quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Geen film, maar een televisieserie, namelijk Band of Brothers.
Was vanmiddag nog bij national geographicquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef marcb1974 het volgende:Bridge over the river Kwai vergeet ik helemaal
Lijkt me interessant, nog nooit van gehoord. Toch maar eens gaan kijkenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef ChickenMan het volgende:
Idi i smotri (Come And See)
[ afbeelding ]
![]()
Die is inderdaad briljant. Keihard ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:21 schreef ChickenMan het volgende:
Idi i smotri (Come And See)
[ afbeelding ]
![]()
Wat ik een beetje jammer vindt dat er geen films zijn van deze kwaliteit over WO1 (of heeft Yvonne tips?) of aan de gevechten in Azië.quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:12 schreef Megumi het volgende:
Das Boot
Der Untergang
Saving private Ryan
Zijn geloof ik de beste oorlog films.
Lawrence of Arabia en All Quiet on the Western Front zijn erg goed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat ik een beetje jammer vindt dat er geen films zijn van deze kwaliteit over WO1 (of heeft Yvonne tips?) of aan de gevechten in Azië.
Un Long Dimanche de Fiancailles is een hele goede film over WO1, de film komt uit 2004.quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat ik een beetje jammer vindt dat er geen films zijn van deze kwaliteit over WO1 (of heeft Yvonne tips?) of aan de gevechten in Azië.
Geachte medeFokkers,quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:46 schreef xsartanax het volgende:
Ga weg met 80% van die (hollywood) troep en kijk wat films die er echt toe doen:
[knip]
waslijst films
[/knip]
The Bridge on the river Kwai?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan het helaas niet beter omschrijven maar ik zoek zo'n oude TCM achtige film over de tweede wereldoorlog. Het gaat over een kleine groep amerikanen die een japanse trein (weet het niet zeker maar volgens mij voor gevangenen) moet saboteren door een hoge brug op te blazen. Uiteindelijk lukt dit ze wel maar er is ook sprake van verraad binnen de groep enzo.
All Quiet on the western front gaat over WOI. Vond ik persoonlijk een goede.quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:03 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
The Bridge on the river Kwai?
Azie: Ik heb er toch een paar genoemd. Grave OF THe Fireflies, Barefoot Gen, Letters From Iwo Jima, Flags Of Our Fathers, Merry Christmas Mr. Lawrence etc.quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zat goede films over de gevechten in Azie hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 07:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
rise of evil vond ik echt tenenkrommend slechtquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef ursel het volgende:
Band of Brothers idd..
Eigenlijk moet je als Der untergang je favo is ook eens "The rise of Evil" kijken.
Dat gaat eigenlijk hoe meneertje Hitler daar aan de macht heeft kunnen komen.
Wel gave filmquote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef DeHovenier het volgende:
Full Metal Jacket?
Onee, da's in Vietnam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |