Je kon 't geld net zo goed verbranden.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef Jimbo het volgende:
turning pointgekocht voor 10 euro bij de MM
tevensch , gta 4 weer eens begonnen , blijft toch best nog wel leuk
Die comedy club is altijd leukquote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef SkyChat het volgende:
GTA IV ja sorry
Ik was net nog in de comedy club met kikki en katt williams was er ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef ikookhier het volgende:
Fable 2 uitin twee dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Niet tof ?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Fable 2 uitgespeeld!
Blij toe nu kan dat spel meteen weg en ik wil nooit meer iets van fable horen ook een eventueel deel 3 komt er hier niet meer in!
Nee niet echtquote:
Heb je liggen slapen, hij klaagt er al sinds de start van zijn vakantie over hoe slecht het is.quote:
Dit topic is mijn klaagmuur!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:33 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Heb je liggen slapen, hij klaagt er al sinds de start van zijn vakantie over hoe slecht het is.
Gears 2quote:Maar AQuila waar ga je hem tegen ruilen? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar
als goed is zou het deze maand uitkomen. Ik zie wel. Genoeg games liggen die ook nog gedaan moeten worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Shadeauw het volgende:
De DLC was gepland voor 22 december ofzo, maar die is nu verplaatst naar eind januari geloof ik.
-edit-
http://community.lionhead(...)8/12/18/3261136.aspx
Die wil ik ook nogquote:Op zondag 4 januari 2009 14:34 schreef koen_pijl het volgende:
Civilization Revolution is trouwens ook wel vet. Een potje duurt alleen zo ontzettend lang.
Mijn bundle was inclusief de wireless entertainment packquote:Op zondag 4 januari 2009 15:00 schreef speknek het volgende:
Wat een slechte grap om alleen nog maar bundels met Kung Fu Panda en Lego Indiana Jones te verkopen. Wil Microsoft soms dat ik toch voor de PS3 ga?
verkapte-wie-weet-nog-een-adres-voor-de-gta-pack-vraag.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)#product_descriptionquote:Op zondag 4 januari 2009 15:00 schreef speknek het volgende:
Wat een slechte grap om alleen nog maar bundels met Kung Fu Panda en Lego Indiana Jones te verkopen. Wil Microsoft soms dat ik toch voor de PS3 ga?
verkapte-wie-weet-nog-een-adres-voor-de-gta-pack-vraag.
Als je het echt niks vond waarom heb je het dan wel uitgespeeld?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Fable 2 uitgespeeld!
Blij toe nu kan dat spel meteen weg en ik wil nooit meer iets van fable horen ook een eventueel deel 3 komt er hier niet meer in!
Hmm tnx, maar ik denk dat ik dan toch voor deze ga:quote:Op zondag 4 januari 2009 15:06 schreef Nemmii het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)#product_description
Xbox360 pro 60gb+farcry 2+gears2+gta4+halo3 = 369
verzenden ze wel consol's buiten de uk?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmm tnx, maar ik denk dat ik dan toch voor deze ga:
http://www.play.com/Games(...)ES-2009/Product.html
Fallout3 wou ik in principe nameiljk toch al hebben. GoW2 boeit me niet zo en PES09 verkoop ik door, maar dan is de schade tenminste nog beperkt.
En ik Indiana Jones welquote:
Het is niet echt dat ik het helemaal niets vond maar het viel wel erg tegen maar heb gewoon de main quest nog afgemaakt en al met al is het wel een aardig spel maar ook een hele grote tegenvaller!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Als je het echt niks vond waarom heb je het dan wel uitgespeeld?
Dan zijn we er uitquote:
Dat wordt vanavond even shoppenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:16 schreef speknek het volgende:
(damn volgens mij hebben ze de lage pond doorgevoerd blij play.com, allemaal nieuwe games, gta, farcry2, pop, voor 26 euro).
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik koop Panda wel van je over!
¤16 incl?quote:
Mijn versie is wel een Promotional Copy. Maar als iemand die bundel verkoopt wil ik de bundel wel dat jij de promo panda krijgt ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 15:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan zijn we er uitOf kan ik panda van jou kopen?
Op Xboxworld verkoopt iedereen zijn bundel! Kreeg net een PM over die bundel voor 25incl!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mijn versie is wel een Promotional Copy. Maar als iemand die bundel verkoopt wil ik de bundel wel dat jij de promo panda krijgt ofzo
17,99 pond = 25,49 euro?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:16 schreef speknek het volgende:
(damn volgens mij hebben ze de lage pond doorgevoerd blij play.com, allemaal nieuwe games, gta, farcry2, pop, voor 26 euro).
Bij de bundel zitten Lego Indiana Jones en Kung Fu Panda geloof ik samen op 1 disc. Je kunt ze dus niet los verkopen.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb the orange box te ruil wie wilt daarmee ruilen?
Streetfighter lijkt me niks sla me nietquote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
Waar kijkt iedereen het eerste kwartaal trouwens naar uit? Ik ga zelf voor:
Fallout 3 DLC
[ afbeelding ]
Fable 2 DLC
[ afbeelding ]
StreetFighter IV
[ afbeelding ]
Resident Evil 5
[ afbeelding ]
Oh men, ik haal er denk ik in Q1 al 20, + de dlc van mirrors edge, fallout en fable.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
Waar kijkt iedereen het eerste kwartaal trouwens naar uit? Ik ga zelf voor:
Fallout 3 DLC
[ afbeelding ]
Fable 2 DLC
[ afbeelding ]
StreetFighter IV
[ afbeelding ]
Resident Evil 5
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh men, ik haal er denk ik in Q1 al 20, + de dlc van mirrors edge, fallout en fable.
Kom op, Q1 = de nieuwe Q4, die games die in de eerste 3 maanden uit komen, my gawdquote:
Je koopt veel te veel dudequote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kom op, Q1 = de nieuwe Q4, die games die in de eerste 3 maanden uit komen, my gawd
360
SF4
Star Ocean 4
Resident Evil 5
Bionic Commando
Skate 2
Alpha Protocol
Afro Samurai
F.E.A.R 2
Wheelman
Ninja Blade
Halo Wars
Sega Mega Drive Ultimate Collection
GTA 4 DLC
Fallout 3 DLC
PS3
SF4
Killzone 2
Flower
Resident Evil 5
Noby Noby Boy
Fat Princess
Bionic Commando
Skate 2
Alpha Protocol
Afro Samurai
F.E.A.R 2
Wheelman
MLB 09: The Show
Sega Mega Drive Ultimate Collection
Hoiquote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef Wessiej het volgende:
Nee het is een lijst wat er allemaal uitkomt, my gawd.
Ook genoeg middelmatige titelsquote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef Wessiej het volgende:
Nee het is een lijst wat er allemaal uitkomt, my gawd.
De man die letterlijk zat te huilen toen FF13 naar de 360 kwam, gaat een 360 halen, my gawdquote:
Mén, dat kaartje van jou in Indiana Jones Lego heb ik ritueel verbrandquote:Op zondag 4 januari 2009 20:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De man die letterlijk zat te huilen toen FF13 naar de 360 kwam, gaat een 360 halen, my gawd
Nee, zal toch echt aan je speelstijl liggen. Probeer wat te klooien met opstellingen enzo. Sommige verdedigingen staan standaard echt veel te ver naar voren waardoor je snel kapot gecounterd wordt.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben een beetje met Fifa online bezig ( 09 )
Heel raar, ik kom NOOIT door de verdediging van mijn tegenstander heen. De bal wordt altijd wel tegengehouden, op welke manier dan ook.
Maar zodra hij de bal heeft kan hij doen en laten wat ie wil, hij komt gemakkelijk door mijn verdediging heen. Het is niet dat ik een mongool ben, maar heb het gevoel dat Fifa09 af en toe een beetje vals speelt.
Iemand ervaring mee ?
waarom ben je zo fanatiek metquote:
We zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde héquote:Op zondag 4 januari 2009 23:19 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waarom ben je zo fanatiek metals je vertelt wat je met je xbox gedaan hebt?
Mij boeidt het echt niet wat andere denken over welke games ik speel
He? Dat is wel het laatste wat ik ga doenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef SkyChat het volgende:
[..]
We zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde hé
Straks ga je me nog vertellen wat ik wel en niet mag posten.
quote:Op maandag 5 januari 2009 07:11 schreef Rkatier het volgende:
[..]
He? Dat is wel het laatste wat ik ga doen
Laat verder ook maar zitten dan
1,76 voor één game. Dus 4 postzegels van 44 cent, maar ik ben nu bezig (postbakken zijn nog niet teruggeplaatst na oud en nieuw) een enveloppe te versturen met 2 games en dan is het 2,20. Dus 5 postzegels van 44 cent.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoeveel postzegels moeten er op een envelop als je er een game in verzend? 4 toch?
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef SuperFruitig het volgende:
zou ook een beetje raar zijn 0,76ste postzegel afmeten, afknippen en opplakken
bronquote:Het is lang stil geweest rond de Xbox 360- en pc-game Alan Wake, maar een medewerker van ontwikkelstudio Remedy heeft op het officiële forum van de studio weer wat informatie over het spel vrijgegeven.
Forumgebruiker 'Markusrmd' vertelt namens Remedy dat Alan Wake gebruik maakt van het streamen van textures. Ook bevestigt Markus dat het merendeel van de tot nu toe vrijgegeven screenshots in-game zijn gemaakt. Hierbij wijst de woordvoerder van Remedy er echter wel op dat de plaatjes in 1080p zijn geschoten, terwijl de Xbox 360-versie van het spel op maximaal 720p draait. De effecten die in sommige screenshots zichtbaar zijn, waaronder depth-of-field, zullen worden gebruikt in de gameplay, ook al duiken ze vooralsnog op in beelden die uit cut-scenes komen, zo meldt V4videogames in een samenvatting van de posts van Markus.
Markus verklaart verder dat de keuze voor de Xbox 360 niet alleen is gebaseerd op het feit dat Microsoft Game Studios het spel uitgeeft. "Toen in 2005 de beslissing moest worden genomen voor een of meerdere platforms, was er voor onafhankelijke ontwikkelaars nog niet veel informatie voorhanden over het ontwikkelen voor de Playstation 3. Hoewel er inmiddels goede games voor dat platform verkrijgbaar zijn, staat het apparaat nog steeds bekend als lastig om voor te ontwikkelen. We hebben niets tegen de PS3, we zijn zelfs een geregistreerde PS3-ontwikkelaar, maar we staan nog steeds volledig achter de keuze om Alan Wake niet voor de PS3 te maken. Het zorgt ervoor dat we een betere game kunnen maken, terwijl we minder technologische risico's lopen tijdens het ontwikkelproces", aldus Markus, die verder nog kwijt wil dat de beveiliging van de pc-versie nog niet vast staat, maar "vergelijkbaar wordt met die van andere Games for Windows-titels".
quote:
gameplay jongen , gameplay .quote:Op maandag 5 januari 2009 12:47 schreef Cid het volgende:
Right, denk niet dat dat nog wat word eigenlijk. Beetje te laat, en we hebben al mooiere dingen gezien.
Ja want de gameplay is echt het selling-point van Alan Wake, daar ligt echt de nadruk op. /sarcasmquote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gameplay jongen , gameplay .
de graphics zijn bijzaak
Welke gameplayquote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gameplay jongen , gameplay .
de graphics zijn bijzaak
Games met super graphics en matige gameplay spelen ook zoveel beter dan andersom /sarcasmquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja want de gameplay is echt het selling-point van Alan Wake, daar ligt echt de nadruk op. /sarcasm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |