ohh ja dat kan ook maar dan schijnt de zon dr nog wel op denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten zitten en je tv binnen voor 't raam
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Op de valreep toch nog mijn GOTY 2008
[ afbeelding ]
die is gek genoeg best leuk he! Samen met de vriendin alles zitten spelen... nu helaas uitgespeeld en moet er een nieuw spel komen waarin niemand doodgemaakt mag wordenquote:
Ik ben nu in het level waar je op een reaver zit, ik weet dat ik nu een heel eind ben maar zo ongelofelijk tof vind ik de game nog steeds niet. Deel een was wel cool, maar deze is wat TE over de top naar mijn mening.quote:
Dat word dus Forza 2quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
die is gek genoeg best leuk he! Samen met de vriendin alles zitten spelen... nu helaas uitgespeeld en moet er een nieuw spel komen waarin niemand doodgemaakt mag worden
Die TT en OP moet gebeuren volgens de AQuila Approved kwaliteisnormen dan krijg je dit soort dingen niet!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef SpankmasterC het volgende:
En waar is de kekke openingspost?
QFT!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Op de valreep toch nog mijn GOTY 2008
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2008 02:37 schreef koen_pijl het volgende:
Kungfu Panda is stiekem ook best leuk :p
Ik ga nu toch niet op Aquila lijken he
Vecht er niet tegen maar geef je er aan overquote:
2009 gaat niet net zo'n goed jaar worden voor qua games als 2008. Denk dat er nog wel hier en daar een studio sluit en er zullen vast nog hier en daar flink wat mensen uitvliegen. Daarnaast heb ik nog niet veel games gezien waar ik nu al naar uit kijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
Het was een goed jaar! Maar ook volgend jaar zullen er weer vele goeie games verschijnen!
Kijk dan even die top 100 van Gamer.nl voor het aankomende jaar! Er staan echt veel toppers bij waar je nu misschien niet eens aan denkt!quote:Op woensdag 31 december 2008 12:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
2009 gaat niet net zo'n goed jaar worden voor qua games als 2008. Denk dat er nog wel hier en daar een studio sluit en er zullen vast nog hier en daar flink wat mensen uitvliegen. Daarnaast heb ik nog niet veel games gezien waar ik nu al naar uit kijk.
Dat dacht ik eind 2007 ookquote:Op woensdag 31 december 2008 12:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
2009 gaat niet net zo'n goed jaar worden voor qua games als 2008. Denk dat er nog wel hier en daar een studio sluit en er zullen vast nog hier en daar flink wat mensen uitvliegen. Daarnaast heb ik nog niet veel games gezien waar ik nu al naar uit kijk.
Even doorgekeken,quote:Op woensdag 31 december 2008 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk dan even die top 100 van Gamer.nl voor het aankomende jaar! Er staan echt veel toppers bij waar je nu misschien niet eens aan denkt!
Ik moet die lijst zelf nog checkenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Even doorgekeken,
Race Pro
Tom Clancy's HAWX
Just Cause 2
Fight Night Roud 4
Colin Mcrea Dirt 2
En van die games kijk ik eigenlijk alleen uit naar Just Cause 2.
Heb hem ook snel doorgekeken, en de stukjes van alles wat op de zoveelste 13 in een dozijn shooter lijkt niet gelezen dus ik zal vast nog hier en daar een pareltje van een game hebben gemistquote:Op woensdag 31 december 2008 12:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet die lijst zelf nog checken![]()
Maar volgens mij mis je er een hoop Niekie!
meer hoef ik er niet vanquote:Op woensdag 31 december 2008 12:37 schreef Rossdale het volgende:
Hei$t
This is Vegas
Eat Lead
Red Faction: Guerilla
The Godfather 2
Just Cause 2
The Crossing
HAWX
Wolfenstein
Battlefield Heroes
ArmA2
Deus Ex 3
PROTOTYPE
Borderlands
Brutal Legend
Alan Wake
Mafia 2
Ik kom 2009 wel door hoor
Borderlands wordt echt wel vet en dat is volgens mij ook geen pure shooter!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
meer hoef ik er niet van
worden jullie nou niet eens moe van shooters ?
loop er nog niet warm voor , maar als ze het net zo goed combineren ( t heeft ook rpg elementen ) als bioschock dan zeg ik hell yeah .quote:Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Borderlands wordt echt wel vet en dat is volgens mij ook geen pure shooter!
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
loop er nog niet warm voor , maar als ze het net zo goed combineren ( t heeft ook rpg elementen ) als bioschock dan zeg ik hell yeah .
geweldig spelquote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef Laniboekje het volgende:
Pas begonnen aan Lost Odyssey. Al 3,5 uur op zitten en pas op de derde locatie. Daar gaan heel wat van mijn uurtjes in zitten.
Tot DVD 3 ofzoquote:
Ik ga ook weer eens verder met LOquote:Op woensdag 31 december 2008 15:49 schreef Laniboekje het volgende:
Pas begonnen aan Lost Odyssey. Al 3,5 uur op zitten en pas op de derde locatie. Daar gaan heel wat van mijn uurtjes in zitten.
jij haakt altijd vroegtijding af met spellenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tot DVD 3 ofzoDaarna wordt het weer saai
Net als je post dusquote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tot DVD 3 ofzoDaarna wordt het weer saai
Hoofdlijn + normale side-quests (dus niet 100 dingen verzamelen). Of eventueel tot ik er genoeg van hebquote:Op woensdag 31 december 2008 17:39 schreef Niek. het volgende:
Maar wat is uitspelen? Alles unlocken? De hoofdverhaallijn afmaken? Alle achievements halen? Of spelen totdat je er genoeg van hebt?
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:40 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Net als je post dusna de 3de wordt het saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |