Ja dat was zeker een verrassing. Erg leuk en lief!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Welkom thuis, Tyler!
En wat is het mooi versierd, dat was een verrassing, begrijp ik? Heel erg leuk!
quote:
Een wat?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:52 schreef Ticootje het volgende:
en een puckababy?
naald en draadquote:Op woensdag 31 december 2008 23:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Blonde vraag, hoe maak je armsgaten kleiner? Morgen eens de oude van Kim opzoeken, kijken hoe groot/klein die is. En op marktplaats kwam ik ook nog wat tegen wat klein lijkt.
De Prenatal heeft hier slaapzakjes in maat 50. Of ze het ook kleiner hebben durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
ja maar ook in maatje 44/50?
Die hebben wij en ik vind hem erg fijn! Ze slaapt veel beter en vaster sinds ze hierin slaapt.quote:
Maar is het nou helemaal zeker dat het niet vergoed wordt, of is daar nog onduidelijkheid over?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rocka, er werd gezegd dat het volledig vergoed zou worden. Dus nogal een domper dan als het niet zo is. Maar dat komt wel goed. De kinderarts zei dat we het prima kunnen uitkoken. En zo hergebruiken. Sterker nog, dat is heel normaal voor thuisgebruik.
Foto's zullen we straks kijken.
Niet 100% zeker. Morgen even bellen met Unive.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar is het nou helemaal zeker dat het niet vergoed wordt, of is daar nog onduidelijkheid over?
kan het misschien zijn, dat omdat het een apotheek van het ziekenhuis/nightcare was dat je het daarom moet voorschieten?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Niet 100% zeker. Morgen even bellen met Unive.
Nee, ook bij eigen apotheek zal het niet worden vergoed. Er moet namelijk via een arts een machtiging bij de verzekeraar worden afgedwongen. Een heel gedoe zal het nog worden, hoop dat het GKB wil meewerken...quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan het misschien zijn, dat omdat het een apotheek van het ziekenhuis/nightcare was dat je het daarom moet voorschieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |