Sorry man. Weet jij ps nog meer mensen die willen joinen? Komt altijd van pasquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:57 schreef Rekkie het volgende:
Barcelona dus niet
Bij deze kies ik: Chelsea
Ik zal eens rondsnuffelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef DoritozNL het volgende:
[..]
Sorry man. Weet jij ps nog meer mensen die willen joinen? Komt altijd van pas
Wat een onzin dat je geen keus kan maken uit de legio andere teams.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:59 schreef Hendrik_ het volgende:
Hmm, wat een onzin dat er niet 2 met dezelfde teams mogen, magoed. In that case neem ik Real Madrid
Ik kies ManU omdat ik er lekker mee speel.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je geen keus kan maken uit de legio andere teams.
ManU kies je ook alleen maar omdat je dan nagenoeg aanvallend onverslaanbaar bent![]()
Uhuhquote:Op woensdag 31 december 2008 17:01 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Ik kies ManU omdat ik er lekker mee speel.
Zie OP!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef Def1987 het volgende:
Ik kan geen Aston Villa kiezen. Heeft iemand dit team al?
ja, ik ben de persoon die aston villa heeft gekozen. Maar blijkbaar heeft iemand dit team al in de league in fifa zelf.quote:
Je moet het ook in Fifa zelf doen eerstquote:Op woensdag 31 december 2008 18:03 schreef Def1987 het volgende:
[..]
ja, ik ben de persoon die aston villa heeft gekozen. Maar blijkbaar heeft iemand dit team al in de league in fifa zelf.
Haal me maar uit de lijst dan. Wat is het nut om hier een toernooi te organiseren als ik hier nergens Villa zie als gekozen team en ondertussen is het al gekozen in fifa zelf.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je moet het ook in Fifa zelf doen eerst
En Villa is toch kut
Omdat iemand anders misschien dacht, laat ik eerst fifa is opstarten en dan pas posten.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Haal me maar uit de lijst dan. Wat is het nut om hier een toernooi te organiseren als ik hier nergens Villa zie als gekozen team en ondertussen is het al gekozen in fifa zelf.
Speel dan met Den Boschquote:Op woensdag 31 december 2008 18:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Spelen met topteams is sowieso voor mietjes.
Omdat TS blijkbaar niet alleen op FOK! deze competitie promoot.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:32 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Haal me maar uit de lijst dan. Wat is het nut om hier een toernooi te organiseren als ik hier nergens Villa zie als gekozen team en ondertussen is het al gekozen in fifa zelf.
Niemand heeft hier gepost dat hij Villa nam. Ik zie voor de rest ook die andere gasten hier niet posten, en hijzelf heeft Man United genomen als team. Leuk dat er een toernooi word opgezet, maar laat dan iedereen zijn eigen team kiezen en laat dubbele teams toe.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat iemand anders misschien dacht, laat ik eerst fifa is opstarten en dan pas posten.
Maar ik vind het ook wel lullig voor je hoor
Ben het met je eens, op dat dubbele teams na.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:46 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Niemand heeft hier gepost dat hij Villa nam. Ik zie voor de rest ook die andere gasten hier niet posten, en hijzelf heeft Man United genomen als team. Leuk dat er een toernooi word opgezet, maar laat dan iedereen zijn eigen team kiezen en laat dubbele teams toe.
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan kan TS beter ophoepelen en organiseren we zelf wel een toernooi.
Eensquote:Op woensdag 31 december 2008 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan kan TS beter ophoepelen en organiseren we zelf wel een toernooi.
Landen en teams in 1 competitie?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee dat slaat inderdaad nergens op. Of alleen landen, of alleen teams.
Jij hebt toch een PS3?quote:Op woensdag 31 december 2008 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wil wel mee doen -
Mars NL - Frankrijk
wat kunnen we winnen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |