch ook als het hard gaat ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik stiekem ook wel beetje. Ben ik misschien toch beeetje bijtijds op mijn bed.
Hmmm het genot van slapen.
volle of nieuwe luiers?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:53 schreef Murmeli het volgende:
moet ook gaan slapen
misschien moeten we collectief gaan slapen en morgenochtend weer verder met het topic
Ja ik ga ook altijd opruimen rond 12 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik ben er even vandoor.. want ga toch maar even een begin maken aan het opruimen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:53 schreef Murmeli het volgende:
moet ook gaan slapen
misschien moeten we collectief gaan slapen en morgenochtend weer verder met het topic
sorry...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou al slapen? Mijn ritme , wat doe je?
Ja inderdaad. Ik heb er anders nog wel een paar. Van die volle.quote:
Nieuwe luiers denk ik. Volle is wel erg vies. Bah moet er niet aandenken.quote:
Ja, een Suske en Wiskey lezen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
Slapen![]()
Beter andere dingen doen in bed
Toch allebei aanhoudenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik d8 met ado te pmen he dus mijn insteek was een stuk pikanter
quote:
waarom?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:56 schreef Duimelot het volgende:
ik moet minimaal tot half een wakker blijven, oefenen voor morgen
dus ik ben er nog ffies
Dat heet weer andersquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe luiers denk ik. Volle is wel erg vies. Bah moet er niet aandenken.
sja dat is nu dat met fetish he wat een een bah vind maakt een ander geilquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe luiers denk ik. Volle is wel erg vies. Bah moet er niet aandenken.
quote:
Oh ja hoe dan?quote:
Vol maken met wat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja dat is nu dat met fetish he wat een een bah vind maakt een ander geil
ik denk de nieuwe vol maken trouwens
Ik doe het liever savonds dan morgens/smiddagsquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik ga ook altijd opruimen rond 12 uur 's nachts.
Dat komt morgen wel.. en ik bedacht me net dat ik toch ongesteld ben.. en er dus weinig gaat gebeuren in het gunstigste gevalquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:52 schreef PrincePolly het volgende:
Ik mag hopen nieuwe luiers die ook nooit vol rakenquote:
Dat is toch iets heel anders. En dat is wel het toppunt van ranzigheid. Net als 2 girls in 1 cup trouwens.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tubgirl?
Denk maar in die richting.
Sedan....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tubgirl?
Denk maar in die richting.
ik ben alleenstaande moeder met een zoontje van 3 jaarquote:
In de anoes kun je toch niet zwanger worden. Toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe het liever savonds dan morgens/smiddags
[..]
Dat komt morgen wel.. en ik bedacht me net dat ik toch ongesteld ben.. en er dus weinig gaat gebeuren in het gunstigste geval
[..]
Ik mag hopen nieuwe luiers die ook nooit vol raken
Caffeinequote:Op woensdag 31 december 2008 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben alleenstaande moeder met een zoontje van 3 jaar
die is dus meestal tussen 7 en 8 smorgens wakker
ik heb mezelf dus aangeleerd om een beetje bij tijds naar bed te gaan anders mis ik mijn schoonheidsslaapje en daarnaast wordt ik van teveel gemiste uurtjes gewoon sjagerijnig.
het gevolg is dat ik door dit nieuw aangeleerde ritme ook vroeger op de avond toe ben om mijn bedje op te zoeken
maar aangezien het morgen oudjaarsavond is en ik op de een of andere manier wel wakker wil zijn rond middernacht ben ik nu aan het oefenen om niet voor 12 uur in slaap te sukkelen
was niks ranzig aanquote:Op woensdag 31 december 2008 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders. En dat is wel het toppunt van ranzigheid. Net als 2 girls in 1 cup trouwens.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:00 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb nog iets gemist in deze groepsorgie die zich met sneltreinvaart verplaatst?
En dat ben ik ook echt van planquote:Op woensdag 31 december 2008 00:00 schreef PrincePolly het volgende:
In de anoes kun je toch niet zwanger worden. Toch?
doe ik niet aan blurquote:
gunstige geval?? je wil geen sex dus?! Dat heb je lekker getimed!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat komt morgen wel.. en ik bedacht me net dat ik toch ongesteld ben.. en er dus weinig gaat gebeuren in het gunstigste geval
ok, erg plausibel jaquote:Op woensdag 31 december 2008 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben alleenstaande moeder met een zoontje van 3 jaar
die is dus meestal tussen 7 en 8 smorgens wakker
ik heb mezelf dus aangeleerd om een beetje bij tijds naar bed te gaan anders mis ik mijn schoonheidsslaapje en daarnaast wordt ik van teveel gemiste uurtjes gewoon sjagerijnig.
het gevolg is dat ik door dit nieuw aangeleerde ritme ook vroeger op de avond toe ben om mijn bedje op te zoeken
maar aangezien het morgen oudjaarsavond is en ik op de een of andere manier wel wakker wil zijn rond middernacht ben ik nu aan het oefenen om niet voor 12 uur in slaap te sukkelen
Op fok heb je nooit een excuus nodig.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe ik niet aan blur
ach ik kan het wel, als ik ga stappen lukt het me ook, ik zoek eigenlijk gewoon een excuus om nog niet naar bed te gaan
Een echte schipper vaart toch over de rode zee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doe het liever savonds dan morgens/smiddags
[..]
[..]
Ik mag hopen nieuwe luiers die ook nooit vol raken
gezellig hequote:Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, erg plausibel ja![]()
nou ja, leuk dat je er nog bent
toch even over mn kids dan....quote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een echte schipper vaart toch over de rode zee.
Een luier die nooit vol raakt dat zou een uitkomst zijn voor alle ouders want dan hoef je nooit meer een luier te verschonen.
Ja, en de beste schippers staan aan wal.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een echte schipper vaart toch over de rode zee.
Ja maar dat maakt het er niet minder smerig om.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was niks ranzig aan
het had wat weg van luchtige hazelnootcreme
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en de beste schippers staan aan wal.
Hahaha, ik moet hier erg om lachen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toch even over mn kids dan....
ik gebruikte altijd een kurk!
En dan een keer per dag haalde ik die eruit om te legen
smaken verschillen ik vind hazelnootcreme wel lekkerquote:Op woensdag 31 december 2008 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt het er niet minder smerig om.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet achter....
Wel goed uitschudden he. Je wil toch niet dat er wat achter blijft.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toch even over mn kids dan....
ik gebruikte altijd een kurk!
En dan een keer per dag haalde ik die eruit om te legen
Ik heb dat filmpje (2 girls, 1 cup gaat het toch over?) nooit gezien en heb niet het idee dat ik iets cultureels mis ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
smaken verschillen ik vind hazelnootcreme wel lekker
wordt er alleen niet geil van
werd ik dus ook niet van dat filmpje
en wat heb je er van geleerd??quote:Op woensdag 31 december 2008 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al dat het aan mij lag... Ga je even wat eten met een vriend, paar biertjes doen en kom je terug weer 10 topics verder en iedereen leent elkaars elektrische speelgoed omdat de handen niet meer werken, worden er mensen zwanger van kont bonken en witten andere het plafond met een substantie die eigenlijk meer richting het geel neigt en zeker niet mooi opdroogt.
mooie samenvatting van alle topics vanavond.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht al dat het aan mij lag... Ga je even wat eten met een vriend, paar biertjes doen en kom je terug weer 10 topics verder en iedereen leent elkaars elektrische speelgoed omdat de handen niet meer werken, worden er mensen zwanger van kont bonken en witten andere het plafond met een substantie die eigenlijk meer richting het geel neigt en zeker niet mooi opdroogt.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je mist er helemaal niks mee neequote:Op woensdag 31 december 2008 00:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje (2 girls, 1 cup gaat het toch over?) nooit gezien en heb niet het idee dat ik iets cultureels mis ofzo.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel goed uitschudden he. Je wil toch niet dat er wat achter blijft.
Nee, hoor je mist niks als je dat filmpje niet gezien hebt. Het was toch nep?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje (2 girls, 1 cup gaat het toch over?) nooit gezien en heb niet het idee dat ik iets cultureels mis ofzo.
ja het belangrijkste nieuws van de dag!!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Maar lees net dat Cue 2x raak heeft in 1 week, you go girl![]()
En bij je zoontje leg je er zeker een knopje in.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je begint t te leren
niet te serieus
Dat is een beetje spijtig, maar mogelijk ook wel goed. Ze deed immers niet meer aan scharrelsquote:Op woensdag 31 december 2008 00:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja het belangrijkste nieuws van de dag!!
alleen jammer dat ze er net achter kwam dat ze ongesteld is
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mooie samenvatting van alle topics vanavond.
oh en de sex met knuffels niet vergeten he....
Oei, nu wordt ik nieuwsgierig!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh.. en ik heb vanavond ook geleerd dat ik morgen nacht 1 dorpje verder dan venco ga zijn
Dat jij nymfomanitische neigingen krijgt als je te lang droog staatquote:
Leuk wanneer wordt het uitgezonden.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oei, nu wordt ik nieuwsgierig!
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat jij nymfomanitische neigingen krijgt als je te lang droog staat
Niet?! wonderlijk!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja daar ben ik nog niet helemaal overuit.. Neuken met knabbel... ik weet het niet.. Voorlopig wordt mijn smurfje nog geen grote smurf bij die gedachte..
Om daar nog ff op terug te komen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze verdient het ook welquote:
Wonen nu de meeste singles van hier nu onder de rivieren ?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh.. en ik heb vanavond ook geleerd dat ik morgen nacht 1 dorpje verder dan venco ga zijn
ik heb zaterdag wel tijd hoorquote:
Kleine wereld. Trouwens, Goes is een stad.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
begint met een G en eindigt op oes
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om daar nog ff op terug te komen:
Omdat hij maagd is? Want als je daarom die link legt...ja daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het was niet gemeen bedoeld! dat heb ik daarna al uitgelegd
Bedoelde meer als in het gunstige geval dat er iets mocht gebeuren.. dan is het balen zeg maar.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef Adolecens het volgende:
gunstige geval?? je wil geen sex dus?! Dat heb je lekker getimed!
ja ik weet het...ik vind barbabientje gewoon veel geiler dan knabbel.. sorryquote:
ja dat denken ze zelf ja... Maar ik vind het een groot dorpje.. En heb er toch een jaar of 18 gewoond in totaal.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kleine wereld. Trouwens, Goes is een stad.
ik moet maandag om 9:00 weer beginnenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb zaterdag wel tijd hoortot maandag ochtend 09:30 ongeveer zelfs...
Het varen komt ook vast nog welquote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat blijft een schipper.
Ok, je bent inderdaad ècht niet kieskeurig...!quote:
Ja, ik moest er ook wel ff aan denken maar ik dacht: ik zeg niets want dat is lullig en trouwensquote:Op woensdag 31 december 2008 00:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daarom
maar het was niet gemeen bedoeld! dat heb ik daarna al uitgelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
open sollicitatie?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik moet maandag om 9:00 weer beginnen
ben vanaf vrijdag 10:00 kidloos dussuh wie wil
Armen spreiden en water drinken!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:Geen wonder dat ik weer de hik heb.. ik lees net dat jullie het over mij hebben
nee net erboven....quote:Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef mrbox het volgende:
Wonen nu de meeste singles van hier nu onder de rivieren ?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bedoelde meer als in het gunstige geval dat er iets mocht gebeuren.. dan is het balen zeg maar.
Ze doet alleen aan cybersexquote:
Leuke stad, zou er graag wonen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja dat denken ze zelf ja... Maar ik vind het een groot dorpje.. En heb er toch een jaar of 18 gewoond in totaal.
Ik wil wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik toch meteen al gezegd wahahahaquote:Op woensdag 31 december 2008 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, je bent inderdaad ècht niet kieskeurig...!
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik moest er ook wel ff aan denken maar ik dacht: ik zeg niets want dat is lullig en trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie nog meer dan?
Ik woon er ook bovenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef mrbox het volgende:
Wonen nu de meeste singles van hier nu onder de rivieren ?
Kloptquote:Op woensdag 31 december 2008 00:18 schreef kwaakvaak het volgende:
mij is geleerd dat de meeste vrouwen juist geiler worden als ze ongesteld zijn, oh en mij heeft het ook nog nooit echt tegen gehouden eigenlijk. Extra smering
hangt ook gewoon een nummertjes automaat naast de voordeur en er is een keurige wachtkamer met muzak en een koffiezetterquote:Op woensdag 31 december 2008 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, je bent inderdaad ècht niet kieskeurig...!
Mou jongens, even de agenda's er bij. Ik kan vrijdag wel, zaterdag moet ik op de buurtbus en zondag kan ik ook wel.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah en vaste klanten mogen op rekeningquote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hangt ook gewoon een nummertjes automaat naast de voordeur en er is een keurige wachtkamer met muzak en een koffiezetter
quote:
ik niet meer, ben er wel beetje op uit gekeken eigenlijk. Maar er woont nog familie en wat vrienden, dus ik kom er nog regelmatig eigenlijk. Eens kijken waar we morgen uit komen. Ik vermoed heartbreak of jersey's.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuke stad, zou er graag wonen.
Wie?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja ik weet het...ik vind barbabientje gewoon veel geiler dan knabbel.. sorry
Heartbreak is wel gezellig, ik kijk altijd rond bij die muren enzo (teken dat ik er zelden kom).quote:Op woensdag 31 december 2008 00:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik niet meer, ben er wel beetje op uit gekeken eigenlijk. Maar er woont nog familie en wat vrienden, dus ik kom er nog regelmatig eigenlijk. Eens kijken waar we morgen uit komen. Ik vermoed heartbreak of jersey's.
*zucht* principes principesquote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik toch meteen al gezegd wahahaha
(irl ben ik dat trouwens wel, misschien wel TE)
Ik verk(l)ap niets.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat een verkapte ik-ook post?
Volgens mij bedoeld ze mij.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat een verkapte ik-ook post?
Dat kan niet je doet alleen aan cybersex wordt er net toch gezegdquote:Op woensdag 31 december 2008 00:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*zucht* principes principes
(zijn die niet net als regels? die zijn er om gebroken te worden toch!?!? *zoekt een uitweg richting echte sex* )
Vandaar die PMquote:Op woensdag 31 december 2008 00:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(zijn die niet net als regels? die zijn er om gebroken te worden toch!?!? *zoekt een uitweg richting echte sex* )
quote:
jij ook al?quote:
Je bent vrijgezel, dan heb je in principe geen principes.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik vind van welquote:Op woensdag 31 december 2008 00:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heartbreak is zeker wel okay.. vaak ook goede muziek. Komt pearl jam,the killers en meer gitaarmuziek tenminste nog eens voorbij. Trek ik een stuk beter dan dat kleffe RnB geneuzel.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heartbreak is wel gezellig, ik kijk altijd rond bij die muren enzo (teken dat ik er zelden kom).
Lol krijg altijd wel een grijns op me gezicht zoals jij de laatste tijd zit te postenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* keek heel blij richting envelopje *
grijs
niks pm
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
grijs
niks pm
Liegert!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
grijs
niks pm
Een beetje wel. Waar ging het eigenlijk ook al weer over?quote:
ja, is wel aardig. La strada is ook wel gezellig.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heartbreak is zeker wel okay.. vaak ook goede muziek. Komt pearl jam,the killers en meer gitaarmuziek tenminste nog eens voorbij. Trek ik een stuk beter dan dat kleffe RnB geneuzel.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lol krijg altijd wel een grijns op me gezicht zoals jij de laatste tijd zit te postenHet is maar goed dat je in het echt wel kieskeurig bent.
Hoe gaat het eigenlijk met de duitser ?
erik's place ofzo het het toch tegenwoordig? Kwam vroeger ook vaak bij de vrijbuiter ernaast. Wel relaxte sfeer en nooit gezeur met dronken uuh... medelanders, in tegenstelling tot el toro. Agressieve pleuris toko vol met aangeschoten en dolgesnoven kereltjes die alleen maar willen vechten en bewijzen dat ze iemand wel aankunnen die 2 koppen groter is en standaard boos kijkt. (lees kwaakvaak)quote:Op woensdag 31 december 2008 00:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja, is wel aardig. La strada is ook wel gezellig.
nu staat er een 4 en zonder ze te openen en alleen door hier te lezen weet ik eigenlijk al waar ze vandaan komenquote:
Ja, Erics place La strada ofzo. Het heet geloof ik nog wel half zo.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
erik's place ofzo het het toch tegenwoordig? Kwam vroeger ook vaak bij de vrijbuiter ernaast. Wel relaxte sfeer en nooit gezeur met dronken uuh... medelanders, in tegenstelling tot el toro. Agressieve pleuris toko vol met aangeschoten en dolgesnoven kereltjes die alleen maar willen vechten en bewijzen dat ze iemand wel aankunnen die 2 koppen groter is en standaard boos kijkt. (lees kwaakvaak)
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:29 schreef Duimelot het volgende:
wat heb je toch een prachtige ogen etc etc
..
Ja, heeft ze mooie ogen, ja?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ga voor de slijmbal van de dag opmerking, maar van wat ik er van gezien heb, heeft ie daar dan weer wel gelijk in
Als je al kriebels krijgt van de duitse tv en toch wil je van je principes afstapen...quote:Op woensdag 31 december 2008 00:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben erg he
mijn vrienden zijn trouwens blij dat ik nu hier post, hoeven ze niet telkens te horen hoe zwaar ik het heb![]()
ik twijfel of ik hem nog ga terug mailen
dat gebeurd dus in het engels
maar 1 zijn engels is beroerd
2 ik krijg al de kriebels als duitste tv opstaat en zet dat dan snel af dus om nu aan te pappen met een duitser?
3 hij schrijft in mail 2 al dingen als: hoop dat ik je snel weer zie, hoop snel wat van je te HOREN, je bent heeel lief, wat heb je toch een prachtige ogen etc etc
maar hij heeft wel een lekker lijf en een leuke kop
ik kan m natuurlijk ook gebruiken om ff die principes aan de kant te zetten en dan niets meer van me laten horen.....
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, Erics place La strada ofzo. Het heet geloof ik nog wel half zo.![]()
Ik El Toro nog nooit geweest, trekt me ook totaaaaal niet. Ben eens met een groepje mensen (1 vriendin, rest vrienden van haar) naar Pake Sake geweest. Zo, dat was echt mijn persoonlijke hel zeg maar.
quote:
Ik heb geen idee wie er achter welke bar staat. Ben er 1 keer geweest en dat is genoeg voor de rest van mijn leven denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah paka.. ja is weer verkocht hoorde ik. Laatste keer dat ik nog in Goes woonde was het nog van Pieter en Magreet, die ook de pompe, de post en de snor hebben. Als ik het goed heb mag Patrick het nu uitbaten, grote kale gozer achter de bar.
* kwaakvaak kent best redelijk wat mensen uit de goese horeca scene
dat taaltje ik heb er helemaal niets meequote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je al kriebels krijgt van de duitse tv en toch wil je van je principes afstapen...
Wat voor kriebels krijg jij dan van de duitse tv
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef RealZeus het volgende:
Of er kwam iemand klaar in mijn pm-box, of ze was blij?
jij ook!.. opletten met vuurwerk, want we willen geen verbrande kikkerbilletjes zien hier volgend jaar... Onverbrande kikkebilletjes... nu kijk dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef Murmeli het volgende:
Nu echt slapen...dag allemaal, tot morgen of fijne jaarwisseling
trustuh slaap lekkerquote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef Murmeli het volgende:
In de sauna niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:36 schreef Duimelot het volgende:
meestal ontmoet je mensen met kleren aan!
ah lambik.. jupiler van de tap, veel cios studenten.. wel gezellig meestalquote:Op woensdag 31 december 2008 00:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er achter welke bar staat. Ben er 1 keer geweest en dat is genoeg voor de rest van mijn leven denk ik.
Enige barman die ik ken is Gwendy in Lambik geloof ik.
Je hebt een duitse vriend die je naakt hebt leren kennen?!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat taaltje ik heb er helemaal niets mee
en bij duitse tv wordt zowat alles na gesynchroniseerd enzo brrrrrrrrr
niet dat soort kriebels dus
maar hij zag er wel lekker uit en sja zovaak heb je die kans niet dat vooraf al te kunnen checken he
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef Murmeli het volgende:
Zegt nog niets hoe hij in bed isquote:Op woensdag 31 december 2008 00:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar hij zag er wel lekker uit en sja zovaak heb je die kans niet dat vooraf al te kunnen checken he
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah lambik.. jupiler van de tap, veel cios studenten.. wel gezellig meestal
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2008 00:33 schreef Murmeli het volgende:
Jawohl, die liebdesrackette!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling![]()
[..]
Zegt nog niets hoe hij in bed ismaar gaat de stemming niet mega verloren als hij onverhoopt iets in het duits zegt
ach so,,, ja ich flanse meiner swansh so im ir.. ja ich komm ich komm... du geiler frau!...quote:Op woensdag 31 december 2008 00:38 schreef mrbox het volgende:
Zegt nog niets hoe hij in bed ismaar gaat de stemming niet mega verloren als hij onverhoopt iets in het duits zegt
Nee, maar logischerwijs zou ik denken dat je daar niet zoveel mensen geheel gekleed voorbij ziet wandelen.quote:
Stel je dan voor dat hij in je oor fluistert:"Mmm, du madchen."quote:Op woensdag 31 december 2008 00:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat taaltje ik heb er helemaal niets mee
en bij duitse tv wordt zowat alles na gesynchroniseerd enzo brrrrrrrrr
niet dat soort kriebels dus
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach so,,, ja ich flanse meiner swansh so im ir.. ja ich komm ich komm... du geiler frau!...
Als je dat live hoort.. dan heb je toch zoiets vanquote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ach so,,, ja ich flanse meiner swansh so im ir.. ja ich komm ich komm... du geiler frau!...
en die kan het weten, want hij een bel op zijn fietsquote:
euh neequote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt een duitse vriend die je naakt hebt leren kennen?!![]()
Thee?? Het is kwart voor één en Sedan probeert vaak als een stoere man over te komen, maar drinkt thee om kwart voor een...quote:
Jemig Cue....quote:Op woensdag 31 december 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je dat live hoort.. dan heb je toch zoiets van![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar logischerwijs zou ik denken dat je daar niet zoveel mensen geheel gekleed voorbij ziet wandelen.
Volgens mij ren je dan heel hard weg of niet als je dat hoort.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
de grote anitclimax van tiroller sex, pikant gevrij in een alpenwei.. Of de klassieker, een hete negerscheet in de tirollerpornokeet.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
Hij spreekt duits...quote:Op woensdag 31 december 2008 00:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee
ik ben gister gaan zwemmen (in duitsland dus) en daar aan de praat geraakt met iemand en emailadres en telefoonnr uitgewisseld.
dus niet geheel naakt er is nog 1 (of 2 eigenlijk) verrassing voor me. ( de grootte en hopelijk dat t geschoren is gheghe)
maar ok of ik daar wel achter wil komen weet ik dus nog niet.
las iets over als hij tijdens de daad dan zijn bek opentrekt en moodkillers enzo....
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das al 1 reden nooit met een Duitser naar bed te gaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
jij.. jij..quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ok duidelijk
ik heb het opeens heel druk en heb amper tijd om te mailen en dit verwaterd heeeeeel snel!
Ik kan wel zeggen daar gaat m'n dubbele whiskey bijna maar dan zou niemand me gelovenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Thee?? Het is kwart voor één en Sedan probeert vaak als een stoere man over te komen, maar drinkt thee om kwart voor een...
Vergeet de volgranen koekjes niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Thee?? Het is kwart voor één en Sedan probeert vaak als een stoere man over te komen, maar drinkt thee om kwart voor een...
Zomers Duitsers genoeg in Zeeland andersquote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das al 1 reden nooit met een Duitser naar bed te gaan.
idd ja!!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
tss een avondje naar de hooizolder van de zomer en jij hebt zo drie hitsige duitsers achter je kont aan om beetje te zandschuren in de duinen daarquote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
nog een reden dan om hier niet mee door te gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij spreekt duits...en duitsers scheren zich niet...
Singles to the resucuequote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ok duidelijk
ik heb het opeens heel druk en heb amper tijd om te mailen en dit verwaterd heeeeeel snel!
?Waarom niet? Ik zit aan de Amaretto nu.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen daar gaat m'n dubbele whiskey bijna maar dan zou niemand me geloven
Sorryquote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
idd ja!!
DuitsTrouwens, vaak zijn ze ook lelijk.. hebben zo'n raar hoofd
Daarbij komen ze hier al te vaak
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen daar gaat m'n dubbele whiskey bijna maar dan zou niemand me geloven
je begrijpt dat het totaal geen eigenbelang van uit mijn kant is toch/??quote:Op woensdag 31 december 2008 00:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ok duidelijk
Cuequote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
idd ja!!
DuitsTrouwens, vaak zijn ze ook lelijk.. hebben zo'n raar hoofd
Daarbij komen ze hier al te vaak
Dat hoeft ook niet want in Zeeland zijn al genoeg Duitsers. Dus ze komen wel naar jouw toe.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |