Ik vond GV al niet geweldig, maar zeker wel beter inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb die film met Linda een minuut de kans gegegeven en ik vond het tenenkrommend slecht geacteerd. (terwijl ze me bij GV niet irriteert, raar genoeg) Dus nu heb ik ook niks te kijken.
Viev, wat is een puppeltop, of heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jeeetje Zwahiel wat veel zo achter elkaar! Nu snap ik het wat beter joh. Als ik in jouw situatie was geweest had ik gaan babysitten of schoonmaken en zo snel zwart wat bijverdienen, maar ja, ik ben een meisje (of denk ik nu te stereotiep). Of kan je niet iets bijverdienen in de horeca? Daar hebben ze vaak extra personeel nodig. Hoewel, de periode waarin ze dat nodig hebben ligt overmorgen weer achter ons...
NIeuwe collectie op de H&M site!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Goodbye, verkopen ze nu bikini's dan, in de winter?
Een roze netbook ofcoursequote:Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb die film met Linda een minuut de kans gegegeven en ik vond het tenenkrommend slecht geacteerd. (terwijl ze me bij GV niet irriteert, raar genoeg) Dus nu heb ik ook niks te kijken.
Viev, wat is een puppeltop, of heb ik iets gemist?
Ik vond mijn versie ook leukquote:
Oooh ik dacht een roze hemd met friemels! Maar een puppelputer dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken hè, maar ik heb geen idee!!
Die 2,5 uur maakt niks uit joh, ik neem hem gewoon 's avonds voor het slapen gaan en die tijd varieert ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef P.F het volgende:
Kudt mijn 7 uur pil alarm ging natuurlijk niet af omdat m'n telefoon leeg was.
Kutkutkut
Oh wat een naar idee dat ze in haar eentje wilde zitten! Het IS ook een bizar moment voor haar en voor jullie. Maar het wordt nog veel akeliger als ze dat moment in haar eentje moet doorbrengen. En je kunt haar idd gewoon het allerbeste wensen voor 2009 en zij jullie ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wij zijn ook thuis met zijn drietjes en mijn mammie komt. Die wilde eerst in d'r uppie gaan zitten dat gekke mens, omdat ze het 12-uur gelukkig nieuwjaar moment te bizar vond. Dus ik heb gezegd dat ik dat wel begreep maar dat ik haar iig het allerbeste wilde wensen voor 2009, dat heeft haar gelukkig overtuigd om toch te komen. Maar een rare bijsmaak zal het wel hebben iig.
7 uur ochtend of avond?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef P.F het volgende:
Kudt mijn 7 uur pil alarm ging natuurlijk niet af omdat m'n telefoon leeg was.
Kutkutkut
Ik was hem per ongeluk 1-2 maanden vergeten dus ik probeer een soort routine in te bouwenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die 2,5 uur maakt niks uit joh, ik neem hem gewoon 's avonds voor het slapen gaan en die tijd varieert ook.
Avond! Ik had bedacht dat dat de enige tijd was waarop ik sowieso niet zou slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
7 uur ochtend of avond?
En daarom ook die date?
Dat zal wel lukken! Want wij zijn allemaal zo gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Pink Puppeltop Co! Een roze minilaptop! Net als die van mij maar Viev nam een ander merk geloof ik!
Wat een schattige TT
[..]
Oh wat een naar idee dat ze in haar eentje wilde zitten! Het IS ook een bizar moment voor haar en voor jullie. Maar het wordt nog veel akeliger als ze dat moment in haar eentje moet doorbrengen. En je kunt haar idd gewoon het allerbeste wensen voor 2009 en zij jullie ook.
Maak er toch maar een hele warme gezellige avond van Vief!
Ik heb Stanley voor de keuze gesteld, óf een dochter of een roze netbook om mijn roze fetish op uit te leven. Hij dacht er 2,5 seconde over na en toen was deze besteld (en mijn mama betaald hem nog voor kerstquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben te stoer voor een roze laptop. Ik heb zwart. Alu zou ik ook prima vinden. Met roze zou ik me toch niet helemaal senang voelen
Whehehehe!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb Stanley voor de keuze gesteld, óf een dochter of een roze netbook om mijn roze fetish op uit te leven. Hij dacht er 2,5 seconde over na en toen was deze besteld (en mijn mama betaald hem nog voor kerst! ) .
Routine voor het slapen gaan moet ook lukken toch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik was hem per ongeluk 1-2 maanden vergeten dus ik probeer een soort routine in te bouwenDus ik ga hem snel nemen en morgen beter (gister was het ook pas om 23:00
!!)
Dat is nog even precair, het wisselt ongeveer per minuut of hij in, danwel uit de gratie is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehehe!!
Komt je mama's vriend dan ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |