Ik vond GV al niet geweldig, maar zeker wel beter inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb die film met Linda een minuut de kans gegegeven en ik vond het tenenkrommend slecht geacteerd. (terwijl ze me bij GV niet irriteert, raar genoeg) Dus nu heb ik ook niks te kijken.
Viev, wat is een puppeltop, of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jeeetje Zwahiel wat veel zo achter elkaar! Nu snap ik het wat beter joh. Als ik in jouw situatie was geweest had ik gaan babysitten of schoonmaken en zo snel zwart wat bijverdienen, maar ja, ik ben een meisje (of denk ik nu te stereotiep). Of kan je niet iets bijverdienen in de horeca? Daar hebben ze vaak extra personeel nodig. Hoewel, de periode waarin ze dat nodig hebben ligt overmorgen weer achter ons...
NIeuwe collectie op de H&M site!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Goodbye, verkopen ze nu bikini's dan, in de winter?
Een roze netbook ofcoursequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb die film met Linda een minuut de kans gegegeven en ik vond het tenenkrommend slecht geacteerd. (terwijl ze me bij GV niet irriteert, raar genoeg) Dus nu heb ik ook niks te kijken.
Viev, wat is een puppeltop, of heb ik iets gemist?
Ik vond mijn versie ook leukquote:
Oooh ik dacht een roze hemd met friemels! Maar een puppelputer dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken hè, maar ik heb geen idee!!
Die 2,5 uur maakt niks uit joh, ik neem hem gewoon 's avonds voor het slapen gaan en die tijd varieert ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef P.F het volgende:
Kudt mijn 7 uur pil alarm ging natuurlijk niet af omdat m'n telefoon leeg was.
Kutkutkut
Oh wat een naar idee dat ze in haar eentje wilde zitten! Het IS ook een bizar moment voor haar en voor jullie. Maar het wordt nog veel akeliger als ze dat moment in haar eentje moet doorbrengen. En je kunt haar idd gewoon het allerbeste wensen voor 2009 en zij jullie ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wij zijn ook thuis met zijn drietjes en mijn mammie komt. Die wilde eerst in d'r uppie gaan zitten dat gekke mens, omdat ze het 12-uur gelukkig nieuwjaar moment te bizar vond. Dus ik heb gezegd dat ik dat wel begreep maar dat ik haar iig het allerbeste wilde wensen voor 2009, dat heeft haar gelukkig overtuigd om toch te komen. Maar een rare bijsmaak zal het wel hebben iig.
7 uur ochtend of avond?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef P.F het volgende:
Kudt mijn 7 uur pil alarm ging natuurlijk niet af omdat m'n telefoon leeg was.
Kutkutkut
Ik was hem per ongeluk 1-2 maanden vergeten dus ik probeer een soort routine in te bouwenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die 2,5 uur maakt niks uit joh, ik neem hem gewoon 's avonds voor het slapen gaan en die tijd varieert ook.
Avond! Ik had bedacht dat dat de enige tijd was waarop ik sowieso niet zou slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
7 uur ochtend of avond?
En daarom ook die date?
Dat zal wel lukken! Want wij zijn allemaal zo gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Pink Puppeltop Co! Een roze minilaptop! Net als die van mij maar Viev nam een ander merk geloof ik!
Wat een schattige TT
[..]
Oh wat een naar idee dat ze in haar eentje wilde zitten! Het IS ook een bizar moment voor haar en voor jullie. Maar het wordt nog veel akeliger als ze dat moment in haar eentje moet doorbrengen. En je kunt haar idd gewoon het allerbeste wensen voor 2009 en zij jullie ook.
Maak er toch maar een hele warme gezellige avond van Vief!
Ik heb Stanley voor de keuze gesteld, óf een dochter of een roze netbook om mijn roze fetish op uit te leven. Hij dacht er 2,5 seconde over na en toen was deze besteld (en mijn mama betaald hem nog voor kerstquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben te stoer voor een roze laptop. Ik heb zwart. Alu zou ik ook prima vinden. Met roze zou ik me toch niet helemaal senang voelen
Whehehehe!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb Stanley voor de keuze gesteld, óf een dochter of een roze netbook om mijn roze fetish op uit te leven. Hij dacht er 2,5 seconde over na en toen was deze besteld (en mijn mama betaald hem nog voor kerst! ) .
Routine voor het slapen gaan moet ook lukken toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was hem per ongeluk 1-2 maanden vergeten dus ik probeer een soort routine in te bouwenDus ik ga hem snel nemen en morgen beter (gister was het ook pas om 23:00
!!)
Dat is nog even precair, het wisselt ongeveer per minuut of hij in, danwel uit de gratie is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehehe!!
Komt je mama's vriend dan ook mee?
Nou ja soms vergeet ik ook om te slapenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Routine voor het slapen gaan moet ook lukken toch?
Anyway, volgensmij mag je hem 12 uur later innemen zonder risico. Als je de pil gewoon doorslikt zonder stopweek wordt dat nog veel langer.
Ik dacht laatst dat ik een pil was vergeten en nam er dus twee achter elkaar. Bleek ik hem helemaal niet te zijn vergeten maar wist ik gewoon niet welke dag het was!!Nu heb ik dus een pil te veel genomen. Zou dat erg zijn? Lijkt me niet slim om er nu weer een over te slaan in ieder geval.
Ik neem hem altijd als ik op sta en dat verschilt ook van doordeweeks tussen 7 en half 9 en in het weekend rond 11 uur, nooit verder over nagedacht eigenlijk....quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Routine voor het slapen gaan moet ook lukken toch?
Anyway, volgensmij mag je hem 12 uur later innemen zonder risico. Als je de pil gewoon doorslikt zonder stopweek wordt dat nog veel langer.
Jij lacht ons een beetje uit he, Puppel!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:44 schreef conleche het volgende:
beeldig das wel echt een woord dat bij een roze puppeltop past
Nee ik ben jaloers dat ik het rozepuppelgen blijkbaar mis!! Zo moet je het zien!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij lacht ons een beetje uit he, Puppel!
Nou nee, maar daar heb je wel een punt, want dat voorbeeld staat er niet bij, op die ene site (ze hebben 't alleen over woorden van Franse herkomst zoals scène en misère).quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:50 schreef conleche het volgende:
Dus die spellingshoerenpolitie willen ook dat je hé schrijft, als je hè bedoelt??
Schande!!
dus hé is huhhhquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:50 schreef conleche het volgende:
Dus die spellingshoerenpolitie willen ook dat je hé schrijft, als je hè bedoelt??
Schande!!
Ik was te hebberig en heb nu dus "maar" een wittequote:
Ik heb zo miséeeeere in mijn scéneeeeee Wat een idiotie. Ik doe er niet aan mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee, maar daar heb je wel een punt, want dat voorbeeld staat er niet bij, op die ene site (ze hebben 't alleen over woorden van Franse herkomst zoals scène en misère).
Ja, dan zijn we een eenheid maar toch niet helemaal identiekquote:
Wij breken die twijg zo in 3 stukken he Greysquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij lacht ons een beetje uit he, Puppel!
Hihi pas maar op Co, anders gaan ze op je zittenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wij breken die twijg zo in 3 stukken he Greys.
Heb je ook de Acer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was te hebberig en heb nu dus "maar" een witte![]()
Maar ik ben wel blij met 'm hoor! *aait lappie* Ik heb een tas besteld in Amerika voor 'm
En een roze nep-iPod
Dan ben je wel behoorlijk undercover met je size zero en je zeemeerminnenhaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:57 schreef conleche het volgende:
Ik ben gewoon de butch in ons puppelschap!!!
Heb je geen last van die muisknoppen op de acer? ik ben gewend om ze onder met muispad te hebben zitten en heb dus een acer weggeven omdat ik er niks mee kon en er agressief van werdquote:
Que? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je geen last van die muisknoppen op de acer? ik ben gewend om ze onder met muispad te hebben zitten en heb dus een acer weggeven omdat ik er niks mee kon en er agressief van werd
Lawe nou ook weer niet overdrijven met dat zero. Dat krijg ik nieteens langs m'n enkels prbly.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan ben je wel behoorlijk undercover met je size zero en je zeemeerminnenhaar.
Ik krijg hem volgende week pasquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je geen last van die muisknoppen op de acer? ik ben gewend om ze onder met muispad te hebben zitten en heb dus een acer weggeven omdat ik er niks mee kon en er agressief van werd
Haar kammen is wel handig ja, maar dan rol je ze er zo in heur!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Lawe nou ook weer niet overdrijven met dat zero. Dat krijg ik nieteens langs m'n enkels prbly.
Over zeemeerminnenhaar gesproken. Ik heb laatst de carmenkrullers geprobeerd en volgens mij moet ik nog wat oefenen en m'n haar kammen voor ik er aan begin.
Fotoooo!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:00 schreef Vivi het volgende:
Over haar gesproken, mijnes is nu nóog donkerder en jullie hebben een behoorlijke kans op zigeunerdansen de 11e, aangezien ik me bijzonder mediterraan en temperamentvol voel.
Oh ja, en ik heb 20 euro gewonnen met een kraslot vandaag.
Nee, links en rechts er naastquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Que? Hoe bedoel je?
Zitten de muisknoppen niet onder de touchpad?
O, als mijn laptop dat zou hebben zou ik hem ook op de grond gooien en erop gaan stampen.quote:
Ik rolde ze d'r ook wel zo in, maar ze rolden er net zo hard weer uit, want ik gebruikte iedere keer het verkeerde klemding. En wat te doen met een pony? Ik lachte me slap, ik leek wel Annie!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haar kammen is wel handig ja, maar dan rol je ze er zo in heur!
Nee nog niet gezienquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef Vivi het volgende:
@ Viktator; Zag je mijn pukkelzztip nog @ het vorige topic?
de binnenkant, voorbij het rosequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik krijg hem volgende week pas.
Maar hoebedoelu?
quote:
Teatree wasgel van het Kruidvat! Ik zweer erbij. En ik had echt wel meer dan 1 pukkel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Thx voor de tip, Vief! Ga ik zeker eens proberen.
Alleen zit ik nu met pukkels die er al weken zitten en waar ik niet van af kan blijven![]()
.
Ik heb een keer zo'n glazen flesje kapot gegooid in de badkamer per ongeluk. En dat spul stinkt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Teatree wasgel van het Kruidvat! Ik zweer erbij. En ik had echt wel meer dan 1 pukkel.
En als het niet werkt ben je niet veel geld kwijt, want het kost maar 2.99 ofzo![]()
Ik doe het wel altijd in een pompflesje, het zit normaal in een glazen flesje.
Ze doet het zelf in een pompflesjequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n glazen flesje kapot gegooid in de badkamer per ongeluk. En dat spul stinkt.Maar ze hebben ze dus ook in pompflesjes?
Wat ga je met ze doen kimster?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef k_i_m het volgende:
GODVERDOMME!!!.
.
.
D'r begint hier weer zo'n kuthoerigeteringbuurmanvrouw te hameren. Mijn kind ligt in bed, het is 22.00 uur geweest. Hebben die mensen een gat in hun harses?
wel als ik zo met ze klaar ben trouwens.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan ben je wel behoorlijk undercover met je size zero en je zeemeerminnenhaar.
Fak jou, ik zat om acht uur vanochtend al naar een beeldscherm te turen op mijn werk. Toen lag jij nog in je nest zekerquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze doet het zelf in een pompflesje.
Le-zen biatch![]()
.
Nee, ik giet het altijd over in het pompflesje van de Vichy (Normaderm) dat ik heb bewaard toen die op was.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n glazen flesje kapot gegooid in de badkamer per ongeluk. En dat spul stinkt.Maar ze hebben ze dus ook in pompflesjes?
Oh kasboek, goed idee! Ik ben zo trots dat ik mijn 1e 100 euro voor mijn vakantie heb gespaardquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:13 schreef kwakveense het volgende:
teeveepee (de pc is weer aan want de zooi is opgeruimd, de was gedraaid en het kasboek bijfgewerkt, en ik heb geen zin in lezen, en geen zin om een rokje te naaien)
maar k ga wel weer weg. vandaar tevepe...
oh en greys, ik lees nu net je opmerking en ik vind je echt lief dat je daarom trots op me bent
Dat baronnessegedoe maken jullie er ook maar van, ik heb dat nooit beweerd. Ik lijk meer op dat plaatje wat Vik de hele tijd post. In mijn hart dan hè!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Co ons baronesje... maar ondertussen!
Ik zit altijd te twijfelen of ik dat Vichy nog 's ga proberen, wat is jouw ervaring daarmee dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, ik giet het altijd over in het pompflesje van de Vichy (Normaderm) dat ik heb bewaard toen die op was.
Past precies en doseert veel fijner.
Het ruikt inderdaad niet echt lekker, zoals de Normaderm, maar het werkt even goed. Ik gebruik de scrub en de dag/nachtcreme ook.
Nee hoor, toen was ik al elitair aan 't doen met m'n cursus Latijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fak jou, ik zat om acht uur vanochtend al naar een beeldscherm te turen op mijn werk. Toen lag jij nog in je nest zeker
Pony gewoon zo laten zonder rollers, en die klemdingen rollen er bij mij soms ook uit omdat mijn haar te dik is, en dan draai ik ze eerst in en dan draai ik er een elastiekje omheen om ze vast te zettenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik rolde ze d'r ook wel zo in, maar ze rolden er net zo hard weer uit, want ik gebruikte iedere keer het verkeerde klemding. En wat te doen met een pony? Ik lachte me slap, ik leek wel Annie!!
Welk plaatje post ik de hele tijd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat baronnessegedoe maken jullie er ook maar van, ik heb dat nooit beweerd. Ik lijk meer op dat plaatje wat Vik de hele tijd post. In mijn hart dan hè!!
Zo klink je! Zo schattig en keurig! Vandaar dat ik zei 'maar ondertussen....'quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat baronnessegedoe maken jullie er ook maar van, ik heb dat nooit beweerd. Ik lijk meer op dat plaatje wat Vik de hele tijd post. In mijn hart dan hè!!
Zo'n dikke vrouw! met talkshow!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk plaatje post ik de hele tijd?.
Nee, want de geluksklaver is hetzelfde als een van de benedenklavers!!!! Denk je soms dat ik de gebrauchsanweisung niet habe gelesen ja!?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet je er daar geen 3 van hebben kindje??
Ik vond de Normaderm fijn, alleen duuuuuuur. En ik moest er altijd zes dorpen voor aflopen, omdat het alleen bij de apotheek te koop is hier. En dan wachtte ik weer te lang, gebruikte een gewone wasgel in de tussentijd en had dan weer pukkelsquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit altijd te twijfelen of ik dat Vichy nog 's ga proberen, wat is jouw ervaring daarmee dan?
Ik dacht al, waar haalt ze zo'n pompflesje vandaan
Kate!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk plaatje post ik de hele tijd?.
Ik heb klemmen in drie formaten en dan ook nog ijzeren dingen. Ik geloof dat SHE maar bij me moet komen wonen. Als je die pony niet doet, detoneert dat dan niet??quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo klink je! Zo schattig en keurig! Vandaar dat ik zei 'maar ondertussen....'
En hoezo verkeerde klemding met je carmentoestand? Bij mij zijn al die klemmen gewoon hetzelfde formaat. En de pony die laat ik gewoon pony, daar ga ik geen roller in rollen. Of moet dat wel?
True that!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En Kwak, het is ook ECHT iets om trots op te zijn dat je je kasboek zo goed bijhoudt en dat er al zo snel verbetering is in je financiële situatie! So there!
Gaan we jouw kraslot stukslaan de 11e!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, want de geluksklaver is hetzelfde als een van de benedenklavers!!!! Denk je soms dat ik de gebrauchsanweisung niet habe gelesen ja!?
Ik doe m'n p0wny wel, maar die roller haal ik er eerder uit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo klink je! Zo schattig en keurig! Vandaar dat ik zei 'maar ondertussen....'
En hoezo verkeerde klemding met je carmentoestand? Bij mij zijn al die klemmen gewoon hetzelfde formaat. En de pony die laat ik gewoon pony, daar ga ik geen roller in rollen. Of moet dat wel?
Niet doen! Dan krijg je littekens! Gewoon een maskertje nemen met fruitzuurquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Thx voor de tip, Vief! Ga ik zeker eens proberen.
Alleen zit ik nu met pukkels die er al weken zitten en waar ik niet van af kan blijven![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |