Tis zo'n slome sitequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens ook geen hyves, Fas.
Props!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens ook geen hyves, Fas.
ik heb jouw hyvesquote:
Leuke hyvesquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders flikker hem ff niet op fok neer!
al ge-editquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders flikker hem ff niet op fok neer!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb wel hyves. met wel 3 fotos en 148 vrienden wohooo![]()
Ik heb zelfs jos.
Hmm 3 foto's? En kheb geen 148 vrienden, gelukkigquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze die bollen die bovenin tulbanden zitten eigenlijk niet apart![]()
Die dingen zijn echt focking lekker
ik vindt het nogal gayquote:
Wat zeggen jullie ervan ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, zo'n jurkje wil ik ook!
ik heb bt zo vaak naakt gezien dat het een afgelikte boterham wordquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie ervan ?
Inzamelactie voor die arme afrikaantjes waarmee we met een deel daarvan dat pakje voor BT kopen + een fotoreportage ?
Dat is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef gers het volgende:
[..]
ik vindt het nogal gay
owja fas zaterdag komen hopelijk pics![]()
misschien wel een live webcam verslag
Ja hoor met jou?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef Triptamine het volgende:
He vette foto in de OP, verder alles oke?
Aangeschotenquote:
Moet ik m'n plaatje weer posten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb bt zo vaak naakt gezien dat het een afgelikte boterham word
Plaatje?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet ik m'n plaatje weer posten?
1,3 megapixel is dat een goeie resolutie ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling.
!!!
Ik wacht vol spanning af!
Goede postquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
fas zo je haar kunnen doen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
1,3 megapixel is dat een goeie resolutie ?
En dat al na 1 fles champagnequote:
Ik vind het niet echt bij Bt passen. Denk dat ze er dan slutty uitziet en dat willen we niet he.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie ervan ?
Inzamelactie voor die arme afrikaantjes waarmee we met een deel daarvan dat pakje voor BT kopen + een fotoreportage ?
Ik heb 5quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
1,3 megapixel is dat een goeie resolutie ?
me paupertelefoon heeft niet meerquote:
Veel te dun man, ze heeft niet eens behoorlijke tieten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar heb ik er 24,9quote:
1 camera met 10,9quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef gers het volgende:
[..]
me paupertelefoon heeft niet meer![]()
en ik heb ook geen camera
6 euro troep van appie. Maar in mijn eigen verdediging: ik zuip nooit meerquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is dan weer minderWelke Champagne?
Maar ik wil wel fotograafje voor je spelen hoor. Ligt eraan wat ik moet doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef gers het volgende:
[..]
me paupertelefoon heeft niet meer![]()
en ik heb ook geen camera
naaktpics maken van me vriendinquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar ik wil wel fotograafje voor je spelen hoor. Ligt eraan wat ik moet doen
Mwoah is oke, is het een beetje een chick?quote:
Hmmm ja oke. maar BT met lang haar ziet er sowieso niet uit trouwensquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt bij Bt passen. Denk dat ze er dan slutty uitziet en dat willen we niet he.
mwha niet echtquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mwoah is oke, is het een beetje een chick?
EEN PENISquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hmmm ja oke. maar BT met lang haar ziet er sowieso niet uit trouwens![]()
Wat past dan wel bij der?
Ach, BT ontvangt ook graag facials dus dat slutty-imago is toch al moeilijk nog bij haar weg te denken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:42 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het niet echt bij Bt passen. Denk dat ze er dan slutty uitziet en dat willen we niet he.
Stfu danquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
mwha niet echt![]()
ik moet eigenlijk pics maken van me nieuwe kamer voor fas
Lol is dat in het top kuipje dan? en tegen wie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef gers het volgende:
Trip ga je trouwens naar jong oranje kijken in het top stadion ?
als ik een vriendin had waarom zou ik hier dan gaan fokkenquote:
*kuch*plastic*kuch*quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lol is dat in het top kuipje dan? en tegen wie?
quote:Belofteninterland Nederland-Griekenland bij TOP Oss
Datum plaatsing: 17 dec 2008
Oss (Regionaal): De KNVB heeft het Heesen Yachts Stadion van TOP Oss aangewezen voor de oefeninterland tussen de Beloftenelftallen van Nederland en Griekenland. De wedstrijd wordt gespeeld op woensdag 11 februari, aanvang 18.00 uur.
TOP Oss is trots dat de KNVB de club gevraagd heeft deze wedstrijd te organiseren. Voor voetbalfans uit de regio betekent dit een unieke kans kennis te maken met het toekomstig Jong Oranje en spelers te zien schitteren als Tim Krul, Siem de Jong, Diego Biseswar, Stefan Nijland en Ricky van Wolfswinkel. De coach van dit Oranje team is Hans Schrijver.
De kaartverkoop is in handen van de KNVB in samenwerking met TOP Oss en start op donderdag 8 januari. Er zullen speciale lage toegangsprijzen gehanteerd worden en met name voor scholen en verenigingen wordt er een speciale actie georganiseerd. Nadere informatie hierover volgt 5 januari
a.s..
De stad Oss wordt met deze interland nogmaals op de Nederlandse voetbalkaart gezet. TOP Oss hoopt dat in het Heesen Yachts Stadion, het hart van de toekomstige Talentencampus Oss, de grootste talenten van het Nederlandse en Griekse voetbal deze avond voor een stampvol, feestelijk en Oranje gekleurd stadion hun talenten kunnen tonen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hmmm ja oke. maar BT met lang haar ziet er sowieso niet uit trouwens![]()
Wat past dan wel bij der?
Jij bent zo'n typje dat 24 uur per dag bij zijn vriendin zitquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef gers het volgende:
[..]
als ik een vriendin had waarom zou ik hier dan gaan fokken
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. Sophistocated.
Ja cool, en dan daarvoor en daarn zuipen bij populairquote:
Zitquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent zo'n typje dat 24 uur per dag bij zijn vriendin zit?
Jammer gers, ik had haar wel willen keuren.
eeuhm nee maar als ik der een had mocht je der uitgebreid keurenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent zo'n typje dat 24 uur per dag bij zijn vriendin zit?
Jammer gers, ik had haar wel willen keuren.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:57 schreef gers het volgende:
[..]
als ik een vriendin had waarom zou ik hier dan gaan fokken
eerst de uitsupporters nog uitzwaaien bij de texacoquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja cool, en dan daarvoor en daarn zuipen bij populair
Hehe iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef gers het volgende:
[..]
eerst de uitsupporters nog uitzwaaien bij de texaco
het jaar duurt ook nog maar 2 dagenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
Beugh. Ik voorlopig genoeg McDonalds gezien voor een jaar.
Mcdonaldsquote:
Wat is die bende toch niet te vreten zeg.quote:
SubWayquote:
gezellig ik kom ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe iddja klinkt cool denk wel dat ik kom. lekker de hooli uithangen op C
Zeg ben jij niet die ontiegelijke homo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
Beugh. Ik voorlopig genoeg McDonalds gezien voor een jaar.
30 cm lang broodje met al het vlees, dubbel kaas en kip teriyakiquote:
Vlinders het veld opquote:
Niks mis met 30 cm.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
30 cm lang broodje met al het vlees, dubbel kaas en kip teriyaki![]()
![]()
![]()
![]()
vlinders zijn mooie beestjes hoorquote:
Size does matter, iig bij de Subwayquote:
Zeg ben jij niet die attention whore?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die ontiegelijke homo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Lesbo, knul.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die ontiegelijke homo?
Is gewoon dezelfde broodfabriek als overalquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
vlinders zijn mooie beestjes hoor![]()
trouwens is die subway in oss wat?
ja weet ik veelquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is gewoon dezelfde broodfabriek als overal
Even in een bochtje de pan in.quote:
Subway en KFC ownen de frituurquote:
Waarom doe je half alsof je een wijf bentquote:
Dat mensen nog steeds denken dat je een jongen bentquote:
Nigger een what?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef gers het volgende:
[..]
ja weet ik veel![]()
kut in heb trek in een kapsalon van capadokya
Ah, weer wat geleerd op de valreep van 2008quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat mensen nog steeds denken dat je een jongen bent!!
quote:
quote:Ook bestaat er een zogenaamde shoarmaschotel "De Kapsalon", bestaande uit patat bedekt met shoarma, Goudse kaas, knoflooksaus en salade. Deze is bijzonder populair. De naam ontstond nadat Nataniël "Tati" Gomes, eigenaar van kapsalon Tati in Rotterdam, bij het Turkse restaurant El Aviva aan de Schiedamseweg een eigen favoriete gerecht had laten samenstellen uit wat in een Turkse broodjeszaak voorhanden was.. [1].
het is frietquote:
Kapsalon(de bak friet+zooi) komt er bij mijn vocabulaire niet inquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom doe je half alsof je een wijf bent![]()
Ben je irl ook een travo ofzo![]()
Dat is een trafoquote:
Onvoorstelbaar hm?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat mensen nog steeds denken dat je een jongen bent!!
Pwnd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd op de valreep van 2008
quote:
Of ben je een "murp" ? kan ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hm?
Ik ben zo'n vlot wijf met kort rood haar.
Want ik sleutel aan auto's.
Niet gedaan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had met mezelf afgesproken vanaaf m'n logboek verwerkt te hebben in m'n stageverslag.
3x raaien?
Net alsof ik tijd heb dat bij te houdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je je op mij gefapt?
Omdat logboekenquote:
Dat zal dan een lege trein worden zonder al die ali's.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IK STEL VOOR...
dat ze kinderen bannen uit de trein.
Als ze nog niet zijn opgevoed.
Kinderenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IK STEL VOOR...
dat ze kinderen bannen uit de trein.
Als ze nog niet zijn opgevoed.
Mensen die zequote:
Daarnaast moet ik nog 5 interviews doen. Opschrijven hoe problemen opgelost worden. De infrastructuur van het netwerk. Conclusie. Voorblad, opmaak.quote:
HEERLIJK !!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zal dan een lege trein worden zonder al die ali's.
Notulist zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daarnaast moet ik nog 5 interviews doen. Opschrijven hoe problemen opgelost worden. De infrastructuur van het netwerk. Conclusie. Voorblad, opmaak.
EIGENLIJK kan het, interviews niet meegerekend in 1 avond bikkelen af.![]()
Maar ik zal waarschijnlijk over 2 weken met tijdnood zitten.![]()
![]()
Mensen die hun echtgenoot: hubbie noemenquote:
Eens.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die hun echtgenoot: hubbie noemen![]()
Of vrouwen die hun vriend/man/zoonquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die hun echtgenoot: hubbie noemen![]()
Gelukkig nog niet irl gehoord.quote:
Dat komt een beetje ehm... raar over.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Of vrouwen die hun vriend/man/zoonMijn Mannetje
noemen
Woar? En belangrijker, waarom?quote:
schoppen, dat zou moeten gebeurenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt een beetje ehm... raar over.
Of in het gezicht krauwen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
schoppen, dat zou moeten gebeuren
Als iets kut is is het dat wel. Net alsof ik later even iemand ga vragen of ie een logboek wil maken. Dan zegt ie Get the fuck outta herequote:
ik heb bt zo vaak naakt gezien dat het een afgelikte boterham wordquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woar? En belangrijker, waarom?
Hoe is het met m'n meissie?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
Als ik een vriendin zou hebben zou ik haar "m'n meissie" noemen.
Dit bedoel ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
awwhquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
Swaffelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in het gezicht krauwen?
En vriend ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
M'n wijfie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zelf opgeschreven wat ik per week gedaan heb. Ik heb niet het geniale brein dat 6 maanden stage week voor week kan onthouden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als iets kut is is het dat wel. Net alsof ik later even iemand ga vragen of ie een logboek wil maken. Dan zegt ie Get the fuck outta here
BT zit in der periode?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef gers het volgende:
[..]
vanwege die reactie
Afgelikte boterhammen kunnen best lekker zijn. Mits zelf afgelikt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef gers het volgende:
[..]
vanwege die reactie
Die optie heb ik nietquote:
Jij bent overduidelijk nog nieuw hier.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef Triptamine het volgende:
Wat een goed, van hoog niveau topic is dit toch
Kom ik wel effe doen dan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die optie heb ik niet![]()
Keihard slaan met een honkbalknuppel dus
Sowieso heb ik 5 weken stage gelopen ipv 9, omdat het exact dezelfde stage wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb zelf opgeschreven wat ik per week gedaan heb. Ik heb niet het geniale brein dat 6 maanden stage week voor week kan onthouden.
Scheelt voor in je stageverslag. Weets.
Ja, dit is het 2e SC topic wat ik meedoequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk nog nieuw hier.
Doet me aan zon reclame denken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Afgelikte boterhammen kunnen best lekker zijn. Mits zelf afgelikt.
Primaquote:
Die is nog erger jaquote:
Heb je überhaupt al ooit een vriendin gehad?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:30 schreef Fascination het volgende:
Ooh jaaaa, lik mequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Afgelikte boterhammen kunnen best lekker zijn. Mits zelf afgelikt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:33 schreef Triptamine het volgende:
Wat een goed, van hoog niveau topic is dit toch
* Hoi ik ben *****quote:
Heb jij wel eens een vriendinnetje gehad Emimich?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je überhaupt al ooit een vriendin gehad?
Je hebt de kaste gedumpt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boks ouwequote:
Mijn kat likt me wel eens.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jaaaa, lik me!
Hoi trouwens!
Je snapt m'n reactie nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
* Hoi ik ben *****
* Pets*
* Later
"Maar ik rook niet"?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doet me aan zon reclame denken.
Waar zon gast op een hamburger rochelt zodat niemand anders hem opeet ofzo? Was een mayo reclame waarschijnlijk ... wie heeft er een linkje ?
Deze quote en bookmark ik even. Zonder smileys.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jaaaa, lik me!
Hoi trouwens!
In een volle macquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Vooral in het openbaar doen
Zijn stem toenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
"Maar ik rook niet"?Daar was 'ie toch van?
Uhm, nee. Dat zouden alleen maar belegen clichégrapjes zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
In een volle mac
net lees ik trouwens het stuk over meest sexy vegetarier, is zo'n fetishmodel. Kunnen leuke grappen worden als ze je pijpt whehehe
Zet 'm in je fotoboekquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze quote en bookmark ik even. Zonder smileys.
Oh, ja. Sausreclame dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee nee, de mayonaise is op ofzo maar de nieuwe staat in zon kastje en om ervoor te zorgen dat die ander hem niet pakt rochelt/likt hij die hamburger(die op een broodje ligt) ofzo?
Was ook een 2de reclame van maar ik weet niet meer hoe die ging.
Niet als je nog nooit iets met een vega gedaan hebt. En als ik erom kan lachen is het al lang goedquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Uhm, nee. Dat zouden alleen maar belegen clichégrapjes zijn.
[insert naald die over een plaat heen krast geluid.]quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bohhh. Mijn dode konijn deed dat ook altijd.
Niet nog meer kinderenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Fasciik heb je kaart
mn moeder denkt nu dat ik een geheime lover heb.
Eminemquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef MouzurX het volgende:
Now this looks like a job for me
So everybody, just follow me
Cause we need a little, controversy
Cause it feels so empty, without me
I said this looks like a job for me
So everybody, just follow me
Cause we need a little, controversy
Cause it feels so empty, without me
Nee, ik richt me enkel en alleen op de kaste.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
Heb jij wel eens een vriendinnetje gehad Emimich?
Nou, ze likte mn hand altijd. En nu is ze dood.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[insert naald die over een plaat heen krast geluid.]
Wut?
Je zit nog in de kast?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, ik richt me enkel en alleen op de kaste.
Maak die van november eens. Toen ik zo kankerhard postte.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Fijn dat je je kleine 'missie' hier zo serieus op vat, doet me deugd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Causaal verband?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ze likte mn hand altijd. En nu is ze dood.
Vertel me niet dat je de kaste niet kent?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je zit nog in de kast?
A, le oui bon le Fipeau
Missie, meissie, what's the difference anyway!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fijn dat je je kleine 'missie' hier zo serieus op vat, doet me deugd.
Jawel ken het wel hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vertel me niet dat je de kaste niet kent?
Lovers of haters, iedereen kent het.
Ik dacht dat je een dood konijn had die je hand likte. Vandaar die naald over de plaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ze likte mn hand altijd. En nu is ze dood.
Ik vroeg echt al 5 keer of er al een kaart voor me wasquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha. Hoe reageerde ze dan
?
Dat doen we tegenwoordig dus liever niet, hè, remlof. Je zal hier vast nieuw zijn, maar sinds kort hanteren we hier een ander, strakker beleid. Dit is je laatste waarschuwing.quote:
linkquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Emimich het volgende:
Afcajos is trouwens goed de sjaak, zie dat andere topic!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik: JA, en die stuurt me mini envelopjes en schrijft als een meisje.
Ja soms komt ze uit dr grafquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een dood konijn had die je hand likte. Vandaar die naald over de plaat.
Remlof, een grappige user heeft aangifte tegen mij gedaan bij meld kinderporno anoniemquote:
Link?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Remlof, een grappige user heeft aangifte tegen mij gedaan bij meld kinderporno anoniem![]()
![]()
ga ik nu de bak in?
de mensen die posten om 1-1-09 0:00:00quote:
Een missie houdt je niet warm 's nachts.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Missie, meissie, what's the difference anyway!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Remlof, een grappige user heeft aangifte tegen mij gedaan bij meld kinderporno anoniem![]()
![]()
ga ik nu de bak in?
Tenzij het een missie waarbij je 's nachts kolen moet stoken op een stoomschipquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een missie houdt je niet warm 's nachts.
Hahahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vroeg echt al 5 keer of er al een kaart voor me wasdus kwam ie, zegt ze zo:
Oehhh heb je een geheim vriendje?
Ik: JA, en die stuurt me mini envelopjes en schrijft als een meisje.
Mn moeder:![]()
Die noot !______quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Meisjes die je eerst moet laten rijpen.
Whehe, "just poking".quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tenzij het een missie waarbij je 's nachts kolen moet stoken op een stoomschip
Nouja dan houdt het je lichaam misschien warm, maar je hart blijft koud en je lul ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tenzij het een missie waarbij je 's nachts kolen moet stoken op een stoomschip
Ahhh zijn jullie penvriendinnen?!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha![]()
.
Ik schrijf niet met van die extreem bolle letters nee.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef De_Ananas het volgende:
Mênnus zin om mênnus hard en mênnus lang te stampen
Volgens mij ben ik de enige die die niet heeftquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:53 schreef gers het volgende:
is ijsmeis.rar ook eigenlijk kinderporno
Niet helemaal tochquote:
Dan ben ik keihard strafbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:53 schreef gers het volgende:
Penvriendinnenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ahhh zijn jullie penvriendinnen?!
Wat snap jij niet aan 'porno'?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:53 schreef gers het volgende:
das toch gemeente ubbergen-nijmegenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet helemaal toch. Je woont in Leuth toch
?
Ik voel me buitengesloten!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Penvriendinnen. Nee, ik heb haar een kerstkaart gestuurd, jwz.
Jep, showen iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten!
Ik heb ijsmeis.rar ook nog nooit gezien.Er zal hier vast wel iemand zijn die 'm nog op zn pc heeft staan.
Ik kan anders helemaal niet schrijven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha![]()
.
Ik schrijf niet met van die extreem bolle letters nee.
Heb ik jouw adresquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten!
Ik heb ijsmeis.rar ook nog nooit gezien.Er zal hier vast wel iemand zijn die 'm nog op zn pc heeft staan.
Ga je weg uit oss dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef gers het volgende:
Als ik nijmegen woon kunnen we wel lesbo's spotten fas
Helaas welquote:
Jij wel hequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef gers het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
maar Oss zal altijd mijn stad zijn
Zulke definities moet je ook goed afbakenen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:00 schreef Fascination het volgende:
Pornografie is het afbeelden van menselijk seksueel gedrag met het doel om seksuele opwinding te creëren. Dit kan bijvoorbeeld zijn door mensen in opwindende houdingen op foto's of film af te beelden, maar ook door getekende beelden, geschreven of gesproken tekst, of zelfs door geluiden.
Dat is wel een ruime definitie.
Kamerquote:
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef gers het volgende:
Als ik nijmegen woon kunnen we wel lesbo's spotten fas
Later dudequote:
Overmorgen een topic over die poolse hequote:
bohhquote:
Laterquote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik alvast ik bed liggen.
Want deze bikkel werkt morgen gewoon nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef IQM het volgende:
Foto van ijsmeis die aan twee balletjes likt:FAP FAP FAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Neequote:Op woensdag 31 december 2008 00:04 schreef gers het volgende:
[..]
bohh![]()
maar ben je nou al in die lesbokroeg geweest in nijmegen
Nijmegenquote:
we kunnen daar een fokmeet houdenquote:
Picsquote:Op woensdag 31 december 2008 00:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
NijmegenDaar studeert mijn zus..
Maar ze is hetero, alhoewel .. hmm ik weet het eigenlijk niet
die zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Wij hebben nu zo een vet grote douchekop.
Ik zoek wel op je hyvesquote:
Wat zijn jouw voornemens voor 2009?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Wij hebben nu zo een vet grote douchekop.
heb jij hyvesquote:
Paar kilo aankomenquote:Op woensdag 31 december 2008 00:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat zijn jouw voornemens voor 2009?
Of is dat een gemene vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |