waarom ben je zo fanatiek metquote:
We zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde héquote:Op zondag 4 januari 2009 23:19 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waarom ben je zo fanatiek metals je vertelt wat je met je xbox gedaan hebt?
Mij boeidt het echt niet wat andere denken over welke games ik speel
He? Dat is wel het laatste wat ik ga doenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef SkyChat het volgende:
[..]
We zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde hé
Straks ga je me nog vertellen wat ik wel en niet mag posten.
quote:Op maandag 5 januari 2009 07:11 schreef Rkatier het volgende:
[..]
He? Dat is wel het laatste wat ik ga doen
Laat verder ook maar zitten dan
1,76 voor één game. Dus 4 postzegels van 44 cent, maar ik ben nu bezig (postbakken zijn nog niet teruggeplaatst na oud en nieuw) een enveloppe te versturen met 2 games en dan is het 2,20. Dus 5 postzegels van 44 cent.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:47 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoeveel postzegels moeten er op een envelop als je er een game in verzend? 4 toch?
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef SuperFruitig het volgende:
zou ook een beetje raar zijn 0,76ste postzegel afmeten, afknippen en opplakken
bronquote:Het is lang stil geweest rond de Xbox 360- en pc-game Alan Wake, maar een medewerker van ontwikkelstudio Remedy heeft op het officiële forum van de studio weer wat informatie over het spel vrijgegeven.
Forumgebruiker 'Markusrmd' vertelt namens Remedy dat Alan Wake gebruik maakt van het streamen van textures. Ook bevestigt Markus dat het merendeel van de tot nu toe vrijgegeven screenshots in-game zijn gemaakt. Hierbij wijst de woordvoerder van Remedy er echter wel op dat de plaatjes in 1080p zijn geschoten, terwijl de Xbox 360-versie van het spel op maximaal 720p draait. De effecten die in sommige screenshots zichtbaar zijn, waaronder depth-of-field, zullen worden gebruikt in de gameplay, ook al duiken ze vooralsnog op in beelden die uit cut-scenes komen, zo meldt V4videogames in een samenvatting van de posts van Markus.
Markus verklaart verder dat de keuze voor de Xbox 360 niet alleen is gebaseerd op het feit dat Microsoft Game Studios het spel uitgeeft. "Toen in 2005 de beslissing moest worden genomen voor een of meerdere platforms, was er voor onafhankelijke ontwikkelaars nog niet veel informatie voorhanden over het ontwikkelen voor de Playstation 3. Hoewel er inmiddels goede games voor dat platform verkrijgbaar zijn, staat het apparaat nog steeds bekend als lastig om voor te ontwikkelen. We hebben niets tegen de PS3, we zijn zelfs een geregistreerde PS3-ontwikkelaar, maar we staan nog steeds volledig achter de keuze om Alan Wake niet voor de PS3 te maken. Het zorgt ervoor dat we een betere game kunnen maken, terwijl we minder technologische risico's lopen tijdens het ontwikkelproces", aldus Markus, die verder nog kwijt wil dat de beveiliging van de pc-versie nog niet vast staat, maar "vergelijkbaar wordt met die van andere Games for Windows-titels".
quote:
gameplay jongen , gameplay .quote:Op maandag 5 januari 2009 12:47 schreef Cid het volgende:
Right, denk niet dat dat nog wat word eigenlijk. Beetje te laat, en we hebben al mooiere dingen gezien.
Ja want de gameplay is echt het selling-point van Alan Wake, daar ligt echt de nadruk op. /sarcasmquote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gameplay jongen , gameplay .
de graphics zijn bijzaak
Welke gameplayquote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gameplay jongen , gameplay .
de graphics zijn bijzaak
Games met super graphics en matige gameplay spelen ook zoveel beter dan andersom /sarcasmquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja want de gameplay is echt het selling-point van Alan Wake, daar ligt echt de nadruk op. /sarcasm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |