quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff dan kom je maar niet.
Eh, 31-en kan opzich ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moest eens weten met hoeveel km/h dat kwakje vn jou eruit komt!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat knap als je dat haalt
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff dan kom je maar niet.
waar in zeeland woon je trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom er meermalen per jaar heb er leuke vrienden wonen
Jemigquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Het hele topic vol in de tijd tussen 22:19 en 23:20
Dus in 1 uur en 1 minuut
Was het niet 45 km/h ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moest eens weten met hoeveel km/h dat kwakje vn jou eruit komt!
Dus jij kan ruim 2 meter ver spuiten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh, 31-en kan opzich ook wel![]()
![]()
[..]
Het is volgens mij alweer een tijd terug dat we dat gehaald haddenquote:
Het kan nog sneller toch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is volgens mij alweer een tijd terug dat we dat gehaald hadden
Nou hoeveel km/h danquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
[..]
tja de zielige singles die de hele avond niets beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Adolecens het volgende:
Tiefusch... alweer een topic vol...
Kan wel.. maar dit is nog bi te houden.. nog sneller echt niet meer hoor..quote:
Een vluggertje van een uurtje is toch nog best wel lang.quote:
Als hij dat kan, dan verdient hij een lintjequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij kan ruim 2 meter ver spuiten.
ik heb toch afentoe bij t refreshen niks nieuws meegenomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan wel.. maar dit is nog bi te houden.. nog sneller echt niet meer hoor..
Nu?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is prima om klaar te komen
maar soms wil je gewoon een echte voelen
(en de rest eromheen is dan ook fijn)
Dat is waar. Dit gaat toch nog redelijk snel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan wel.. maar dit is nog bi te houden.. nog sneller echt niet meer hoor..
Ja hallo, waarom moeten we het plafond halen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
Hmmmmzz sex met knuffels![]()
toch beter dan al dat speelgoed hoor
toch jammer als jullie nu het plafond al niet meer halen, wat blijft er dan over als jullie boven de 40 zijn? dan haal je net de 20 centimeter?
2 meter dat is echt niks.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij kan ruim 2 meter ver spuiten.
Als je nog wat anders doet dan is het erg slecht bij te houden....quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja de zielige singles die de hele avond niets beters te doen hebben
dan krijg je dat
Dat is alleen maar gemakkelijker poetsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
toch jammer als jullie nu het plafond al niet meer halen, wat blijft er dan over als jullie boven de 40 zijn? dan haal je net de 20 centimeter?
prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je nog wat anders doet dan is het erg slecht bij te houden....
Het kan sneller.. maar als je dan even iets langer doet over het maken van een bericht.. dan blijf je echt bezig.. Zo druk als vorig topic was ik nog nooit (incl smsen tussendoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb toch afentoe bij t refreshen niks nieuws meegenomen
t kan dus wel sneller
sex met knuffels?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
Al 4 posts in 1 minquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Dit gaat toch nog redelijk snel.
31-en is makkelijk hoor, ik leer het je wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
[..]
oh tis een dorp geen stadquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
31-en is makkelijk hoor, ik leer het je wel.![]()
Enne, die topictitel.Enne topic gaat indd. vrij snel. Ik moet echt niet teveel meer zeggen en langzaam loslaten want ik zou hier zitten tot 2 uur ofzo.
![]()
Btw, ik ga hier niet mijn dorp noemen, dat vind ik beetje te specifiek zo midden in het topic.
Waarom niet. Lekker zacht toch.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
ik zie hele rare dingen voor me nu...
Waarom moet ik het plafond halen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Murmeli het volgende:
Ik dacht volgens mij hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
zucht.... nee dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
Je kan toch ook je woonplaats PM-en ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enne, die topictitel.Enne topic gaat indd. vrij snel. Ik moet echt niet teveel meer zeggen en langzaam loslaten want ik zou hier zitten tot 2 uur ofzo.
![]()
Btw, ik ga hier niet mijn dorp noemen, dat vind ik beetje te specifiek zo midden in het topic.
daar hebben ze een naam voorquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
Vind ik grappigquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom moet ik het plafond halen?![]()
Ik zie het nut niet
Ja dat kan maar daar begin ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch ook je woonplaats PM-en ofzo.
zo belangrijk is t nu ook weer nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch ook je woonplaats PM-en ofzo.
Furries.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar hebben ze een naam voor
hoe heet dat okalweer van die mensen in van die grote teddyberen 9en andere knuffelachtige dingen) verkleden en dan met elkaar sex hebben
Dat noemen ze verknipt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar hebben ze een naam voor
hoe heet dat okalweer van die mensen in van die grote teddyberen 9en andere knuffelachtige dingen) verkleden en dan met elkaar sex hebben
Totdat hij net voor het zingen de kerk uitgaat en dan ff flink ver schiet en je neus verstopt zitquote:
zolang t niet in je ogen komt kan t weinig kwaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Totdat hij net voor het zingen de kerk uitgaat en dan ff flink ver schiet en je neus verstopt zit
Nee, ze heeft gelijk, daar is een naam voorquote:
Voor je het staat heel FOK! voor je deur. Inderdaad dat is geen goed idee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat kan maar daar begin ik ook niet aan.
quote:
Oew... Zodra je je 2 maanden wil verlengen PM je me??quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang t niet in je ogen komt kan t weinig kwaad
In je neus wel dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang t niet in je ogen komt kan t weinig kwaad
ja daar ken ik dat ook van hahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk, daar is een naam voorHeb een keer een aflevering van CSI gezien, waarin dat ook voor kwam
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Totdat hij net voor het zingen de kerk uitgaat en dan ff flink ver schiet en je neus verstopt zit
Waarom?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
sex met knuffels?!![]()
Wat je al niet kan leren van CSI.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk, daar is een naam voorHeb een keer een aflevering van CSI gezien, waarin dat ook voor kwam
dan zegt t *POEF* en komt er een stofwolkjequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je kerel zoeken die heel lang niet is klaar gekomen en die dan heel lang teasen en dan het even afmaken.
Hoezo? Wou je de kleine inladen en deze kant opkomen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
*zucht* breng me niet in verleiding
31-en ken ik wel, of in iedergeval ik kon hetquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
we zitten toch al de hele avond te pmenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew... Zodra je je 2 maanden wil verlengen PM je me??
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zegt t *POEF* en komt er een stofwolkje
hehe nee sommige die kunnen dat spontaan ook als ze het elke dag doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je kerel zoeken die heel lang niet is klaar gekomen en die dan heel lang teasen en dan het even afmaken.
zoiets al blijft die avatar van jou me tegenhoudenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoezo? Wou je de kleine inladen en deze kant opkomen?
Elk voordeel heeft zijn nadeel , hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe nee sommige die kunnen dat spontaan ook als ze het elke dag doenzoeen had ik er maar die had verder alleen maar nadelen dus toch maar gedumpt
Tja zo heeft iedereen toch wel iets raars. Er zijn nog wel vreemdere dingen dan dit. En het is trouwens een fetish.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat je al niet kan leren van CSI.
Maare, als ik een vriend zou hebben, die me verkleed als teddybeer probeert te verleiden dan lach ik hem eerst uit en als ik dan bijgekomen ben, lach ik hem nog een keer uit om hem vervolgens te vertellen dat hij lekker zelf met zijn teddybeer mag gaan spelen en hij terug mag komen als ik klaar is (gekomen).
Fietsen verleer je ook nooitquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
31-en ken ik wel, of in iedergeval ik kon het
Ow, dan heb je denk ik de verkeerde Adolecens te pakken...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we zitten toch al de hele avond te pmen
je wil een real life foto?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets al blijft die avatar van jou me tegenhouden
Tuurlijk heeft iedereen iets raars. Maar dit vind ik gewoon beetje te ver gezocht zeg maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja zo heeft iedereen toch wel iets raars. Er zijn nog wel vreemdere dingen dan dit. En het is trouwens een fetish.
gvd heeft die die hele serie foto's van me gehadquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, dan heb je denk ik de verkeerde Adolecens te pakken...
komaanquote:
Ja, er zijn nog veel fetishen. Een van de bekenste fetishen is voetfetish.quote:
Hee! Want doen al die PM's hierquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gvd heeft die die hele serie foto's van me gehad
noooooooit van gehoord wat is dat dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog veel fetishen. Een van de bekenste fetishen is voetfetish.
Ja dat is ook wel zo. 31en is tof.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar duurt even voordat je alles weer herrinnert
Dan wacht ik wel op de Duimelot.rar series...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gvd heeft die die hele serie foto's van me gehad
Je zit hm toch niet voor de gek te houden he?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
noooooooit van gehoord wat is dat dan?
Tja zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Waar ligt jouw grens?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft iedereen iets raars. Maar dit vind ik gewoon beetje te ver gezocht zeg maar.
En ja, tuurlijk zijn er nog vreemdere dingen, das ook allemaal prima. Maar kom mij er niet voor opzoeken.
Fetischen zijn meestal een beetje apart (ook interessant trouwens).
iig daar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Waar ligt jouw grens?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zit hm toch niet voor de gek te houden he?
Meen je dit serieus? In Seks staat een topic over voetfetish. Lees dat maar. Of anders google maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? In Seks staat een topic over voetfetish. Lees dat maar. Of anders google maar.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom ik nu onder die afspraak met die ander uitquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel op de Duimelot.rar series...
Door mij foto's te sturenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom ik nu onder die afspraak met die ander uit
Door zijn fobo te checken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wat heb jij de laatste tijd toch met foto'squote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door mij foto's te sturen![]()
al weet ik niet echt waar het over gaat
fotofetish?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat heb jij de laatste tijd toch met foto's
Als je m al foto's en al gestuurd hebt, was het gesprek wel leuk kennelijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |