quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff dan kom je maar niet.
Eh, 31-en kan opzich ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moest eens weten met hoeveel km/h dat kwakje vn jou eruit komt!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat knap als je dat haalt
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff dan kom je maar niet.
waar in zeeland woon je trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom er meermalen per jaar heb er leuke vrienden wonen
Jemigquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Het hele topic vol in de tijd tussen 22:19 en 23:20
Dus in 1 uur en 1 minuut
Was het niet 45 km/h ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moest eens weten met hoeveel km/h dat kwakje vn jou eruit komt!
Dus jij kan ruim 2 meter ver spuiten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh, 31-en kan opzich ook wel![]()
![]()
[..]
Het is volgens mij alweer een tijd terug dat we dat gehaald haddenquote:
Het kan nog sneller toch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is volgens mij alweer een tijd terug dat we dat gehaald hadden
Nou hoeveel km/h danquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh, 31-en kan opzich ook wel![]()
![]()
[..]
tja de zielige singles die de hele avond niets beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Adolecens het volgende:
Tiefusch... alweer een topic vol...
Kan wel.. maar dit is nog bi te houden.. nog sneller echt niet meer hoor..quote:
Een vluggertje van een uurtje is toch nog best wel lang.quote:
Als hij dat kan, dan verdient hij een lintjequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij kan ruim 2 meter ver spuiten.
ik heb toch afentoe bij t refreshen niks nieuws meegenomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan wel.. maar dit is nog bi te houden.. nog sneller echt niet meer hoor..
Nu?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is prima om klaar te komen
maar soms wil je gewoon een echte voelen
(en de rest eromheen is dan ook fijn)
Dat is waar. Dit gaat toch nog redelijk snel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan wel.. maar dit is nog bi te houden.. nog sneller echt niet meer hoor..
Ja hallo, waarom moeten we het plafond halen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
Hmmmmzz sex met knuffels![]()
toch beter dan al dat speelgoed hoor
toch jammer als jullie nu het plafond al niet meer halen, wat blijft er dan over als jullie boven de 40 zijn? dan haal je net de 20 centimeter?
2 meter dat is echt niks.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij kan ruim 2 meter ver spuiten.
Als je nog wat anders doet dan is het erg slecht bij te houden....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja de zielige singles die de hele avond niets beters te doen hebben
dan krijg je dat
Dat is alleen maar gemakkelijker poetsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
Hmmmmzz sex met knuffels![]()
toch beter dan al dat speelgoed hoor
toch jammer als jullie nu het plafond al niet meer halen, wat blijft er dan over als jullie boven de 40 zijn? dan haal je net de 20 centimeter?
prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je nog wat anders doet dan is het erg slecht bij te houden....
Het kan sneller.. maar als je dan even iets langer doet over het maken van een bericht.. dan blijf je echt bezig.. Zo druk als vorig topic was ik nog nooit (incl smsen tussendoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb toch afentoe bij t refreshen niks nieuws meegenomen
t kan dus wel sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |