abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:32:24 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64510012

Vorig deel: Slank het nieuwe jaar in #418

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64510024
Ik heb die film met Linda een minuut de kans gegegeven en ik vond het tenenkrommend slecht geacteerd. (terwijl ze me bij GV niet irriteert, raar genoeg) Dus nu heb ik ook niks te kijken.

Viev, wat is een puppeltop, of heb ik iets gemist?
pi_64510044
Jij als puppel zou hem moeten hebben!
pi_64510055
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb die film met Linda een minuut de kans gegegeven en ik vond het tenenkrommend slecht geacteerd. (terwijl ze me bij GV niet irriteert, raar genoeg) Dus nu heb ik ook niks te kijken.

Ik vond GV al niet geweldig, maar zeker wel beter inderdaad
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:33:38 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64510066
Tiefte um dicht net met:
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Jeeetje Zwahiel wat veel zo achter elkaar! Nu snap ik het wat beter joh. Als ik in jouw situatie was geweest had ik gaan babysitten of schoonmaken en zo snel zwart wat bijverdienen, maar ja, ik ben een meisje (of denk ik nu te stereotiep ). Of kan je niet iets bijverdienen in de horeca? Daar hebben ze vaak extra personeel nodig. Hoewel, de periode waarin ze dat nodig hebben ligt overmorgen weer achter ons...
pi_64510069
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Goodbye, verkopen ze nu bikini's dan, in de winter?
NIeuwe collectie op de H&M site! En daar zitten érg leuke dingen tussen. Maar nu met -10 en na de dure maand december is het denk ik niet zo slim om daar nu al los te gaan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64510146
Hmm ik moet morgen om 8:50 daten met de dokter
waarom
Nee hoor ik vind het niet erg want het is niets ernstigs/ergs.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:35:16 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64510156
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:32 schreef conleche het volgende:

Een roze netbook ofcourse .
pi_64510164
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:33 schreef P.F het volgende:
Jij als puppel zou hem moeten hebben!

Dat zou je wel denken hè, maar ik heb geen idee!!

O ja

Ik dacht aan een glittertopje!
pi_64510181
Kudt mijn 7 uur pil alarm ging natuurlijk niet af omdat m'n telefoon leeg was.
Kutkutkut
pi_64510196
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Een roze netbook ofcourse .
Ik vond mijn versie ook leuk

Maar gaaf hoor, ook al zo'n roze ding. Ik voel me nu wel heel saai met mijn donkergrijze
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64510209
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat zou je wel denken hè, maar ik heb geen idee!!
Oooh ik dacht een roze hemd met friemels! Maar een puppelputer dus ! Ik vind jouw puter ook best puppleproof
pi_64510233
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef P.F het volgende:
Kutkutkut

Die 2,5 uur maakt niks uit joh, ik neem hem gewoon 's avonds voor het slapen gaan en die tijd varieert ook.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 december 2008 @ 21:36:53 #14
163650 Greys
pi_64510234
Pink Puppeltop Co! Een roze minilaptop! Net als die van mij maar Viev nam een ander merk geloof ik!

Wat een schattige TT
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wij zijn ook thuis met zijn drietjes en mijn mammie komt. Die wilde eerst in d'r uppie gaan zitten dat gekke mens, omdat ze het 12-uur gelukkig nieuwjaar moment te bizar vond. Dus ik heb gezegd dat ik dat wel begreep maar dat ik haar iig het allerbeste wilde wensen voor 2009, dat heeft haar gelukkig overtuigd om toch te komen. Maar een rare bijsmaak zal het wel hebben iig.
Oh wat een naar idee dat ze in haar eentje wilde zitten! Het IS ook een bizar moment voor haar en voor jullie. Maar het wordt nog veel akeliger als ze dat moment in haar eentje moet doorbrengen. En je kunt haar idd gewoon het allerbeste wensen voor 2009 en zij jullie ook.
Maak er toch maar een hele warme gezellige avond van Vief!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64510246
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef P.F het volgende:
Kutkutkut

7 uur ochtend of avond?
En daarom ook die date?
pi_64510261
Hihi ik heb een ontzettend mooie witte
maar die moet ik nog even voor de helft afbetalen Daar begin ik in januari mee t/m augustus of zo
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:38:00 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64510291

pi_64510306
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die 2,5 uur maakt niks uit joh, ik neem hem gewoon 's avonds voor het slapen gaan en die tijd varieert ook.
Ik was hem per ongeluk 1-2 maanden vergeten dus ik probeer een soort routine in te bouwen Dus ik ga hem snel nemen en morgen beter (gister was het ook pas om 23:00 !!)
pi_64510318
Ik ben te stoer voor een roze laptop. Ik heb zwart. Alu zou ik ook prima vinden. Met roze zou ik me toch niet helemaal senang voelen
pi_64510347
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

7 uur ochtend of avond?
En daarom ook die date?
Avond! Ik had bedacht dat dat de enige tijd was waarop ik sowieso niet zou slapen.
Voor eczeem (denk ik) en ik ga vragen of ze mij binnenkort eens wil checken voor le zekerheid.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:39:15 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64510351
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Pink Puppeltop Co! Een roze minilaptop! Net als die van mij maar Viev nam een ander merk geloof ik!

Wat een schattige TT
[..]

Oh wat een naar idee dat ze in haar eentje wilde zitten! Het IS ook een bizar moment voor haar en voor jullie. Maar het wordt nog veel akeliger als ze dat moment in haar eentje moet doorbrengen. En je kunt haar idd gewoon het allerbeste wensen voor 2009 en zij jullie ook.
Maak er toch maar een hele warme gezellige avond van Vief!
Dat zal wel lukken! Want wij zijn allemaal zo gezellig .

( Maar het is écht zo ) .
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:40:29 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64510427
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef conleche het volgende:
Ik ben te stoer voor een roze laptop. Ik heb zwart. Alu zou ik ook prima vinden. Met roze zou ik me toch niet helemaal senang voelen
Ik heb Stanley voor de keuze gesteld, óf een dochter of een roze netbook om mijn roze fetish op uit te leven. Hij dacht er 2,5 seconde over na en toen was deze besteld (en mijn mama betaald hem nog voor kerst ! ) .
pi_64510497
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb Stanley voor de keuze gesteld, óf een dochter of een roze netbook om mijn roze fetish op uit te leven. Hij dacht er 2,5 seconde over na en toen was deze besteld (en mijn mama betaald hem nog voor kerst ! ) .
Whehehehe!!

Komt je mama's vriend dan ook mee?
pi_64510506
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik was hem per ongeluk 1-2 maanden vergeten dus ik probeer een soort routine in te bouwen Dus ik ga hem snel nemen en morgen beter (gister was het ook pas om 23:00 !!)
Routine voor het slapen gaan moet ook lukken toch?

Anyway, volgensmij mag je hem 12 uur later innemen zonder risico. Als je de pil gewoon doorslikt zonder stopweek wordt dat nog veel langer.

Ik dacht laatst dat ik een pil was vergeten en nam er dus twee achter elkaar. Bleek ik hem helemaal niet te zijn vergeten maar wist ik gewoon niet welke dag het was!! Nu heb ik dus een pil te veel genomen. Zou dat erg zijn? Lijkt me niet slim om er nu weer een over te slaan in ieder geval.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:43:39 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64510611
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Whehehehe!!

Komt je mama's vriend dan ook mee?
Dat is nog even precair, het wisselt ongeveer per minuut of hij in, danwel uit de gratie is.

.

Vooralsnog mocht ie niet mee, geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')